Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 464
Har en wrapper DIV, som inneholder en div med nyheter (rss feed), og en annen div med en slags meny+hurtiglinker. Wrapper inneholder også øverst et headerbilde, og kjører en repeterende 1x600 bakgrunn i y-retning. Det jeg vil er å ha meny-div og innholds-div på samme horisontale linje (topplinjer horisontalt likt), men samtidig at bakgrunnen "påvirkes" av innholds-cellen, og utvider seg nedover når mer innhold kommer til, uavhengig av browser.

edit: tabeller hadde funket, men har hørt mange si at du ikke skal blande tab og div
vell's Avatar
Trådstarter
Der fikk eg det til. Litt hårete løsning, og jeg er fortsatt interessert i andre, bedre måter å få det til på. Siden eg ville at containeren skulle utvide seg i takt med den indre containeren, måtte jeg ha den også på float, men da ble den ikke lenger midtstilt. Så jeg floatet meny, nyheter, og wrapper2 (som hadde bakgrunn, farger), og la til en wrapper utenom som var midtstilt og tok hånd om størrelser og sånt.

Godt nyttår forresten.