Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 527
Noen som har hatt samme problem som meg at pc musen på en bærbar pc hp 6530b går helt banans jeg rører litt på musen så går den over alt å klikker på alt mens når jeg slår av internette og venter litt så forsvinner problemet men etter en halv time eller mer så kommer det opp igjen?
Nei det har jeg ikke.

Virus?
Nye drivere?
Du som har handa over paden?
Trådstarter
71 2
har ikke handa over paden og virus ja har tenkt på det og bios virus brukt avast men den sugte så jeg bruker nå comodo og håper å få det til med den. har sjekka med spybot adware og alt som kan brukes av programmer det som er så merkelig er at når jeg slår av internette så forsvinner problemet en god stund før det kommer igjen

og musen går over alt så når jeg beveger den oppe eller nede mot klokken så føkker den til statuslinjen med å slette faner gå ut ifra internett sider og drar jeg musen mot et hjørne så legger den plutselig ned sider drar statuslinjen opp imot høyre side lager 30 snarveier =S

har ikke installert nye drivere heller