Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 11023
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Kommer både an på hvor i Nord-Trøndelag du bor, og hvilken bil du har. Ikke så lett å si helt uten videre for oss.
Sitat av Lyskaster1234 Vis innlegg
Jeg og en kompis kommer

Lurer bare på hva som er mest rimelig av å kjøre selv eller ta tog? Bor i Nord-Trøndelag
Vis hele sitatet...
Jeg og dama tar tog, har tenkt til å sette meg på dass og snike. Gjort det et par ganger før
Parkettetterligning
Moret: Både foreldre og unger har via skole og annet fått veldig kraftig opplering i nettsikkerhet, på disse kursene og timene har vi blitt terpet på at man aldri kan vite om noen er oppegående og ikke skadelige via en avatar. Man kan egentlig heller ikke vite det selv om man har snakket med han et par ganger. Jeg tviler på at det kan skje mye rart på et treff men du kan da ikke mene at en mor vil tenke på samme måte.
Har veldig lyst å komme! Møter opp såfremt det ikke kommer i konflikt med skolen. Kan si fra om jeg kommer eller ikke når det nærmer seg dersom det er interesse for dette.
Vet nå ikke helt om jeg kommer, da en hælvetes innavla forbanna rennbyggfaens fittjunge skaffa meg et ødelagt kne på fest i går Sitter med et 2 cm gapende kjøttsår som de på legevakta tydeligvis ikke kan sy... Rennbygg my ass

Eller vent, nå er det tre sting på kneet mitt, med bevegelse=0. Fyfaen så godt planlagt, skulle egentlig ikke vært lov.

Rennbygg kan dra se langt.
Om Ikke ekstreme ting skjer, så dukker jeg nok opp
Jeg stikker huet innom med mindre jeg blir blakk før den tid. Morro blir det!
Tror jeg blir med på dette
Dukker opp om jeg ikke dør før den tid.
Sitat av Powerpuff Vis innlegg
Jeg stikker huet innom med mindre jeg blir blakk før den tid. Morro blir det!
Vis hele sitatet...
Er steinblakk, sniker kanskje på toget for å møte opp xD
Sitat av olaPola Vis innlegg
Er steinblakk, sniker kanskje på toget for å møte opp xD
Vis hele sitatet...
Du kan jo sykle? Hvis du bor langt unna, er det ikke andre freaks i nærheten som skal kjøre og har et sete ledig?
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Du kan jo sykle? Hvis du bor langt unna, er det ikke andre freaks i nærheten som skal kjøre og har et sete ledig?
Vis hele sitatet...
Verdal, 1 og en halv time med tog.
Det er en sykkeltur jeg ikke drister meg ut på xD
Sitat av olaPola Vis innlegg
Verdal, 1 og en halv time med tog.
Det er en sykkeltur jeg ikke drister meg ut på xD
Vis hele sitatet...
Du kan jo løpe rundt på Verdal og samle flasker og pante
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Gig: Jeg flytter til Trondheim helga før, så du må nok kjøre alene

Og btw, siden jeg flytter så er det onkelen min som har "ansvaret" for meg
Og det eneste han er redd for er om jeg roter meg bort og ikke finner tilbake til stakkars Tiller etterpå
Vis hele sitatet...
Jeg bor i Sjetnemarka, så*jeg kan alltids hjelpe deg å*komme deg hjem
Sitat av T.J Vis innlegg
Du kan jo løpe rundt på Verdal og samle flasker og pante
Vis hele sitatet...
Eventuelt forte deg å levere lotto-kupong

drinkalone: Det høres greit ut Er ikke _veldig_ godt kjent for å si det sånn
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Eventuelt forte deg å levere lotto-kupong

drinkalone: Det høres greit ut Er ikke _veldig_ godt kjent for å si det sånn
Vis hele sitatet...
Jeg er det, har bodd her så*å*si hele livet
Jeg har nesten glemt dette, hvor faen er parken? xD
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg har nesten glemt dette, hvor faen er parken? xD
Vis hele sitatet...
Hvis du husker hvor torget ligger så går alt bra
Jeg dukker opp!
kan man møte direkte i parken, eller må man treffes på torget først? hvordan ser man hvem som er freaks btw?
Sitat av kn^tte Vis innlegg
kan man møte direkte i parken, eller må man treffes på torget først? hvordan ser man hvem som er freaks btw?
Vis hele sitatet...
Man ser det ikke, man lukter det.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
kan man møte direkte i parken, eller må man treffes på torget først? hvordan ser man hvem som er freaks btw?
Vis hele sitatet...
http://humorpig.com/wp-content/uploads/2011/02/im-from-the-internet.png


Edit: jeg skulle gjerne blitt med, er knappe 15 minutter fra meg, hadde vært veldig spennende med et slikt treff, men må melde pass pga kronisk sykdom :/
Sist endret av ZELDUR; 18. august 2011 kl. 00:03.
Men kommer Provo? DET er aberet..
Sitat av kn^tte Vis innlegg
kan man møte direkte i parken, eller må man treffes på torget først? hvordan ser man hvem som er freaks btw?
Vis hele sitatet...
Hvis du føler for det er det mulig å møte rett i parken, trenger ikke komme til torget først. Hvordan du skal se hvem som er freaks er kanskje litt vanskeligere. Stor sannsynlighet for at jeg kjører mc, da skal jeg være ganske vanskelig å ikke se.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
kn^tte: Jeg har lite kvaler om å spørre folk om «skal du møte fremmede folk fra Internett» når folk ser ut som om de venter på noen.

