Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: røyker du nattings?
nei, aldri 195 41,94%
av og til (søvnproblemer etc) 131 28,17%
3 eller flere ganger i uken 59 12,69%
hver dag 80 17,20%
Stemmegivere: 465. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  56 11657
Gjorde det for måneder før.. Ikke bra, fordi den dagen du har ikke noe weed, kan jeg love du sover ikke, og du blir pissed off.

Det er ikke noe forskjell med nattings og å ta en sove-pille vær natt, du blir avhengig av det til å sove. (Ikke noe rage plz, hvis du har prøvd vet du, driter i at weed er naturlig og sove-piller er noe kjemisk dritt som blir slengt ut, naturligvis er weed bedre, med weed løser ikke dine sove problemer)

Jeg anbefaler mosjon. Best for å sove, jeg er helt seriøs når jeg sier at ikke bruk kjemikalier for å sove. Endte opp dårlig med meg..
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er vanlig i miljøer som har etablert sine egne subkulturelle normer og begreper rundt cannabis for å legitimere et høyt forbruk, og som har gjort røykingen til et sentralt rituale i livet. Det er ikke vanlig for folk med et normalt og avbalansert forhold til rus.
Vis hele sitatet...
Riktig. De fleste som bruker "nattings" bruker det ikke for rusen sin skyld. Ofte skyldes det mye røyking på kveldstid over lengre tid, og fungerer som en slags selvmedisinering for søvnproblemer. Brukte selv flere uker på å lære innsovningsprosessen etter en flere år med daglig "nattings". Det føltes helt snålt ut.

De som sporadisk røyker "nattings" får ofte mer virkelige drømmer, hos daglige "nattings" røykere forsvinner ofte drømmeaktiviteten helt. Drømmeaktivitet er svært viktig for god psykisk helse.

- Så ikke gjør "nattings" til en vane.
Sist endret av sonmarak; 1. desember 2011 kl. 21:39.
Jeg pleier ikke røyke "nattings", men jeg røyker ofte om kveldene. Men det er bare for å slappe av litt, ha det litt gøy osv. Innbiller meg at jeg verken sovner spesielt fort eller sover spesielt bra om jeg røyker mye rett før jeg skal legge meg.
Sist endret av barbadius123; 2. desember 2011 kl. 08:14.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
hellu! har akkurat røyk nattings for 4 gangen denne uken, og jeg lurer på om det er mange som gjør dette ofte? (2+ pr uke)
har merket hvor utrolig behagleig dette kan være, og det er en god del i mitt miljø som har vært/er nattings stonere men har alltid lurt på hvor mange som som MÅ ha det for å sove eller som gjør det hver dag
Vis hele sitatet...
Tenker mye når jeg skal sove, så en nattings hjelper meg sovne raskere og bedre Liker ikke å gå rundt å være stein blandt allmenheten, så pleier å ta en fin spliff før jeg lufter hunden å tar å treffer senga
Nattings, ja så klart. Mine foreldre tok seg ofte et glass
rødvin eller sherry før de tok kvelden.

En liten rev, etterfulgt av et lett måltid (salat, smørbrød)
og en dusj er en finfin avslutning på en god dag.

Som Frank Zappa uttalte (da om sitt forhold til sigaretter):

"It's simply a part of my diet."
Nættings er deilig en gang iblant, men som sagt ødelegger dette REM-søvnen og fungerer mot sin mening med mindre du selvmedisinerer mot søvnproblemer.

Hadde en kamerat som dro den litt for langt og etter noen år med mandatory nættings hver kveld ble det til at han våkna midt på natta og måtte mekke seg ett trekk til for å få sove videre.

Gjør det for nytelsen og ikke gjør det til en vane
Røyker ikke lengre, og om jeg gjør det så er det ypperst sjelden, dermed røyker jeg heller ikke nattings.
Da jeg røyket hasj og mary j oftere, røyket jeg heller ikke ikke nattingzzz