Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 5251
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Tittelen sier vel det meste. Dassen har ei base på 70x70 cm bygd av 2"x4".
Selvfølgelig ikke impregnert, det er for pyser.
Resten er halvråtne planker; muligens fra et gammelt naust. Rustikt.

Taket er galvanisert blikk, med en par-tre hull for sjarmen sin skyld. Vi vurderer å bytte det ut med god, gammeldags Eternit.


Her er skjønnheten:


http://www.majhost.com/gallery/UniqueBuilder/Outhouse/dsc00109.jpg


Så idyllisk!



Næmmen... Hallo!


http://www.majhost.com/gallery/UniqueBuilder/Outhouse/dsc00110.jpg


Lukta kan vel best beskrives som... Ubeskrivelig.



Nærbilde:


http://www.majhost.com/gallery/UniqueBuilder/Outhouse/dsc00108.jpg

Legg merke til den sofistikerte låsemekanismen.



En titt på døra og innsiden:


http://www.majhost.com/gallery/UniqueBuilder/Outhouse/dsc00107.jpg



Interior shotz (ikke spør):


http://www.majhost.com/gallery/UniqueBuilder/Outhouse/dsc00105.jpg


Close up:


http://www.majhost.com/gallery/UniqueBuilder/Outhouse/dsc00106.jpg



Det var alt... Beklager, ingen action shots.
Noen trenger mer kontroll over både bommelommen og bimmelimmen sin.
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Slik dere benytter fritiden av på Inderøy til vanlig?
Sist endret av Brainiac; 3. juli 2009 kl. 04:31.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av OoM Vis innlegg
Noen trenger mer kontroll over både bommelommen og bimmelimmen sin.
Vis hele sitatet...
Mind you - det brune er jord og fløssberg. Super absorberingsevne!

Sitat av Brainiac Vis innlegg
Slik dere benytter fritiden av på Inderøy til vanlig?
Vis hele sitatet...
Blir da så lei av å kjøre traktor og henge på Shell døgnet rundt.
Haha, jeg lo. Ahh, det er for sent. Fin toalett, for all del.
Jeg hadde ALDRI kunne brukt en sånn en !
Så fin ut den, eneste jeg stusset over var låsemekanismen på utsiden. Pleier ikke den egentlig å være på innsiden? Er litt slakk nå, så jeg tenker muligens galt. Uansett var utedoen fin den, så helt proft ut
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Tror nok at jeg tar å letter litt på trykket før jeg kommer på besøk til deg i sommer, slik at jeg forhåpentligvis slipper å gå inn i denne urin-impregnert boksen på 1,5 kubikkmeter.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Btw. Fin dass.
Sist endret av Thoryllo; 3. juli 2009 kl. 04:44.
Ser veldig fin ut, men kanskje litt liten og klaustrofobisk? Kunne sikkert også gjort seg med litt maling..

Utklippa dårlige tegneseriestriper og pin-up plakater er jo også et must.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Ser veldig fin ut, men kanskje litt liten og klaustrofobisk? Kunne sikkert også gjort seg med litt maling..

Utklippa dårlige tegneseriestriper og pin-up plakater er jo også et must.
Vis hele sitatet...
Eller et bilde av kongefamilien sakset fra et eldgammelt hjemmet-blad, som vi har på veggen av vår utedo på hytten.
Dere glemte hjertehullet på døra!
Med hellinga på taket den veien, får du både dusjet før og etter dobesøk i regnvær. Hygienisk.
Flisete landingssone som seg hør og bør i en dass for skikkelige menn. Litt piss rundt kantene gjør jo bare opplevelsen enda bedre. Låsemekanisme som gjerne slipper folk inn, men ingen ut. Her kan dere ha MANGE timer med moro.

Forresten hærlig å se gjennomførte harryprosjekter også.
For et prosjekt!
Selve reisverket innvendig ser solid ut og.

Men er den ikke litt lav? Eller er bare du veldig høy?
Må jo begynne å bøye seg ned mot ringen mens halve kroppen er utafor!
Er det nå jeg skal legge ut bilder av terrassen jeg har bygget her i uken?

Jeg håper ikke det er urin vi ser rundt rammen, for slikt gjør man IKKE på en utedass, det gjør man ned skråningen. Hvis ikke man sitter når man pisser.

