Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 2485
Star Wars Episode III traileren ble lagt ut for ikke lenge siden på nettet. Den ligger blandt annet på torrentbits. Hva tror folk? Gleder meg som en unge. Den nye Darth Vader drakten var superb.
Tja, håper i alle fall at den blir litt bedre en I og II, for de var rævva. Særlig II. La oss bare håpe at Lucas Arts har laget noe skikkelig bra denne gangen. Det jeg har sett av traileren så ganske bra ut i alle fall
Særlig II'ern?? Prater om? Den var jo uendelig mye bedre enn I'ern!

Anyway, gleder meg, og kappa til darth var RÅ tøff!
vell's Avatar
Trådstarter
*håpehåpe* at alle menneska fra naboo flytter og at planeten til JarJar blir svidd av... hehe. Episode II hadde mer Star Wars over seg enn I, men hadde ganske dårlig historie/flyktig handling.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Var virkelig skuffa over traileren, gav meg ingenting bort sett ifra at Vader drakta var blod-fet.

Syntes 2'ern var grei jeg. Storkoste meg på kino'en, men etter et par ganger til så var det ikke den beste star wars filmen.

Irriterer meg fortsatt grønn på at jeg leste deler av et manus (eller noe) som gav meg en detaljert forklaring på hvordan han ble vader. Var selvfølgelig bare en teori, men når det kommer flere og flere bilder ifra filmen, så må det ha vært mer enn en teori. : (

Uansett, du ekke den eneste lille ungen som gleder seg. Sitter en liten en inni meg også :]

For de som ikke titta på absolutt idag:
http://trackerwww.prq.to/torrents-de...=3253532&hit=1
Noen som kan legge ut denne, har problemer med .torrents generelt...
Opprinnelig postet av B3nd1k
Tja, håper i alle fall at den blir litt bedre en I og II, for de var rævva. Særlig II. La oss bare håpe at Lucas Arts har laget noe skikkelig bra denne gangen. Det jeg har sett av traileren så ganske bra ut i alle fall
Vis hele sitatet...
Lucas Arts og Lucas Films er to forskjellige ting..
Begge to var utrolig skuffende, det eneste som gjorde filmen litt interesting, var Darth Maul.
http://lynzh.info/files/swep3teasertrailer.mov

10mb ca. (ikke link den er du snill, mirror den selv)
takker. jeg gleder meg til å se den
Opprinnelig postet av Lynzh
http://lynzh.info/files/swep3teasertrailer.mov

10mb ca. (ikke link den er du snill, mirror den selv)
Vis hele sitatet...
dette ser jeg fram til :P

Takk takk
Whooo, gåsehud
Så den i går på hyperspace.

Gåsehud og økt hjertebank ja...

Får håpe jeg får skaffa stormtrooper drakt før premieren.
GOOSEBUMPS!
Jeg driter i hva alle synes. Jeg synes at alle filmene egentlig rocker! Og denne siste tror jeg kommer til å tåppa hæile driden!
God damn!*Må se igjen!*
Opprinnelig postet av Zpawn
Får håpe jeg får skaffa stormtrooper drakt før premieren.
Vis hele sitatet...
wow... jeg trodde mennesker som deg kun levde i usa og i japan jeg.
^Husker ikke Ringenes Herre premierene du nei...
vell's Avatar
Trådstarter
Zpawn: Alvorlig? Lage selv eller kjøpe? Det er jo så innifj* dyrt... Har sett noen sinnsykt bra 'hvordan lage selv'-guider, som har et veldig bra resultat.
Face it - den kommer til å suge.

Det er ihvertfall det jeg tror, I og II var jo helt forferdelig dårlig. Anakins skuespillere har begge gangene sugd, og hvor er ondskapen? Ser mer ut som en familiefilm når Jar Jar kommer med de teite mongofrasene sine, og Anakin "JIPPII!".

Jeg savner ondskapen, og den eneste måten den kan hentes tilbake er at Anakin blir Darth Vader i starten av filmen. Episode V er, spør du meg, den beste filmen. Dette er Darth Vader-ondskap, og slik vil jeg ha i Episode III.

Men vi får se, mine forventninger til filmen er rævva iallfall
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Tårer i øynene. Frysninger over hele kroppen. Just can't wait....

