Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: kommer DU?
jadda, jeg kommer garantert! - 19,61%
nei, jeg er ikke så kul.. - 58,82%
jeg kommer kansje! - 21,57%
Stemmegivere: 51. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  18 1926
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
hallo godtfolk!
etter en kveld med 3 andre medfreaks, tenkte jeg å lage få ordnet en ny tråd hvor dato er satt på forhånd, så vi slipper usikkerhet rundt tid og sted.

det er altså lørdag den 7 i tiende, hvor vi møtes på den blå steinen.
gir bare klar beskjed ettersom vi fire som var på tre som idag var usikkre på om det møtte opp en 5te person som bare ikke visste hvem som var Nff`ere

håper det passer, og at vi får litt bedre oppmøte denne gangen
God idé,hadde ikke mulighet til å komme selv i dag,men synes det var trist at oppmøtet ble magert,påmeldt til neste treff
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
det er fint! de som stemmer på at de kommer, får ris om de ikke møter opp! var rundt 40 påmeldte denne gangen, og det kom 4 stykker! (det var drittfett uansett )
Er forresten ikke nødvendig å stemme om du ikke bor i Bergen. Trodde det skulle være ganske obvious. Hvis du ikke skal på treffer selvsagt.
Kanskje en bekreftelse VIA mobil samme dag som treffet kunne vært en ide,er lett for p bare klikke ja her inne. Vil understeke at jeg ikke gjorde dette selv
Jeg fikk ikke byttet vakt, men kommer kanskje på neste
Jeg lover å komme innom om jeg har muligheten. Har du forresten sett for deg et tidspunkt?
Vill tro det blir kl.17:00, som i dag.
Samme dato som bylan
Jeg kommer om alt ordner seg i henhold til obligatoriske øvinger og slikt på skolen; kommer og til å dra med meg et par medfreaks i samme slengen.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
oj, fuck, jeg tenkte ikke helt på bylan... da kan jo ikke jeg komme heller *venter på ris og kjeft*
Sitat av drittsekken Vis innlegg
oj, fuck, jeg tenkte ikke helt på bylan... da kan jo ikke jeg komme heller *venter på ris og kjeft*
Vis hele sitatet...
*henter fram björkeriset*
Kan vi ikke ta det nå til helgen da?
For meg passer ALT annet enn helger ... -.- Mulig og flytte det til 6.10.11?
drittsekken, May i sleep over at your house?
Sist endret av WhyNot!; 25. september 2011 kl. 22:07.
Torsdag hadde ikke hvert gale det heller
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
torsdag kan funke? dette blir stress igjen da, men torsdag anyone?
og ja, du kan kubbe hos meg WhyNot
Sist endret av drittsekken; 26. september 2011 kl. 10:00.
Funker best mtp bylan
MTP at Slashdot kjører i gang et treff, er det ikke like greit å vente?
Du har et poeng der KillKalle1!
-Stemmer da for og vente jeg(;