Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135651
Grafikken!
Bilene!
Landskapet!

Herlighet dette blir rått!

EDIT: tror karen i den blå bilen er hovedpersonen (?)
Sist endret av ZELDUR; 2. november 2011 kl. 17:05.
Jeg synes det så kjedelig ut, jeg. Er egentlig ikke veldig glad i GTA-spillene, men.
Vinewood, san andreas, this is gonna be good
får ikke se den jævla traileren...

funka nå :P måtte bytte til chrome :P
Sist endret av zeicko; 2. november 2011 kl. 17:04.
Back in L.A, blir digg da SA var det beste det spillet.
Yess da! Klar for en ny episode med LA, litt mer en det kjedelige bylivet. Skal definitivts kjøpes på lanseringsdato(så lenge denne ikke er lagt til eksamensuka).

Men grafikken var jo ikke akkurat noe å hoppe i taket over, akkurat samme som GTA IV?
Jeg får ikke opp noen video :S
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg synes det så kjedelig ut, jeg. Er egentlig ikke veldig glad i GTA-spillene, men.
Vis hele sitatet...
Da kan du la være å kommentere.


Det så dritkult ut, må jeg si! Fjell og alt mulig. Gleder meg som en hest til å spille det her, GTA er et soleklart yndlingsspill.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Jeg får ikke opp noen video :S
Vis hele sitatet...
jeg måtte bruke google chrome
er det bare jeg som så en volvo på 00:56? gleder meg til å se ferdig traileren
WoW! Nå blir jeg enda mer giret Dette spiller kommer til å bli sykt fett, kan nesten ikke vente på mer info !
Først tenkte jeg at "Hmm, dette minner om byene i San Andreas."
Så kom fjellene, byene, og til slutt det store Vinewood-skiltet.
Jeg må innrømme at jeg nesten jizzet litt der og da, og begynner å glede meg.

Forøvrig er det meget nice at de faktisk har presset en god del farger inn, i motsetning til Grand Theft Auto IV: Black and Brown Edition.
Står jo SAN ANDREAS på skiltet til bilen på 0.50 i traileren, så hvem vet Kanskje de bare viser den Los Santos i første traileren

Som i den første San Andreas traileren fikk vi jo også bare se Los Santos, og ikke SF og LV.

http://www.youtube.com/watch?v=Pze6mdhnBLM
Sist endret av Donkeybrain; 2. november 2011 kl. 17:18.
Sitat av MaG9z Vis innlegg
Da kan du la være å kommentere.
Vis hele sitatet...
Jasså? Bare fordi jeg er uenig med deg skal jeg ikke få si hva jeg mener? Jeg kom ikke med en shitstorm som: "OMG, BARE NUBS SPILLER GTA!!1 BF3 FTW LIZM <3 <3".
Sist endret av Daybreak; 2. november 2011 kl. 17:18.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
er det bare jeg som så en volvo på 00:56? gleder meg til å se ferdig traileren
Vis hele sitatet...
Volvo? :P ser ikke egentlig sånn ut men..
shit was so cash
Anda22's Avatar
Såg netopp traileren, sjukt rått !
Håper det er heile la med compton, long beach, hollywood, beverly hills osv.
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Volvo? :P ser ikke egentlig sånn ut men..
Vis hele sitatet...
samme form og baklykter hvertfall men skal sjekke litt nærmere når jeg kommer nær noe større enn en 10" pc
Alle fans burde sjekke ut IGN de gransker videoen som bare juling.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jasså? Bare fordi jeg er uenig med deg skal jeg ikke få si hva jeg mener? Jeg kom ikke med en shitstorm som: "OMG, BARE NUBS SPILLER GTA!!1 BF3 FTW LIZM <3 <3".
Vis hele sitatet...
Han mente vel at for å skulle få noe ut av denne traileren må du nesten like GTA-serien, for hvis ikke ser det jo ganske kjedelig ut. Minimalt med skyting i traileren liksom.
Så når du sier du ikke syntes traileren var noe særlig, er det nok fordi du ikke er vant til GTA rett og slett :P i GTA-sammenheng ser det her veldig bra ut!
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Han mente vel at for å skulle få noe ut av denne traileren må du nesten like GTA-serien, for hvis ikke ser det jo ganske kjedelig ut. Minimalt med skyting i traileren liksom.
Så når du sier du ikke syntes traileren var noe særlig, er det nok fordi du ikke er vant til GTA rett og slett :P i GTA-sammenheng ser det her veldig bra ut!
Vis hele sitatet...
Vel, jeg har spilt min del med GTA så jeg vil mene jeg er. Har hatt/spilt igjennom GTA 3, San Andreas, Vice City, IV og episodes from liberty city. Skal være ærlig å si at jeg ikke har spilt igjennom hele spillet på alle, men jeg er godt kjent med GTA-serien. Jeg synes spillene er kule, pga historien. Men som jeg sa, er ikke veldig glad i serien, da jeg synes det blir kjedelig i lengden. Dette spillet fanget meg ikke helt enda, vi får se når det kommer flere trailere/spillet blir released.
GTA-serien stoppet opp etter GTA 3, er stort sett det samme om igjen bare i forskjellige byer og miljøer. Dette så ut som en blanding av SA og 4.

