Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 718
Da var slutt for mine gamle gode headset som jeg har brukt i flere år nå... Så da må man vel finne et headset som kan gjøre den samme jobben, og kanskje bedre jobb! Jeg kommer til å bruke headsettet til å høre på musikk og gaming.

Har egentlig bare tenkt til å bruke maks 400. Det er 2 forskjellige jeg har sett på, og det er, Koss SB49 og Speed-Link Medusa Stereo Headset. Har noen av dere freaks noen erfaring eller mening om headsettene jeg har linket til?
jeg har dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=374667

jeg mener det er VELDIG bra lyd, og det er usb micen er god, og det er ikke dyrt.

den har også med installasjons cd med drivere og sånn. (der du kan forandre på lyd og sånn)
(bra og enkelt program)

eneste ulempe er at ørene trenger en minimasasje annenhver time :P
Ja, har sett litt på det, men det ser litt lite ut rundt ørene. Orker ikke minimassasje på ørene annenhver time på ByLan
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Dersom du virkelig ønsker et behagelig headset som har god plass og god lyd (for oss som har store øre) kan jeg anbefale Sony MDR-XB700 som jeg selv har.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Steelseries Siberia v2. Beste headsettet jeg noensinne har hatt. punktum.
Takker for tilbakemeldinger folkens. Får se hvilke jeg velger.
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Steelseries Siberia v2. Beste headsettet jeg noensinne har hatt. punktum.
Vis hele sitatet...
100% enig, GOD lyd og micen er FANTASTISK! følger med et lite lydkort (USB drevet) angrer ikke et sekund på dette headsettet hatt det i 2 år nå
Har forresten ikke v2. jeg da, men har dett http://www.steelseries.com/int/produ...ll/information ekstern mic er vel eneste forskjellen anbefaler den jeg har, må ikke ha på headsettet for å bruke micen. Micen ligger bare på skrivebordet, veldig fin og tar opp lyden selv om du er langt unna
Sist endret av Eirik0405; 30. august 2010 kl. 21:14.