Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2399
Jeg har ufrivillig fått i meg en større dose med "Teralen/theralen". Vet at man ikke får kjøpt det i butikken. Jeg skal på jobb 07 i morgen, noen som vet om jeg kan få store problemer med å våkne? Noen erfaringer med stoffet?
Antihistamin

Høres nesten ut som om du trodde det var opium eller tolvon, TS?
Sitat av Vargas Vis innlegg

Høres nesten ut som om du trodde det var opium eller tolvon, TS?
Vis hele sitatet...
Joda, men nå skal ikke du heller snakke for høyt siden du sidestiller opium og tolvon.
Sist endret av Knask; 14. januar 2012 kl. 23:53.
Vet ikke jeg.. Er uansett irriterende å få uønskede ting i drinken. De fleste reagerer på slikt. Ble ganske forbanna. Føler meg uvel. Skal legge meg snart.
Sitat av yzzyx Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Da vil han få problemer med å stå opp i morgen. Hvor mye fikk du i deg, TS? Selv tok jeg 1 stk vallergan tablett og hadde store problemer med å komme meg på jobb dagen etter.
Hadde en kompis som kjørte til jobb med hodet ut av vinduet for å våkne etter 1 tab. Dette var på vinteren.
Sitat av Knask Vis innlegg
Joda, men nå skal ikke du heller snakke for høyt siden du sidestiller opium og tolvon.
Vis hele sitatet...
Jeg sidestiller ikke tolvon og opium slik du hentyder Jeg er fulstendig over at det ene er et tetrasyklisk antidepressiva som også brukes mot smerte og insomnia, mens det andre inneholder (blant annet) my-opioid-agonistene morfin og kodein (som igjen metaboliseres in vivo til morfin).

Det jeg sidestilte var magnituden av deres hypnotiske effekt, sammenliknet med den av vallergan (uten at vallergans effekter skal bagatelliseres av den grunn). Beklager på det groveste dersom dette ikke kom klart nok fram
Sist endret av Vargas; 15. januar 2012 kl. 02:46.
Gode greier at du har kunnskapen på plass, men i posten som jeg siterte formulerte du deg på en måte som gjorde det nærliggende å tro at du sidestilte de nevnte stoffene.

Uansett så tror jeg trådstarter kan føle seg en smule tung i hodet i morgen i tillegg til å kjenne den merkelige smaken i munnen.
Det minner litt om den følelsen man får etter å ha ha våknet fra en middagshvil, syns jeg.

Men er det ikke vanlig at det er et sterkt blått fargestoff i disse pillene eller har produsentene gått bort fra dette?
Jeg syns bare det virker underlig at trådstarter har fått i seg det han betrakter som en større mengde piller uten å ha lagt merke til det før det var for sent.
Kom meg så vidt opp i dag. Er trøtt og føler meg helt elendig. Håper klokken blir 14 snart. Huff, føler meg rett og slett jævlig.
Sitat av Knask Vis innlegg

Men er det ikke vanlig at det er et sterkt blått fargestoff i disse pillene eller har produsentene gått bort fra dette?
Jeg syns bare det virker underlig at trådstarter har fått i seg det han betrakter som en større mengde piller uten å ha lagt merke til det før det var for sent.
Vis hele sitatet...
Vallergan er fortsatt blå, ihverfall på utsiden...
ArbeidsledigProletar
Haha, fikk Vallergan av legen for søvnproblemer, på resepten stod det 1-3 piller intas én time før leggetid, jaja, tenkte jeg, spiste 3. Hadde ikke sovet skikkelig på mange netter og det var jo helg uansett. Sov 13 timer og bokstavelig talt slumra i senge noenn timer til, inn og ut av søvn før jeg endelig kom meg opp og småsov forran PC'n.

Skal ikke undervurdere antihistaminers potensiale for å være søvninduserende. Kjempegreit for de det funker for, slipper stygge sterke preparater.

Men nå har jo utfallet kommet i tråden, kom seg opp. Stygt gjort, man skal virkelig ikke undervurdere dem på tross av at de ikke er klassifiserte som ABC.


EDIT: og dette trenger ikke stå under rusmidler, de har ingen rus whatsoever.
Sist endret av Batabusa; 15. januar 2012 kl. 15:17.