Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 787
Vil den moderne krigføringen, og det geniale online spillet ta knekken på det nyeste spillet i serien Call of Duty ? Eller blir Modern Warfare utdatert av bedre spillbarehet ?

Hva tror dere ?
Sist endret av thecakeisalie; 29. november 2008 kl. 01:39.
Ta det bare med ro, CoD5 er ikke engang ute enda..

CoD:WAW derimot..


Spillbarheten i WAW er foresten ikke noe bedre, det er kort og godt bare en mod til cod4 som utviklerne velger å ta seg penger for.

Samme shit, diffrent wrapping.
alternativ
thecakeisalie's Avatar
Trådstarter
Sitat av ztaale Vis innlegg
Ta det bare med ro, CoD5 er ikke engang ute enda..

CoD:WAW derimot..


Spillbarheten i WAW er foresten ikke noe bedre, det er kort og godt bare en mod til cod4 som utviklerne velger å ta seg penger for.

Samme shit, diffrent wrapping.
Vis hele sitatet...
Beklager feil referanse, men tar det enklere å kalle det CoD5, enn CoD:WaW. Samme som GH:World Tour blir referert til som GH4.
Nei! Etter å ha spilt CoD world at war noen dager nå, minner det mer om samme spillet som CoD4-extramaps. Jeg finner faktisk spillet gørr kjedelig. Onlinedelen har jeg dog ikke prøvd enda.
Har noen bekjenter som har kjøpt seg CoD:WaW, og flertallet er vel enige i at CoD4 var en hel rekke bedre.
Tho, det er spillbart - og CoDfreaks sier at det er et greit spill, nothing more, nothing less..

Selv holder jeg meg til CoD4
alternativ
thecakeisalie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Restyle Vis innlegg
Har noen bekjenter som har kjøpt seg CoD:WaW, og flertallet er vel enige i at CoD4 var en hel rekke bedre.
Tho, det er spillbart - og CoDfreaks sier at det er et greit spill, nothing more, nothing less..

Selv holder jeg meg til CoD4
Vis hele sitatet...
Enig med at CoD4 dominerer serien sålangt, også fin konklusjon fra CoDfreaks du tok med (lol), KP for det !
Konkuransemessig holder ikke WAW mål heller bare så det er sagt :P
Har nå spilt gjennom CoD: WaW, og kan si det slik: Greit nok, underholdning, men vil ikke spille det igjen. var litt for mye CoD 3-gameplay for meg.
Til sammenligning har jeg spilt gjennom CoD 4 fem ganger, og spiller det på nettet fortsatt.

At utviklerne av CoD: WaW, Treyarch, også lagde CoD 3, merker man fort. Jeg har ikke hatt spesielt sansen for noen av disse.

Jeg gleder meg dog som en liten unge til Call of Duty 6, som er under utvikling av Infinity Ward. Det er disse som lagde det første og andre spillet i serien, og det ser ut til at det er disse som får lisensen til å utvikle spillet fremover også. Det er bra, for da beholder man forhåpentligvis en viss kvalitet på alle spillene, og slipper å kave seg gjennom tilfeller som CoD 3.
Sitat av thecakeisalie Vis innlegg
Beklager feil referanse, men tar det enklere å kalle det CoD5, enn CoD:WaW. Samme som GH:World Tour blir referert til som GH4.
Vis hele sitatet...
GTA: Vice City og GTA: San Andreas kom mellom GTA III og GTA IV. Slik blir det med Call of Duty også.
Sist endret av charz0r; 29. november 2008 kl. 03:34.
Sitat av Mushy Vis innlegg
Har nå spilt gjennom CoD: WaW, og kan si det slik: Greit nok, underholdning, men vil ikke spille det igjen. var litt for mye CoD 3-gameplay for meg.
Til sammenligning har jeg spilt gjennom CoD 4 fem ganger, og spiller det på nettet fortsatt.

At utviklerne av CoD: WaW, Treyarch, også lagde CoD 3, merker man fort. Jeg har ikke hatt spesielt sansen for noen av disse.

Jeg gleder meg dog som en liten unge til Call of Duty 6, som er under utvikling av Infinity Ward. Det er disse som lagde det første og andre spillet i serien, og det ser ut til at det er disse som får lisensen til å utvikle spillet fremover også. Det er bra, for da beholder man forhåpentligvis en viss kvalitet på alle spillene, og slipper å kave seg gjennom tilfeller som CoD 3.
Vis hele sitatet...
Cod5 blir det å hete antar jeg, ikke cod6, skulle man sedd på det slikt ville det neste spillet blidd å hete cod7 pga United Offence..

Det sagt så er det Infinity ward som har laget firern også
alternativ
thecakeisalie's Avatar
Trådstarter
Jeg satser på at Infinity Ward får lage hovedspillene innen Call of Duty serien, så kan kanskje noen andre produsenter få prøve seg på å lage noen mellomspill.

Men ikke i slik forstand at en spesiell produsent ([COLOR="Red"]TreyArch[/COLOR]) skal få lage alle mellomspillene.
La de proffe ([COLOR="Green"]Infinity Ward[/COLOR]) få beholde jobben, og la de som fortsatt har mye å lære få arbeide med mindre saker, som CoD: WaW.

Og takk for at du retter på oss ztaale !
Kp for det
Neste spill blir laga av Infinity Ward , CoD5 er ikkje like bra som CoD4, da eg kjøpte CoD5 blei eg nesten litt skuffa.
Syns at CoD4 er bedre enn CoD5, grunnet mye rot på mapsa ol på WaW
Sitat av ztaale Vis innlegg
Cod5 blir det å hete antar jeg, ikke cod6, skulle man sedd på det slikt ville det neste spillet blidd å hete cod7 pga United Offence..

Det sagt så er det Infinity ward som har laget firern også
Vis hele sitatet...
Ja, viktigst av alt, de har laget CoD 4 også

Var under den oppfatning at de faktisk kalte CoD: WaW for nr. 5, men jeg finner ingen offisielle kilder på det. Om så er sant, gleder jeg meg som en unge til 5-eren