Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1628
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
halla! skal skrive en rapport m min første badtrip på syntetisk cannabis! har røykt dette MANGE ganger før, da det er lett å få tak i (en venn av meg selger), billig og EKSTREMT effektivt.


stoff: tørkter brennesle med ukjent syntetisk cannabinol.
mengde: 1 brønn, ca 0,1.
metode: vannbonge.
sted: bergen by.
folk: vennine ("A"), en jeg ikke kjennte, en venn ("C") og noen flere.

jeg hadde tatt bussen inn til byn for å henge med de jeg vanligvis hang med, kjøpe sprit og hasj. da jeg kom inn møtte jeg en gammel vennine "A" som hadde på seg en pose syntetisk, og spurte om jeg skulle være med ut en tur. "gjengen" har ett fast røykested, der ingen ringer snuten og det er ganske fint å sitte. da vi kom dit, møtte vi på noen andre fra "gjengen". "C" hadde med seg en vannbonge, så istedenfor å stresse med å lage joint, ble det heller til at jeg og "A" røykte på den.

"A" ladet opp den ganske store brønnen, og ga meg bongen. jeg fyrer opp, fyller flasken, tømmer, fyller den opp og tømmer den igjen, før jeg går tom for lungekapasitet og blåser ut en enorm sky med røyk.

"der kom det en funk gitt!" husker jeg at jeg sa til meg selv. jeg kjenner jeg blir tung i kroppen, og hettegenseren min kjennes som en stor bamse som klemmer meg kjærlig. så innser jeg at noe er galt..

jeg har igjen den følelsen jeg hadde hatt første gangen jeg røykte, allt kjennes ut som en drøm! jeg kjenner ikke igjen kroppen min, jeg aner ikke hvem jeg er eller hvor jeg er, eller hva jeg er: allt er bare "rart"

det kjennes ut som om jeg siger gjennom universet i en ekstremt lav fart. husker jeg hørte en stemme laaaangt baki hodet som hvisket "ikke dett ned daa..." (det viste seg å være "A" som prøvde å forhindre at jeg gikk på trynet der jeg satt og bikket fremover.)

etter at jeg hadde svirret rundt i universet i ca 2 uker, tenkte jeg for meg selv "jeg kommer aldri til å bli normal igjen, jeg må ta selvmord!" (jeg tror at på det tidspunktet kunne jeg faktisk ha endet livet mitt om jeg hadde hatt muligheten, eller vært oppegående nok til å kunne GÅ og hente en kniv.)


så skulle vi gå!
trenger jeg si det ikke gikk bra? hele verden bikket sterkt mot høyre, så den ende med at jeg gikk på en ekstremt rar åte, og ende med å slå hodet i en murvegg (fint for meg at hele kroppen min var nummen og jeg ikke kunne kjenne smerte )


så husker jeg ikke mer! "våknet" på bussen (rett buss faktisk) og så på klokka at det var ca 20 minutter siden jeg hadde sjekket klokka før vi fyrte opp bongen.

har hatt lignende opplevelser i ettertid, men jeg har lært meg å kontrollere det bedre. husk: hvis du badrtripper, husk at det er fordi du har tatt ett stoff og det går over når rusen går ut, er ikke værre en det
Bra rapport! Jeg Hadde en lignende opplevelse på syntetisk cannabis, det endte med at jeg prøvde å ringe 113.
Syntetisk er ganske heftige saker, kjenner meg veldig godt igjen når du beskriver at "verden tipper mot en høyre/venstre". Det har jeg også opplevd på "vanlig" cannabis.

For min del er jeg ferdig med syntetisk.