Om du vil ha en sjangse til å stikke av etter å ha vurdert at vi er for skumle/sære/bleike så se etter en gjeng folk som ganske tydelig ikke bryr seg om å etterligne mainstream. Gjerne allerede snakkende om interessante temaer. Finnes jo bilder av en del av oss rundtomkring også O.o

Blåtann: Ikke si hei engang? :/

Zepur: Eh, du baserer om du skal komme på ett annet medlem?
Sitat av kn^tte Vis innlegg
kan man møte direkte i parken, eller må man treffes på torget først? hvordan ser man hvem som er freaks btw?
Vis hele sitatet...
Jeg kan ta med et skilt c:
Pizzaboks som det står NFF på eller noe sånt?
Se etter en blond kis med briller med ei dame som er blond.
her er den blonde damens deviantart som det er bilder av henne på, og her er min med gjenkjennelig bilde av meg på.
Piece of cake og finne frem, tror jeg.
Litt usikker på hvor parken er, men fruen påstår hun vet hvor torget er.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Blåtann: Ikke si hei engang? :/
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne deltatt, men sånn som helsa er per dags dato har jeg nok å styre med. Ønsker dere et knall bra treff og la værgudene være med dere :-)

Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg kan ta med et skilt c:
Pizzaboks som det står NFF på eller noe sånt?
Se etter en blond kis med briller med ei dame som er blond.
her er den blonde damens deviantart som det er bilder av henne på, og her er min med gjenkjennelig bilde av meg på.
Piece of cake og finne frem, tror jeg.
Litt usikker på hvor parken er, men fruen påstår hun vet hvor torget er.
Vis hele sitatet...
Torget er midt i Trondheim, kommer du fra togstasjonen, følg gaten fra rundkjøringen helt opp til kirken og ta til høyre, så ser du torget og statuen
Er ikke politiet "ute etter"/følger med nff litt da?
kan jo hende dere får besøk av de også ;P
Sitat av Jonta Vis innlegg
kn^tte: Jeg har lite kvaler om å spørre folk om «skal du møte fremmede folk fra Internett» når folk ser ut som om de venter på noen.
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte Jontas evne til å huke tak i folk som ser ut til å lete etter fremmede folk fra Internett :P Han var grunnen til at jeg fant frem til Trønderfreaksa :P Tror jeg sto utenfor Peppes og speidet etter folk som kunne se ut som freak-folk i ca 15min før Jonta kom vandrende bort til meg (og mine to venninner) og spurte "er dere her for å møte fremmede folk fra Internett?" (han sa faktisk noe slikt, husker ikke helt ordrett)
Sitat av Cokebottles Vis innlegg
Er ikke politiet "ute etter"/følger med nff litt da?
kan jo hende dere får besøk av de også ;P
Vis hele sitatet...
Hva skal de gjøre?
For alt de vet er vi en gjeng turister fra månen.
Jeg går egentlig bare utifra at folk har vett nok til å ikke gjøre noe dumt.
Sitat av Cokebottles Vis innlegg
Er ikke politiet "ute etter"/følger med nff litt da?
kan jo hende dere får besøk av de også ;P
Vis hele sitatet...
vi gjør jo ikke noe galt? så forstår ikke hvorfor OnkelBlå skal besøke oss
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hva skal de gjøre?
For alt de vet er vi en gjeng turister fra månen.
Jeg går egentlig bare utifra at folk har vett nok til å ikke gjøre noe dumt.
Vis hele sitatet...
sier ikke at de kommer til og gjøre noe, men kan hende de møter opp bare for og vise at de følger med..

politiet i norge prioriterer jo som regel feil..
Sitat av Cokebottles Vis innlegg
sier ikke at de kommer til og gjøre noe, men kan hende de møter opp bare for og vise at de følger med..

politiet i norge prioriterer jo som regel feil..
Vis hele sitatet...
Så lenge ingen bestemmer seg for å lange, deale, sette et skudd (som jeg håper ingen er så dumme at de gjør) og vi ikke bråker på offentlig plass kan de følge med til de blir blå i trynet, det er ytringsfrihet i norge, og vi kan snakke om hva vi vil så lenge det ikke går på pris på dop pr gram etc
Okei; For å slippe at folk roter seg bort midt i Trondheim Sentrum og ikke finner oss (som skal være vanskelig å ikke gjøre) så kan jeg sende opp et 4" shell med flash-break. Eller?

