Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1844
Hei

Har ikke hatt noe med rats å gjøre på snart et år, skjer mye på tiden så tenkte å oppdatere meg å det litt morsomt. Brukte Cybergate før, nekter å betale for Blackshaders så lurte på om det var noen gratis og bruklige platformer der ute som ennå blir oppdatert.

Takk for alle svar.
Sendte deg en PM
Ta turen innom HF, og sjekk ut Darkcomet. Om du brukte Cybergate, så kommer du til og elske Darkcomet, som da etter min mening er blant de beste som er gratis.
Finnes det kanskje noen Linux Distros med dette inne bygget?
Sitat av knivibaguet Vis innlegg
Finnes det kanskje noen Linux Distros med dette inne bygget?
Vis hele sitatet...
Hahø, "backtrack"
Choose life...
Bardo's Avatar
Kan anbefale jRAT, fungerer fint på windows klienter. Skal funke på mac og linux også men har hørt at det er mye bugs!
Sist endret av Bardo; 11. januar 2013 kl. 15:21.
Sitat av Bardo Vis innlegg
Kan anbefale jRAT, fungerer fint på windows klienter. Skal funke på mac og linux også men har hørt at det er mye bugs!
Vis hele sitatet...
jRat har veldig mye bugs når det gjeller crypteringa. Men, du kan ha flaks og få en rimelig oppegåendes server, Men er en del bugs i den etter min mening. og litt lite man får i mulighet til og gjøre i den.

Det som trekker jRat litt opp, er at man har en veldig simpel og lett plugin mulighet, og er veldig brukervennelig, men ikke rein med og få veldig mange "slaver" som funker fint.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har en grei FUD Crypter? har prøvd å få taki en Chrome crypter, men han som eier den har stengt tråden :S


den trenger ikke å være "fully undetectable" så lenge den klarer å komme seg forbi noen av de mest brukte anti virusene.
Sist endret av jMy; 19. januar 2013 kl. 18:24.
Med mindre du har planer om å utsette din egen pc for fare så vil jeg anbefale å ihvertfall ikke 'nekte' å bruke produkter som du må betale for. En bra RAT og en bra crypter blir max 100 USD. Dersom du skal bruke programmet til noe fornuftig så er ikke 100 dollar så mye.

Drev litt med det samme før, men nå som det er så jævlig mange som har Mac så gidder jeg ikke mer.
Bruker Dark comet 5.3 akkurat nå, men om du kan anbefale noen som koster cash så ville jeg satt pris på det

Gjerne en crypter som fungerer med dark comet (gjør ikke noe om cryptern koster penger).
har testet det meste av rats, darkcomet, blackshades, cybergate osv, kan anbefale både darkcomet og blackshades, trenger noen kryptering så er det bare og pm meg så skal jeg fikse det
Sweet, da tar jeg kanskje kontakt senere . kp+
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kontakt meg på skype (mrzone64) sender deg en Crypter som har 1/35 (nesten FUD)
Sist endret av MrZone; 30. januar 2013 kl. 16:57.