19th may, here we come!
Waffel: I'ern var ikke så bra nei, men II'ern var jo ganske godt utført.
Men ingen av filmene er på langt nær så bra som de gamle originalene.

Denne må derimot sees, sug eller ikke. Jeg er en tro star wars fan.
Sist endret av Polmen; 7. november 2004 kl. 14:29.
One of the good guys
2rs1's Avatar
En ting som er sikkert, er at den skal sees på en thx-sertifisert kino
Det er jo ikke en trailer? Er en teaser..
Huffa, jeg vikke se alle jediene dø.. ¨slemme dart vader!!
Den filmen så jævli ut. Jeg vil faen meg grine. Jeg heler meg ett glass Jack og flipper på A New Hope... mimmre om de gode gammle dagene.
noen som vet hvorfor jeg ikke fikk lyd i denne? spilte den av i videolan.
CDG: Samme problem her

Spilte akkurat av teaseren, og jeg må si, jeg gruver meg. Som en vanlig underholdningsfilm ser den jo ut til å bli heftig som bare det, men den ser ut til å ikke passe inn i trilogien. Som de to forrige filmene ser den ut til å være totalt uten kunstnerisk verdi.

Jeg gruver meg.
Ser ut som en tegnefilm spør du meg. Håper den er bedre enn hva jeg tenker om den nå.
Filmen så knall ut.
[color=purple]*glede seg*[/color]
▼ ... noen måneder senere ... ▼
[SIZE=7]BUMP[/SIZE]


Er det noen som har den nye trailern som ble sluppet i går under O.C episoden på fox?
Jeg er villig til å offre et lem får å se den!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Om du sender fem lem i posten, så skal jeg banne på at jeg klarer å skaffe den til deg.
den ble sendt på det frokost programmet på nrk for en halvtime siden.. du kan bruke nett-tv'n eller laste ned med torrent..
Posten er så sabla treige, kan sende de på pm?

Men om noen finner den til nedlastning i brukbarkvalitet skrik ut.
kommer vel ut på noen nettsider iløpet av dagen..

patience is the key to the force..
jeg fant, jeg fant!

http://s112352282.onlinehome.us/Ep3T...elmagic720.mov

quicktime da, men alt kan ikke være perfekt..

Edit: tror ikke dette er hele traileren..
Sist endret av Zoidberg; 11. mars 2005 kl. 10:09.
Hayden spilte akkurat slik Lucas ville at han skulle spille i episode 2.
Sitat av Waffel
CDG: Samme problem her

Spilte akkurat av teaseren, og jeg må si, jeg gruver meg. Som en vanlig underholdningsfilm ser den jo ut til å bli heftig som bare det, men den ser ut til å ikke passe inn i trilogien. Som de to forrige filmene ser den ut til å være totalt uten kunstnerisk verdi.

Jeg gruver meg.
Vis hele sitatet...
Ikke det at de to forrige passet inn med den gamle trilogien (det heter faktisk trilogi ikke triologi), jeg vet at denne ikke blir slik vi fansen vil, men vi får bare gjøre det beste ut av det.

Jeg ser ikke de nye som en del eller en verdig oppfølger(storyline:forgjenger) av det gamle mesterverket.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Star.Wars.Episode.3.Revenge.of.the.Sith.TRAiLER.WS.PDTV.AC3. XviD-FQM, denne er sluppet. Er usikker på om den er fake eller ikke, men tviler på det.
Dessverre har jeg ikke fått tenna mine i den enda.
den nye traileren ligger her:
http://www.nightly.net/starwars/star...er-640x360.mov

ser mørk å fet ut
noen som kan lage mirror til traileren?v ar endel pågang på linken ovenfor. skulle gjerne ha gjort det, men sitter på skolen.
Nye traileren skal vissnok bli sendt på tv2 i kveld klokka 18:00 på absolutt underholdning.

[FONT=Arial][SIZE=6]Absolutt @ Tv2 kl. 18:00[/SIZE][/FONT]

http://www.thepiratebay.org/download...er.avi.torrent

Dette er den jeg har funnet som har best kvalitet, knall

Får håpe denne kommer opp i Empire Strikes Back-klasse (Vinterkrigen på Finse er det beste i filmene til nå)
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
www.torrentspy.com/download.asp?id=189241

51 megs - vakker kvalitet