Dere som aldri ville brukt en slik dass kunne trengt en uke (eller mer) i felten på en bæsj and carry. Da fremstår denne dassen som rene luksussuiten.
Dersom det er satt opp eget telt for bæsj & carryen, så synes værtall jeg for min del at den ser mer luksuriøs ut enn utedassen, etter som at der har man ny og rein pose for hver gang.
Men hadde jeg vært skikkelig trengt, så hadde jeg ikke hatt noe stort problem med å drite på utedassen heller. Det er jo så ubeskrivelig godt å befriende å få tømt systemet, i forhold til å gå å knipe igjen i mange dager. Man blir liksom så lett og ledig i kroppen!
Har hørt røverhistorier om folk som har vert på feltøvelse og knepet igjen i nesten 2 uker, og fått skikkelig forstoppelse, så de har måttet på sykehus og operert for å bli bra igjen. Det må vere dritt det.
(Legg merke til ordet 'røverhistorie', jeg skal ikke garantere at dette er 100% sant)
Sist endret av Sarv_2; 3. juli 2009 kl. 15:46.
Nice, hva er vell bedre en å kjenne en flau bris i stompen mens man slipper ut babben fra i går
Legg også merke til den pent plasserte urinflekken rett forran døra!

Lukter det så jævlig der inne? Så bra ut da kjør på med Beis
Du mener kjør på med bais.
Nydelig!

Jeg har et tips til dere som kanskje ikke dere har tenkt på. Når man sitter og pisser vil urinet treffe veggen forran penis. Denne burde da dekkes med plast slik at ikke urinet trekker inn i treverket...
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Nydelig!

Jeg har et tips til dere som kanskje ikke dere har tenkt på. Når man sitter og pisser vil urinet treffe veggen forran penis. Denne burde da dekkes med plast slik at ikke urinet trekker inn i treverket...
Vis hele sitatet...
og at det er helt tett fra før
flott å se andre harryprosjekter.

hvis jeg skal pirke på noe nytt, må det være at "støttestaget" på døra (se bilde) står feil
http://h.imagehost.org/0466/dass2.jpg
Dassen var virkelig en skjønnhet i seg selv, men kan du være så vennlig å skildre hvordan det føles å bruke herligheten?
Hvilke tanker gjør du deg?
Inntrykk og følelser?

Har ikke vært på en skikkelig mannedass på mange år. Aarh.. Det var tider det!


Legger ved et lite klipp av hva som skjer med idioter på utedass uten skikkelig gjennomlufting: http://www.youtube.com/watch?v=0U1jClGA99A
Sist endret av Knask; 3. juli 2009 kl. 23:16.
Bygg en king size modell med lenestol! Litt pingle å ikke sitte på skikkelig treverk menmen..
Hva med holder til tegneserier/div blader?
Jeg har aldri forstått hvorfor utedasser skal være så jævlig små. Jeg er en rørslig fyr på 100 kilo, og jeg føler meg alltid innestegt på utedasser. Å drite i naturen skal normalt sett være en hyggelig friluftsopplevelse (i hvert fall når man har med papir - og slipper å gni rumpa med brukne grener) - men denne vakre opplevelsen blir nesten alltid ødelagt av følelsen av å innesperret i en trang, klam og illeluktende heis.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Stormen Vis innlegg
Jeg har aldri forstått hvorfor utedasser skal være så jævlig små. Jeg er en rørslig fyr på 100 kilo, og jeg føler meg alltid innestegt på utedasser. Å drite i naturen skal normalt sett være en hyggelig friluftsopplevelse (i hvert fall når man har med papir - og slipper å gni rumpa med brukne grener) - men denne vakre opplevelsen blir nesten alltid ødelagt av følelsen av å innesperret i en trang, klam og illeluktende heis.
Vis hele sitatet...
Du er jo tross alt tjukkere enn meg, så jeg ser hvordan denne kan bli trang

Prosjektet er derimot ganske bra, beklageligvis ville ingen av dere fått lånt toalettet mitt mtp deres tisse-ferdigheter.
Bra dass, ass. Ikke bry deg om de som disser dassen din. Jeg hadde både driti og pissa pån jeg.
Hehe! Det måtte komme :P

Hva er de våte flekkene?

Litt i minste laget for de som er over 185 høy kanskje?
En trone for guder!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Heh. Kan se for meg den dassen der dagen derpå et skikkelig grillparty med øl vin og det som verre er.

Nice bygget!
er ikke døren på feil side? men jo, fin do!
De som kritiserer har aldri vært skikkelig dritatrengt i naturen uten en do i sikte! Flott dass, og jeg misstenker den er bygget for byggingens skyld heller en nødvendighet?
Fantastisk!
For dere som lurer på hva flekkene skyldes; la oss bare si at BomberMann hadde en "finger" i spillet der.
Sitat av Bananmannen Vis innlegg
For dere som lurer på hva flekkene skyldes; la oss bare si at BomberMann hadde en "finger" i spillet der.
Vis hele sitatet...
Sikker på at vi ikke skal opp i flertall her da?
Sist endret av Athleon; 10. juli 2009 kl. 11:52. Grunn: Skrivefeil.
utedasser er jo kos :P
En viktig detalj som er glemt og det er hjerte <3 i døra...
Det er ALLTID hjerte i døra på utedass bustymom
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Pen utedo, men det er få ting som slår BC