Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 739
Heisan jeg bare lurte på om noen andre har gjort det samme som meg valgt feil linje også ikke visst hva som går ann å gjøres?..
Valgte feil første året da jeg gikk på tip fordi jeg ikke hadde peilig på hva jeg ville bli så kom jeg inn 2 året på annleggsmekaniker selv om jeg ikke har peiling på motorer eller noe som helst og føler meg som en komplett idiot når jeg er utplassert men så har jeg funnet ut at jeg vil gå på it og det har alltid vært min store drøm men de jeg har snakket med sier at det går visst ann å gå ifra tip til it men jeg blir litt vel forvirret rundt det om det virkelig går eller har jeg virkelig rotet det helt til?
Hei! Prat med rådgiveren på skolen din! Han/hun kan hjelpe deg
ja får prøve på det får håpe jeg ikke må ta 3 år om igjen altså gå første året om igjen og gå ut ifra skolen som 21 åring..
Snakk som sagt med rådgiveren på skolen din, men se her: http://vilbli.no/4daction/WA_Kompeta...tanse=V.SS3004
Pokker da har jeg gått hele dette året forjeves jaj.. takk for svarene uanset..
Parkettetterligning
Du kan gå ikt servicefag, det kan du etter absolutt alle grunnkurs. Til og med tip, det er et år med introduksjon i mange felter innen ikt og 2 år i lære, jeg skal selv gå det etter 1 år service og samferdsel og vet om flere som har det etter tip og elektro. De har det veldig mange plasser så dette tror jeg ikke er noe problem, det året du går i år er nok forgjeves men det er ikke førsteåret. Jeg går også feil andreår men du kan gjøre som jeg skal, fokusere mest på allmennfagene så jeg kan ta de bort til neste år og beholde karakterene fra i år.