Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1531
Hey!
Noen som vet hvordan elevators eller wallbreacher fungerer på cod spillene?
Kan se for meg at tråden for få svar, ettersom jeg ikke vet hvor mye folk vet om slikt her på forumet.
Hvis det blir slik kan en admin gjerne slette tråden (:
ideen er å komme så nærme veggen at du blir heist opp.
Problemet oppstår når du må vre akkurat langt nok vekke /nærme nok veggen.

måten jeg gjør det på er å finne en linje å se på. Deretter får jeg den linjen til å bli helt rett. SÅ snur jeg ørlite til siden og begynner å gå fra side til side mens jeg prøver å hoppe/reise meg opp.

det gir mening i hode mitt, men når jeg leser det virker det ganske dårlig forklart.

http://www.codjumper.com/forums/view...p?f=25&t=11440
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av LowRider Vis innlegg
ideen er å komme så nærme veggen at du blir heist opp.
Problemet oppstår når du må vre akkurat langt nok vekke /nærme nok veggen.

måten jeg gjør det på er å finne en linje å se på. Deretter får jeg den linjen til å bli helt rett. SÅ snur jeg ørlite til siden og begynner å gå fra side til side mens jeg prøver å hoppe/reise meg opp.

det gir mening i hode mitt, men når jeg leser det virker det ganske dårlig forklart.

http://www.codjumper.com/forums/view...p?f=25&t=11440
Vis hele sitatet...
Aw, skjønner. Fikk til endel elevators på mw2, men de ble patchet. Vet du om de er det på mw3 eller? x) Husker det var elevators på cod 4 også, og de ble patcha, men det ble fortsatt elevators på mw2 :P

må legge til at jeg vet hvordan man elevater, men vil liksom finne mine egne. Vite hva i spillet som "går galt" slik at det fungerer.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Aw, skjønner. Fikk til endel elevators på mw2, men de ble patchet. Vet du om de er det på mw3 eller? x) Husker det var elevators på cod 4 også, og de ble patcha, men det ble fortsatt elevators på mw2 :P

må legge til at jeg vet hvordan man elevater, men vil liksom finne mine egne. Vite hva i spillet som "går galt" slik at det fungerer.
Vis hele sitatet...
så på youtube at de som glitcher blir drept når de prøver det. men det er bare på kjente glitcher.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av zeicko Vis innlegg
så på youtube at de som glitcher blir drept når de prøver det. men det er bare på kjente glitcher.
Vis hele sitatet...
ja, de pathcer det med deathbarriers, slik at de dør når de treffer et bestemt punkt.
kan jo glitche stealth bomber da, akkurat i det han skal til å ta opp laptopen, så velger du rifla di istedet, infinite stealth bomber.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av Yazzie Vis innlegg
kan jo glitche stealth bomber da, akkurat i det han skal til å ta opp laptopen, så velger du rifla di istedet, infinite stealth bomber.
Vis hele sitatet...
tusen takk for tipset (a) KP!
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Sitat av Yazzie Vis innlegg
kan jo glitche stealth bomber da, akkurat i det han skal til å ta opp laptopen, så velger du rifla di istedet, infinite stealth bomber.
Vis hele sitatet...
Er dette på MW3 eller 2 ?
En klar favoritt: http://www.youtube.com/watch?v=fbpAoUNNQSY

Kan brukes til å komme til masse fete steder i Multi Player hvis du har en kompis som kan hjelpe deg. Så langt er min personlige favoritt å komme opp i skyboxen på Outpost .
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
ingen som vet om noen andre glitcher? (a) etter dagens patch som dro med seg glitchene på outpost? ^^

Sitat av 1337Wince Vis innlegg
En klar favoritt: http://www.youtube.com/watch?v=fbpAoUNNQSY
Så langt er min personlige favoritt å komme opp i skyboxen på Outpost .
Vis hele sitatet...
Vet du om det fungerer etter dagens patch? :P Og må man under bakken for så å komme ser på skyboxen?
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
ingen som vet om noen andre glitcher? (a) etter dagens patch som dro med seg glitchene på outpost? ^^


Vet du om det fungerer etter dagens patch? :P Og må man under bakken for så å komme ser på skyboxen?
Vis hele sitatet...
Prøvde den senest for 3 timer siden, fungerte da.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Prøvde den senest for 3 timer siden, fungerte da.
Vis hele sitatet...
du har ingen link? :P tutorial eller liknende
Skriftlig tutorial:

Sikt inn med sniper. Kniv samtidig som du rett etterpå holder innne throwing knife-knappen. (må ha trowing knife).
Nå har du locka deg til personen. Bytt våpen til primary/sec samme hva, bare ikke hold inn throwning knifen særlig lenge.
Få personen til å stelle seg et sted hvor det er et slags "hopp".
Få hipfire-aimen til å treffe personen, kniv mot personen og dra frem throwing knife igjen.
Sist endret av oppned5; 19. november 2011 kl. 20:42.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Skriftlig tutorial:

Sikt inn med sniper. Kniv samtidig som du rett etterpå holder innne throwing knife-knappen. (må ha trowing knife).
Nå har du locka deg til personen. Bytt våpen til primary/sec samme hva, bare ikke hold inn throwning knifen særlig lenge.
Få personen til å stelle seg et sted hvor det er et slags "hopp".
Få hipfire-aimen til å treffe personen, kniv mot personen og dra frem throwing knife igjen.
Vis hele sitatet...
takk det er fint, men mente heller hvor på Outpost han stod for å komme seg op på skyboxen :P
Sitat av snowdog Vis innlegg
Er dette på MW3 eller 2 ?
Vis hele sitatet...
Mw3 titegn.
Stealth Bomber-glitchen er patchet nå.
Anbefaler ingen å glitche! http://www.slashgear.com/infinity-wa...ters-21196786/
Sist endret av Mathiasbk; 26. november 2011 kl. 13:37.
Men atm. er det vel ingen fungerende glitcher?
Har ikke testet slingshotknive-glitchen på en stund, men den funka for en uke sia. Outpost er patchet.

Noen som vet om noe som ikke er patcha?
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Men atm. er det vel ingen fungerende glitcher?
Har ikke testet slingshotknive-glitchen på en stund, men den funka for en uke sia. Outpost er patchet.

Noen som vet om noe som ikke er patcha?
Vis hele sitatet...
Ah, lurer på det samme as :P Slingshot er ikke så sykt lett å gjøre da du må ha en venn på det andre laget :c

Husker mw2 glicthene: Under enemy spawn og under bomba på demolition favela, evig airdrops, wallbreaches og elevators <3