Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2085
Kjøpte 50g av noe greier som var sagt å ikke være fullt så bra som den gode gamle. Den var svært "porøs", eller lett knuselig. Måtte ikke varme/brenne bønna for å få knust den i grinder. Den var lys, et hint av gult kunne en også se.

Vi er en liten gjeng som begynte på denne klumpen på fredag, og tok en lengre pause fra lørdag kveld, til midt på dagen, i dag. Vi satte i gang med å røyke på det siste vi hadde igjen for litt siden, og det gjorde vi med litt dårlig humør. For vi hadde følt at denne bønna var ufattelig svak, noe vi vurderer kan være feil. For etter denne litt lengre pausen, så ble vi alle rimelig høy. Noe vi også ble etter de to første rundene.

http://bildr.no/thumb/672183.jpeg
(Beklager at bildet kanskje ikke er så mye til hjelp)

Tanker ?
Sist endret av thecakeisalie; 20. juni 2010 kl. 18:24.
Det virker da unektelig som at du har anskaffet deg den mye hatede "tørr-rocken", syns jeg.

Samme symptomene på den dritten som det du beskriver.
Veldig dårlig bilde når jeg prøver å se det i full størrelse, mulig å ta bilde der den er kuttet opp? Gjerne med blitz eller lignende fotolys.
Lite tips, ikke noe fasit men.. viss hasjen er av god kvalitet kan du se at det glitrer av den der den er kuttet opp. Funker ikke på alle typer, svarting f.eks vet jeg ikke om man kan se dette ofte. Men har sett det på den type hasj og, og den var en ren fornøyelse å røyke. *mimre*
Viss du studerer nøye kan det ligne på veldig små dråper med klar olje som glitrer litt.
Men som jeg sier, hasjen trenger ikke nødvendigvis være dårlig viss man ikke ser dette.

Høyst sannsynlig har du fått tørrock av middels\dårlig kvalitet ut ifra slik du beskriver hasjen.
Ser ut som helt vanlig maroc. Vil ikke si at den automatisk er dårlig fordi den er tørr og porøs. Har røykt noe lignende den siste tiden og kan ikke huske å ha merket noe forskjell.
Kanskje den er god, kanskje den er dårlig - samma det, dere ble jo fjerne når dere røyka den. Akkurat hvor i verden hasjen kommer i fra er ikke så lett å svare på, men det er vel egentlig samma det også, dere er jo fjerne.

hehe :P
Sist endret av appel; 20. juni 2010 kl. 22:02.
alternativ
thecakeisalie's Avatar
Trådstarter
Dette er dessverre det eneste bildet jeg har av klumpen, og nå er hele greia gått opp i røyk.
Tror jeg holder ved 'tørrock' teorien, og håper på at dealer'n kommer hjem med noe annet.

Takk for svar folkens.
Sitat av thecakeisalie Vis innlegg
Dette er dessverre det eneste bildet jeg har av klumpen, og nå er hele greia gått opp i røyk.
Tror jeg holder ved 'tørrock' teorien, og håper på at dealer'n kommer hjem med noe annet.

Takk for svar folkens.
Vis hele sitatet...
Hvordan klarte du/dere og røyke bort 50g i løpet av 7-8 timer ?
Sitat av djchain Vis innlegg
Hvordan klarte du/dere og røyke bort 50g i løpet av 7-8 timer ?
Vis hele sitatet...
Vi er en liten gjeng som begynte på denne klumpen på fredag

7-8 timer, neppe.
Sist endret av Sk O eN; 21. juni 2010 kl. 02:53.
Sitat av Sk O eN Vis innlegg
Vi er en liten gjeng som begynte på denne klumpen på fredag

7-8 timer, neppe.
Vis hele sitatet...
oki, nei begynte og lure, så når bildet var postet tidligere igår kl. 18, også så jeg att bare noen timer etterpå så kunne det ikke taes nytt bilde for da var det tomt :P