Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1509
Hei! Beklager for oppsiktsvekkende tittel.

Fikk idag en melding ifra Tollpost om at en pakke jeg hadde bestilt ifra netshop.no var kommet frem i Alta. Problemet er bare at jeg har ikke bestilt noe, og jeg bor helt i andre kanten av Norge.

Jeg har brukt Netshop en gang før da jeg bestilte en pakke for litt over et år siden, og har ikke vært logget inn siden.
Ordren som var kommet fram i dag kommer ikke opp i ordre-historikk, med andre ord, er den ikke bestilt ifra min bruker.

Så hva kan ha skjedd? Jeg kan umulig tro at han har skrevet feil nummer, det eneste identiske med mitt og hans nummer er at de begge begynner på 41.

Hva gjør jeg med dette? Trenger jeg å gjøre noe?
Jeg har kollinummer hvis noen er interessert, men er litt usikker på om det er trygt å oppgi.
Skal jeg rett og slett bare ringe han og gi beskjed at pakken er kommet fram, og finne ut om han har en forklaring?
Sist endret av pearL1337; 18. desember 2012 kl. 12:12.
Kanskje de bare har sendt deg en julegave?
Ring dem og forklar feilen.
Det er nok neppe mye mer enn det du kan gjøre.
libra
pearL1337's Avatar
Trådstarter
Sitat av Playground Vis innlegg
Kanskje de bare har sendt deg en julegave?
Vis hele sitatet...
If only..
Jeg gidder ikke dra til Alta for å hente en pakke jeg ikke aner hva er
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
If only..
Jeg gidder ikke dra til Alta for å hente en pakke jeg ikke aner hva er
Vis hele sitatet...
Hvorfor spør du på et forum?? Hvordan skal noen her kunne vite hv som at skjedd? Ring de, så hadde du hatt svar på 20 sekunder..
Sikker på at du ikke er med på nFFs sniknisse 2012 eller noe lignende?
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
If only..
Jeg gidder ikke dra til Alta for å hente en pakke jeg ikke aner hva er
Vis hele sitatet...
Kan godt ta å hente den senere i uken.
Er det MyPack? Da kan du vel prøve å ringe butikken pakken ligger på, oppgi hentenummer og spørre hvilket navn som står på pakken, evt be dem gjøre den ekte mottakeren oppmerksom på feilen.

Jeg er i Alta, så bare send en PM om det er noe jeg kan hjelpe med i den forbindelse.
Sist endret av KultNick; 18. desember 2012 kl. 15:17.
Sitat av zitare Vis innlegg
Hvorfor spør du på et forum?? Hvordan skal noen her kunne vite hv som at skjedd? Ring de, så hadde du hatt svar på 20 sekunder..
Vis hele sitatet...
Det er en trend som har dukket opp i det siste. Gud og hvermann spør om ting de kan finne ut av i løpet av 20 sekunder med telefonen. Sånn 1/3 tråder handler om supporthjelp nå for tiden.
kan være noen som bruker din Id...
Få en av dem Finnmarkingene her til å hente den for deg.
this is how we do
instar's Avatar
Sitat av ThorOdin Vis innlegg
Få en av dem Finnmarkingene her til å hente den for deg.
Vis hele sitatet...
Om det er penger/verdifulle gjenstander tar jeg den selv, om ikke - sender jeg den nedover igjen Sounds good?
Sitat av instar Vis innlegg
Om det er penger/verdifulle gjenstander tar jeg den selv, om ikke - sender jeg den nedover igjen Sounds good?
Vis hele sitatet...
Nå var det noen andre her inne jeg snakket om, ikke deg.
Er forhåpntligvis andre her som det går an å stole mer på enn deg. Han får jo selvfølgelig info over PM.
Sitat av ThorOdin Vis innlegg
Få en av dem Finnmarkingene her til å hente den for deg.
Vis hele sitatet...
Det hjelper vel lite å være Finnmarking om man bor i Øst-Finnmark og pakken ligger i Alta, avstanden tilsvarer ca Oslo-Trondheim