Så lenge ingen innbiller seg at torget er Plata så skal det nok gå bra

HER BLI DET LIV, RAI RAI

(ohh, btw, jeg er >185 cm høy og har mørkt blond hår og kommer mest sannsynlig ikke til å gå i Jinpachi Mishima cosplay Evt. finn Gig først, han vet hvordan jeg ser ut ^^)
Sist endret av Eplegutten; 18. august 2011 kl. 01:18.
Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp også. Spørs hvordan formen er etter Pstereo.
Jeg blir litt forsinket, så fint hvis noen som skal være med hele kvelden orker å sende med et telefonnummer slik at jeg kan ta kontakt når jeg er ferdig med det jeg skal gjøre
ArbeidsledigProletar
Kaaaaanskje
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
(ohh, btw, jeg er >185 cm høy og har mørkt blond hår og kommer mest sannsynlig ikke til å gå i Jinpachi Mishima cosplay Evt. finn Gig først, han vet hvordan jeg ser ut ^^)
Vis hele sitatet...
Det blir ikke så jeg kommer meg oppover

Må ned til lillestrøm på kurs mandags morgen, så det blir litt mye kjøring osv.
Skulle gjerne vært der med dere!
Kommer jeg også.. Men vil nok ikke stikke meg ut så jævlig mye som på det bildet! :P
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Da vil jeg bare minne alle om at ølsalget stenger om tre kvarter. Oppmøte 17:30 på torget, under statuen. Send en PM med telefonnummeret ditt hvis du kommer senere.

Hadde vært fett hvis 2-3 stk stilte med engangsgrill.

Edit: Treffet er altså i morgen, ikke i dag!
Føck altså. Tenkte serriøst å være med, bor jo i byen for svarte ;P !!!
Men må reise nedtil Østlandet ikveld eller i morra, så dèr gikk jeg jeg glipp av det treffet


PS: fan ta den ølstengetida!, var tvil om jeg kunne komme, kanskje ja kansje nei, så tenkte kanskje å kjøpe noen bokser da i tilfelle. Men jækla fort ble klokka nær seks, og borte ble min mulighet for å kjøpe øl.. isssj...
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Glapp ølsalget jeg også, men har ikke rema på solsiden søndagsåpent imårra?
Isåfall, mulighet for å kjøpe øl da?
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Glapp ølsalget jeg også, men har ikke rema på solsiden søndagsåpent imårra?
Isåfall, mulighet for å kjøpe øl da?
Vis hele sitatet...
Man kan ikke kjøpe øl på søndager i butikk, lovlig that is. Men, gi en dude på nærmste nærbutikk 200,- i lomma så skal du ikke se bort ifra at du får tak i noe uansett. Money talks er det dem sier,
Sitat av Gig Vis innlegg
Det blir ikke så jeg kommer meg oppover

Må ned til lillestrøm på kurs mandags morgen, så det blir litt mye kjøring osv.
Skulle gjerne vært der med dere!
Vis hele sitatet...
Åh... Thats too bad

Blir vel sikkert ved en senere anledning da
Hvor lenge venter dere på torget før dere drar videre? Bussen jeg tar kommer til Prinsengata lø 18:15 (ble litt stress å ta bussen som gikk før... da hadde jeg vært i sentrum kl fire)

Eventuelt noen som kan sende en PM med et mobilnr. jeg kan kontakte dere på hvis jeg ikke ser dere?

Sitat av GreenRay Vis innlegg
Hvor lenge venter dere på torget før dere drar videre? Bussen jeg tar kommer til Prinsengata lø 18:15 (ble litt stress å ta bussen som gikk før... da hadde jeg vært i sentrum kl fire)

Eventuelt noen som kan sende en PM med et mobilnr. jeg kan kontakte dere på hvis jeg ikke ser dere?

Vis hele sitatet...
"utpå kvelden" er ikke et satt tidspunkt. hvis casa da Bomberman ikke er megalangt unna kan vi jo hente deg der hvis du sier ifra når du er på torget.
Jeg holder på å lage nff skilt bare for pur f as I type, så det blir ikke vanskelig for noen å oppdage oss :3
Sitat av olaPola Vis innlegg
"utpå kvelden" er ikke et satt tidspunkt. hvis casa da Bomberman ikke er megalangt unna kan vi jo hente deg der hvis du sier ifra når du er på torget.
Jeg holder på å lage nff skilt bare for pur f as I type, så det blir ikke vanskelig for noen å oppdage oss :3
Vis hele sitatet...
Takk til alle som sendte meg nr :P snakkes i morgen
Møter dere i parken. Har ikke telefon.
Tar med en venninne. Hun er blond, jeg er mørk.
Jeg stiller! Så tråden først nå så har ikke ordna grillmat, men stikker bare innom Bunnprisen i krysset av Tordenskjold/Konges gate før jeg stikker til Torget. Alkohol er ikke noe stress etter å ha nettopp vært utenlands
http://bildr.no/image/955831.jpeg
*stolt* Føler meg nesten som en kunstner