Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1912
Heisann godtfolk. Igår kjøpte jeg meg mitt første Apple produkt på mange år, jeg fikk et godt tilbud på en relativt pen Iphone4s så jeg slo til.

Jeg mottok telefonen fabrikkinnstilt med en apple logo samt en ledning som peket mot Itunes på skjermen. Jeg prøvde først å bare plugge enheten inn i maskinen, men hverken Itunes eller Windows klarer å kjenne igjen enheten.

Så, jeg kontaktet gutta jeg kjøpte den av å ba de fikse det. De var borte i typ en times tid så var telefonen oppe å gikk. Jeg tok den med meg hjem og antok at grunnen til at jeg ikke fant den var fordi telefonen var fabrikkinnstilt, men neida!

Jeg får den vanlige ''drivere ikke funnet, denne enheten ble ikke installert..'' feilmeldingen. Jeg har forsøkt og reinstallere Itunes, to forskjellige kabler, ta ut batteriet fra pcn(laptop), og googlet som en gud.

Men for og være ærlig så finner jeg ikke ut av det, har noen vært innom dette problemet før? Noen råd?

Takk på forhånd!

EDIT: Jeg har tidligere hatt den første Ipoden som enhet i over ett år uten problemer om det har noe å si.
Sist endret av Adrenalinex; 21. august 2012 kl. 14:41.
Hva med og prøve en annen pc?
To tips:

1. Prøv en annen USB-kabel

2. Prøv en annen USB-port
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Hva med og prøve en annen pc?
Vis hele sitatet...
Gutta som hentet Iphonen satte den inn i en annen pc og det fungerte. Jeg mener jeg leste noe sted i går at det var relevant at jeg har hatt en eldre Ipod installert i Itunes, som gjør at nyere apple produkter ikke blir gjenkjent.

Jeg har prøvd i en annen pc også, men det er også en pc jeg har brukt den gamle ipoden min på også. Samme resultat..

- Virker som det er fler en meg.. http://iphone.vv44.net/thread-17399-1-1.html

Bump? titegn
Sist endret av Adrenalinex; 21. august 2012 kl. 15:18.