Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 975
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla freaks, er en mann på 35 år som for første gang skal cannabis! Har fått kjøpt meg 1g grønt som lukter ekstremt digg syntes jeg. Åssen effekt vil jeg få har hørt det er digg å sitte å spise noe digg mat å sette på en god film, så tenker nokk at det blir planen. Hvor lenge varer rusen og hvor mye burde jeg ta.

Takk for svar.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Halla freaks, er en mann på 35 år som for første gang skal cannabis! Har fått kjøpt meg 1g grønt som lukter ekstremt digg syntes jeg. Åssen effekt vil jeg få har hørt det er digg å sitte å spise noe digg mat å sette på en god film, så tenker nokk at det blir planen. Hvor lenge varer rusen og hvor mye burde jeg ta.

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Rusen varer alt fra 1-4 timer, du burde starte med 0.1-0.3g, vær OBS på at noen føler det ikke første gang pga spenning, angst, eller noen bare føler det ikke uten grunn. Jeg røykte 2 ganger uten effekt.

Film og mat er Nice! Helst komedie! Eller serier som south park, simsons, family guy er kjekt på røyking.


0.1-0.3g er nok bra dose, lykke til! Kos deg!
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Rusen varer alt fra 1-4 timer, du burde starte med 0.1-0.3g, vær OBS på at noen føler det ikke første gang pga spenning, angst, eller noen bare føler det ikke uten grunn. Jeg røykte 2 ganger uten effekt.

Film og mat er Nice! Helst komedie! Eller serier som south park, simsons, family guy er kjekt på røyking.


0.1-0.3g er nok bra dose, lykke til! Kos deg!
Vis hele sitatet...
0.3 ville knekt meg totalt. Jeg ville heller rullet flere små med bare noen dryss i hver så heller bygge på.
For mye cannabis kan være svært ubehagelige

Du kan alltids legge til, men du kan aldri trekke ifra.

Kos deg!
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Røyket sirka 1/3 av jointen og WOW jeg storkoser meg fikk satt på litt family guy og fikk slengt en grandis i ovnen.
Godt å høre du koser deg Jeg elsker å ha noe friskt og søtt å sippe på når jeg er stein, saft, brus, juice, whatever du har tilgjengelig
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyket sirka 1/3 av jointen og WOW jeg storkoser meg fikk satt på litt family guy og fikk slengt en grandis i ovnen.
Vis hele sitatet...
Husk pizzaen, den er ferdig snart.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyket sirka 1/3 av jointen og WOW jeg storkoser meg fikk satt på litt family guy og fikk slengt en grandis i ovnen.
Vis hele sitatet...
Perfekt, kos deg mann!

Tips: Røyk sakte og ikke hele resten av jointen nå bare fordi du har fått mersmak. Ta 3-4 trekk av gangen og la den hvile en stund før du tennern på nytt så rusen får sive inn og vare lengst mulig istedet for at du får i deg for mye for fort og blir dårlig og grønner over.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Godt å høre du koser deg Jeg elsker å ha noe friskt og søtt å sippe på når jeg er stein, saft, brus, juice, whatever du har tilgjengelig
Vis hele sitatet...
Har en eple juice skal prøve nå
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Husk pizzaen, den er ferdig snart.
Vis hele sitatet...
Pizzaen er neddi magen allerede
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Husk pizzaen, den er ferdig snart.
Vis hele sitatet...
Bra med påminnelse haha. Fort gjort å glemme og softe ut langt i egen verden https://youtu.be/MfVDicnvnFc

Ah savner når jeg var ny-røyker ass. Weed, family guy og grandis ftw! Og Maarud pepper&salt chips åja!