Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 651
Hei alle glade,
Jeg skal kjøpe en nettbutikk , fordi jeg ikke kan programere. Jeg tenkte da å kjøpe en ferdig nettbutikk hvor jeg administrere den selv. De er så fryktelig mange tilbydere der ute. Er det noen som kan anbefale meg en leverandør? Helst en som ikke er alt for dyr.

TAKK!
Altså, du vil ha noen til å lage en nettside til en nettbutikk du skal drive? Og du vil enkelt inn å redigere innholdet på siden?
www.mamut.no Har nok det du er ute etter.
Kan selv anbefale mamut, brukte de for mange herrens år siden når jeg hadde elevbedrift.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
vet ikke helt hva du spør etter, er du ute etter en webshop løsning eller en hjemmeside-løsning?
Trådstarter
20 0
Sitat av reklame Vis innlegg
Altså, du vil ha noen til å lage en nettside til en nettbutikk du skal drive? Og du vil enkelt inn å redigere innholdet på siden?
Vis hele sitatet...

ja riktig, en web basert webshop, som jeg selv redigerer

Takk for tipset om mamut, men de mamut butikkene jeg har sett, ser ikke ut!
Sist endret av hansy77; 24. november 2008 kl. 12:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan jo sjekke ut osCommerce, Gratis webshop løsning.

Kan dòg være en del konfigurasjon før du har det slik du vil.