Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1051
Hei!

For en uke siden mistet jeg telefonen i bakken og touchen ble defekt. Alt funker utenom touchen, med andre ord, jeg får ikke gjort noen ting.
Jeg sitter nå i en knipe og trenger å eksportere kontaktene mine fra HTC-en min (Wildfire S) til dataen (evt andre steder, bare jeg får nummeret!)

Konktaktene er ikke lagret på SD-kortet, hvis noen lurte. De ligger på selve telefonen.

Noen som kan hjelpe en stakkarslig freak i nød?

Hjelp.. Anyone?
Har ikke htc en slags sync program alla kies? Men kanskje vanskelig å taste pinkode el velge modus uten touch. Lagre i google kontakter heretter ;-)

Eller går i boot menyen og copy til sd? Der velger du jo med volumknapper
Sist endret av Kutulu; 4. august 2012 kl. 20:02.
Ett tips om det samme skulle skje på nytt, lagre alltid kontakter på SIM-kort, eller Kontakter appen til Telenor Appen er genial om du har iPhone f.eks da man slipper å legge alle kontakter inn på nytt om man bytter tlf, da den lagrer kontaktene på nett og syncer. (Såvidt jeg vet kan man bare lagre kontakter internt på iPhone)
Sist endret av freeaak; 4. august 2012 kl. 20:46.
Jupp, sim el på nett