Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 840
Kjøpt ny laptop til 7000. Egentlig ikke så alt for dyr, men siden den skal bli brukt til å spille gigs med, hvor folk ramler rundt med øl i hånda, er det kanskje ikke så dumt å forsikre den. Noen som har peiling på hvor man kan forsikre laptop? Så på innboforsikring, men der er egenandelen ofte nesten like høy som prisen på PCen.

Takk for svar.
Du får "idiot-snubl-og-knus" forsikring der du kjøpte den, stortsett. Koster ikke all verden heller.-
Jeg betalte 1.500,- for såkalt "idiotforsikring". Dette var til en laptop som kostet 16.000,- så vil kanskje koste mindre for din?

EDIT: Forsikringen var for 2 år
Sist endret av Rayes; 1. juli 2011 kl. 12:37.
Jeg betalte 1000 kroner for ett år med forsikring. Denne pc'en kosta vel 7-8 tusen i den tid. Jeg klarte å miste den i bakken sånn at lader inngangen ble ødelagt, og jeg smalt den alt jeg kunne i bakken og sa at jeg mistet den. Fikk en ny og bedre pc etter 3 uker
Sist endret av Arcturus; 1. juli 2011 kl. 16:50.
ring selskapet der du har bil, innbo, hus etc forsikret og kjøp en "verdisakforsikring". Denne er "all risk" som betyr at alle tilfeller, untatt normal slitasje" er dekket.

Avhengig av samlerabatter ligger dette på ca 250-400,- per år