Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 939
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
gikk nylig til innkjøp av en bubbler (for de som ikke vet hva det er: http://www.smoke-nut.com/blue-tears-...-pipe/d-70332/ )

denne har det kommet en del rusk og faen i, og jeg aner ikke hvordan jeg går fram for å rense en sånn en noen som har forslag/erfaringer å dele?
lefsespiser
lefze's Avatar
Jeg brukte en blanding av oppvaskmiddel, zalo og varmt vann.

Det du gjør da er at du tetter alle hullene i bubbleren (med f.eks. papir) og fyller halvveis opp med denne miksturen og rister som faen, da løsner alt av skitt og "skrap".
Salt og isopropanol eller aceton burde gjøre jobben
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Alkohol fungerer som bare pokker, har en kamerat som bruker absinth til å rense bongen og jeg har ikke funnet noe annet de selger på everyonedoesit.com som fungerer bedre.
Jeg bruker grovt havsalt og alkohol over 75%. fungerer fjell, og man slipper plumbo eller zalo smak når du trekker.
Litt off-topic, men er ikke det en bong? Var sexy, må kjøpe en slik.. Hvor høy er den? (pun not intended)
Sist endret av PerPerPerPer; 9. april 2012 kl. 18:57.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
min er litt lenge enn langefingeren min, men jeg kjøpte en liten 8,9 pund i england, røverkjøp