Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1455
Nå kommer jeg til å få litt pes, for jeg tror den første reklame-snutten har blitt postet her før. Jeg kunne imidlertid ikke finne den, og da antar jeg at det går greit.
Pluss at de tre andre ikke har vært postet tidligere...

trykk her

Reklamefilmer for en tysk energi-drikk kalt K-fee. Rolig først, og så... BLÆH!

Drift på skolen kommer til å få panikk dersom det blir stor trafikk, så filene blir ikke der evig.
Filmene er skumle. Pass på dere med hjerteproblemer.
Du kan brenne! Fyyyyy troll

Anbefaler på det sterkeste folk med hjerteproblemer å ikke se disse. Kan ikke skjønne at disse reklamefilmene kan være lov?
vell's Avatar
Trådstarter
Ikke i Norge. Banned i USA, men ok i Tyskland (RTL). Bil-reklamen har best kvalitet.

Må bare spørre; hva er hjerte-tilstanden til den gjennomsnittlige nff-er?
Sist endret av vell; 13. desember 2004 kl. 22:20.
gjennomsnitts alderen må være lav i tyskland.. kan ikke skjønne at disse blir sendt på nasjonal tv..
Ahahahaha. Dritbra! Dette skal jeg ha det mye gøy med
Ehm, etter hva dere sier, tørr jeg ikke å se den. Hva skjer?
Prøver du å drepe oss? Bør fjerne disse hvis du ikke vil ha et drap eller tjuefire på samvittigheten!
Opprinnelig postet av Robin
Ehm, etter hva dere sier, tørr jeg ikke å se den. Hva skjer?
Vis hele sitatet...
Det ser ut som en vanlig reklamefilm, og så plutselig kommer en zombie fra og roper skikkelig høyt. Se filmen uten lyd først, da er det ikke skummelt.
Fytti grisen Det er den råeste reklamen jeg har sett. Så bare raskt igjennom posten før jeg lastet de ned og trodde det var om enegidrikk som var skadelig for hjertet
Er monsteret grønt?
Det er forskjellig fra film til film :P Deilig... skjønner ikke hvordan de klarer å skremme meg med så enkle triks når verken doom 3, eller noen av de andre "skummle" spillene klarer. Det enkle er ofte det beste kanskje?
Dægern! Jeg hater de reklamene!
Jeg støkker hver jævla gang
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Opprinnelig postet av DonTomaso
Se filmen uten lyd først, da er det ikke skummelt.
Vis hele sitatet...
Skvatt selv uten lyd, jeg... huff!
slett denne posten
Jeg skvetter ikke... Er det noe galt med meg?
er ikke dette fordi du leste alle postene først starra?

det går ikke an å se slike uten å skvette.
den "Yoga" er smerte!
vell's Avatar
Trådstarter
Hehe, tror eg skal lure filmene inn i playlist når LotR maratonet kjøres. Blir kult.

raisuddin: kunne du grunngitt hvorfor tråden/posten skal slettes, eller snakker du om ditt eget innlegg?
nas, nei sett 2 av de før jeg så posten.
Wow! Sykt! Hjertet pumpet i 324 s/m i 2 minutter etter denne filmsnutten. Morsomt

-normal
Haha! Der skvatt jeg godt ja..
Sett de før, untatt Yogan.. Skvetter likebra hver gang.. Hater dem, men digger dem på samme tid!
Elsker å skvette til en viss grad, men enda mer morro er det når andre skvetter!

Synd disse ikke går på reklame i norge... Fy faen skulle likt å se far eller mor sitte i sofaen og sett denne reklamen!
De "orkene" er så jævlig stygge at jeg blir skremt, men samtidig begynner og le. Noe med dem jeg reagerer skikkelig på...