Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2076
Hei, tenkte jeg skulle si ifra om et flott tilbud Steam har kun i dag, nemlig L4D2 til €3,49. De har også Killing Floor til €4,49.

Happy zombie hunting!
Sist endret av Dimergon; 10. desember 2011 kl. 22:12.
Irriterer meg at jeg betalte 20€ for L4D2 for 1 år siden, og så koster det 3.49€ nå...
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Irriterer meg at jeg betalte 20€ for L4D2 for 1 år siden, og så koster det 3.49€ nå...
Vis hele sitatet...
Jeg angrer også på alle spillene jeg kjøpte for flere år siden som har gått ned i pris. Skulle heller ha ventet noen år.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Irriterer meg at jeg betalte 20€ for L4D2 for 1 år siden, og så koster det 3.49€ nå...
Vis hele sitatet...
Jeg betalte også rundt 20€ for et år siden, men kan ikke si jeg irriterer meg. For det første er det jo ikke akkurat all verden (ca. 155 kr etter dagens kurs), for det andre har jeg hatt så mange timer med intens spilling med kompiser at jeg synes det er vel verdt pengene.
hvor mange adrenalin sjokk jeg har fått av dette spillet kan ikke telles på 4 hender.. (L4D2)
Sist endret av Vod0; 11. desember 2011 kl. 00:26.
Reminder: tilbudet går ut om 5 timer og 20 minutter, så kjøp det mens du kan!
Har hatt 30-40 timer moro med dette spillet, men synd at man blir så fryktelig lei når man har spilt et par runder..
Tror jeg betalte 80kr for l4d2 forrige sommer når de hadde supertilbud.
Forøvrig ca 5 euro for pakke med både L4D og L4D2.
Et godt tilbud, men spillet har jeg allerede
Jeg benyttet meg av tilbudet i går kveld jeg, takket være et par kompiser :P
Pakke med 4 eksemplarer av spillet til 11£ Julegaveshopping -> complete
Noen som har prøvd "Killing Floor"? Er det bra?
Har selv spilt L4D2 flere titalls timer, så det hadde vært kult med noe nytt (som er ganske likt l4d)
left for dead 1 og 2 var så jævlig dårlige, nesten like dårlige som MW3
Sitat av Bacterius Vis innlegg
left for dead 1 og 2 var så jævlig dårlige, nesten like dårlige som MW3
Vis hele sitatet...
Hva faen? Ingen bryr seg om meningen din.

TS spurte forresten heller ikke om hva du syntes om spillet.
Tilbudet går ut om en time, så om dere vil ha L4D & L4D2 til en billig penge burde dere finne fram visakortet.

Hehe, billige julegaver er flott.
Sist endret av Dimergon; 11. desember 2011 kl. 17:50.
Noen som vet om det blir noe L4D3 eller?
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Noen som vet om det blir noe L4D3 eller?
Vis hele sitatet...
Regner med det, L4D-serien har vært svært suksessfull. Men tror heller de vil dra ut L4D2 så mye de kan, med nye mappacks og slikt, før de slipper L4D3
L4D serien har jo vært på tilbud på steam 3039242034902 ganger før da og er garantert på tilbud igjen på julesalget.
Så er ikke verdens undergang om man gikk glipp av det denne gangen...
Sitat av makari Vis innlegg
L4D serien har jo vært på tilbud på steam 3039242034902 ganger før da og er garantert på tilbud igjen på julesalget.
Så er ikke verdens undergang om man gikk glipp av det denne gangen...
Vis hele sitatet...
Riktig - kjøpte spillet på "Halloween-sale" i oktober for 2.99€
Siden vi er inne på billige spill, Empire Earth er gratis i ca. 40 timer fra nå.
Igjen, siden vi er inne på billige spill, Tales of Monkey Island Complete Pack koster 8,25€ i 5 timer til.