Nothing new...
http://www.youtube.com/watch?v=7NCFpOD8yfg



Hakket på min pc på rockstars hjemmeside. Lasta den opp i HD på youtube.
Sist endret av Narcissistic Zebra; 2. november 2011 kl. 17:32.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Dette så ut som en blanding av SA og 4.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke med deg, men det er dette jeg alltid har ønsket meg
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg vet ikke med deg, men det er dette jeg alltid har ønsket meg
Vis hele sitatet...
Ikke for min del, det blir på mange måter GTA 3 all over again, det var revolusjonerende på sin tid, Vice City var også greit, SA var helt OK, 4 var noe jeg kunne spille i en times tid for å skyte litt på folk og stikke fra politiet. Tror personlig ikke jeg vil få noen større glede ut av 5. Bruke masse tid og energi på å bygge en karakter, få et hus, trene litt, kjøpe klær, GTA 3, VC, SA, 4, 5... Til tross for noen glitcher synes jeg at online var ganske kult på 4, hadde de fått til et GTA hvor hovedfokuset var online, slik som Test Drive Unlimited vil nok det fått litt mer "wow" faktor for min del...
Såpekoker av rang
Dette så jo helt fantastisk mediokert og platt ut. Samme livløse animasjonene som har vært siden de introduserte verden for GTA i 3D.
Spent på mer, in-depth info. Kanskje en god story og bra innhold kan bikke meg over.
Sist endret av monoid; 2. november 2011 kl. 17:57.
VINEWOOD I GTA IV GRAFIKK! SKAL FUCKINGS HA!
Blir ett par søvnløse netter framover 2012 gitt xD
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Håper de har mekka så det går ann til å zoome seg litt ut ifra bilen når du kjører ihvertfall.
Syns også IV har vært litt "Grått og kjedelig" egentlig. Blir så mørkt og trist..

Likte forsåvidt SA veldig godt. Hadde de lagd det mer realistisk så hadde det vært drit fett !
Tenker da gjerne på å fikse ting som om når du kræsjer foran, så får du bulk bak -.-
Vis hele sitatet...
Ingenting av det du sier gir mening igrunn, hvis du syns det er mørkt og trist så dra fram mobben og tast værkoden så blir det straks litt finere farger.

Det går an å zoome ut fra bilen når du kjører!? Gjør det hele tiden.. Er bare å trykke på "C". (Tror det står for Camera")

Nå er jo SA lagd i 2004, var ikke så mange realistiske spill ute å gikk da nei.

Forøvrig så ser det jo ut som GTA 5 blir noe ALA GTA SA med super grafikk og sikkert mye bedre generelt
Føler meg som en 10 åring, og det er julaften i morgen !!
Dette skal kjøpes. sol, strender, fjell og skog. Dette blir nok et mye morsommere spill enn gta IV håper jeg
Noen som vet sånn CIRKA hvor mange måneder det er til det slippes? Må begynne og planglegge sykemelding osv :P
Sist spill kom rundt mai, så er vel rimelig å anta at dette også kommer rundt de tider.
Bra du ikke er like lettlurt som andre her inne. Men datoen for release er rett rundt hjørnet. De sa i pressemelding at det skulle komme ut første kvartal 2012
Sist endret av madshit; 2. november 2011 kl. 19:32.
GTA IV kom ut 26.april tror jeg. Jeg vil tippe alt fra 2.kvartal til 4. kvartal 2012.
Oooooh shiiiiiiiiiit!

Ser jo ut som en awesome oppgradering av San Andreas!
Han eldre fyren ser og høres kanskje litt ut som Tommy Vercetti men kan jo likegodt være Claude. Ser det er mange som mener de ser på Lance Vance (drepte ikke Tommy han?) og CJ er med, men kanskje litt tidlig å si.

Ser også det er jagerfly og fete biler og det er bra! Kommer til å kose meg og gleder meg til mer info og trailere.
Annbefaler alle denne!
Selve videon og gransking begynner 0:29:0
Er det bare meg eller høres det ut som Ray Liotta som snakker på traileren? Lenge siden jeg har spilt Vice City men minner meg forferdelig mye. Håper det!
Sitat av Andreassen Vis innlegg
Er det bare meg eller høres det ut som Ray Liotta som snakker på traileren? Lenge siden jeg har spilt Vice City men minner meg forferdelig mye. Håper det!
Vis hele sitatet...
Temmelig sikker på at det er det. Hvis det skulle vise seg å være Tommy Vercetti som er hovedpersonen i dette spillet, så er det definitivt det mest spennende siden Vice City. Selv om alle GTA spillene er solide, er fortsatt VC det beste i mine øyne. Iallefall med tanke på stemning, soundtrack og generell "feelgoodness". Glemmer aldri de oppdragene man gjorde for det Spinal Tap-esque bandet. Good times!
Sist endret av Dumpventil; 2. november 2011 kl. 20:33.
er ikke helt sikker, men tviler litt på at det kommer tilbake characters fra III,vc og sa, fordi at når de laget IV, så begynte de liksom på nytt, de laget jo tross allt liberty city på nytt..
oxo
http://gta.wikia.com/GTA_III_Era
http://gta.wikia.com/GTA_IV_Era
Ingen tvil om det skal foregå i Hollywood hvertfall, kan bli bra detta!
Om du hører på stemmen i traileren og hører Ray Liotta syntes du ikke det høres litt likt ut NicoZ? Jeg syntes det høres ut som han bare litt "eldre" versjon, kanskje ikke gjøre det for åpenbart?
Sitat av Andreassen Vis innlegg
Om du hører på stemmen i traileren og hører Ray Liotta syntes du ikke det høres litt likt ut NicoZ? Jeg syntes det høres ut som han bare litt "eldre" versjon, kanskje ikke gjøre det for åpenbart?
Vis hele sitatet...
alt er mulig i gta-universet
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Ingen tvil om det skal foregå i Hollywood hvertfall, kan bli bra detta!
Vis hele sitatet...
regner med du tenker på vinewood skiltet, som forøvrig holder til i los santos i san andreas.. skal de tilbake til san andreas?
Virker som det er Tommy V i LA. Vice City x San Andreas = KONGE!!!
Så akkurat IGN's breakdown av traileren. Der de finner "skjulte hint" i traileren. Men i den scena hvor han fyres slår ned et "for sale" skilt i plenen sin, er det to ting jeg syntes de går glipp av. På postbilen som kjører forbi, står det: "we aim to not loose it" dette er så up in your face, at det er nødt til å bety noe.

Og så er de fire tallene på fortauskanten; 2405 jeg ser for meg en dato (24.mai) .. Jeg tror de overser den fordi de er amerikanske og ville skrevet 05/24.

Noen som har noen tanker?
We aim not to loose it = vårt mål er å ikke "miste" det, som selvfølgelig er en referanse til å "go postal".

Tallene på fortauskanten kan selvfølgelig bety noe, men det er en ganske vanlig skikk å male adressene/husnummer på fortauskanten.
Vet noen om det er noe sannhet i ryktene om flere spillbare karakterer i SP ? Det høres veldig bra ut og kan funke osm co-op?
Da traileren til GTA V ble sluppet ut, tok det ett år før spillet kom ut.. Kan være en god stund til vi ser den i butikkhyllene!
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Sitat av Dhovakiin Vis innlegg
Det har vært spor om at spillet går tilbake til San Andreas, fant det i en artikkel av IGn elns. Har ikke link akkurat nå :P
Vis hele sitatet...
Jeg tror spillet kommer til og utspiile seg mye i SA byen Los Santos !
Pga på traileren ser du en mann som står å ser ut over en by, der ser du de høge bygninengene som er i los santos.

Vinewood skiltet ser du også, som i Los Santos.

I traileren, på den politibilen på 1:05, kan du se bak på skiltet til politibilen, der står det "San Andreas" !
du må treffe veldig godt for og se det, men du kan se det!
"Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created."

Så man kan ikke komme tilbake til Las Venturas og San Fierro desverre for noen. Jeg syns det er bedre med 1 by som de satser skikkelig på