Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3776
God dag kjære medfreaks!

For en liten stund siden prøvde jeg disse to ferske RC PCP-analoger.

Jeg endte opp med å kombinere dem pga. nysgjerrighet og en litt liten mingde 3-MeO-PCE.

10 mg 3-MeO-PCE og 30 mg 3F-PCP ble inntatt ila en 2 timers periode. Når alt kicket inn fikk jeg en snodig form som bærte preg av en moderat dose ketamin, men mer energisk. Forced eufori og en laber ego-boost ble også observert.

Ble i starten plaget med uforståelig høy pulsfrekvens i hvile (150 maks), noe som definitivt ikke er gunstig. Tok meg en lang dusj, pustet rolig og fikk stabilisert hjertrfrekvensen til 110-120. Dette var akseptabelt. Kan hende det var en slags angstanfall da - jeg kombinerte tross alt 2 RCer som mangler forskning og brukererfaringer, og røyket en doobie så klart.

Alt i alt ganske rekreasjonelle greier. Kardiovæskulære bivirkninger er en alvorlig ulempe med disse stoffene. Varighet: 6-8 timer.

Følte meg i fin mental form dagen etter opplevelsen, det minner om ketamin-afterglow egentlig.

Jeg har i det siste blitt svært interessert i å utforske alt av arylcyclohexylaminer. Ketamin begynner å bli vanskelig å oppnå det berømte hullet med. Nå tyr jeg til en lav dose sopp og/eller magnesium threonate for å booste effekten, og det fungerer. Vurderer IM-injeksjoner, men klarer ikke/vil ikke krysse linjen. Redd for dype abscesser og evt. nerveskader ved feiltreff. Samtidig er det fristende å uforske MXE, DXM, O-PCE og god gammeldags PCP! Ikke meningen å fiske her, bare deler frustrasjonen rundt svært dårlig tilgang til disse fantastiske midlene.

Forstår meg ikke på at disse sakene ikke er mer utbredt mtp deres allsidige potensialle. De er angstdempende (umiddelbart og i dagesvis etter), euforisk, stimulerende, hallusinogene (in a good way), antidepressive og snodige as we like it.

Markeder flyter av benzo, MDMA, opiater, speed og mye annet ordinært. Det burde jo, etter min erfaringer med arylcyclohexylaminer være mer populært. Shiten e fascinerende, fatter ikke at ikke etterspørselen er høyere.

Noen som orker å forklare hvorfor det er så lite populært (med unntak av ket). MXE, DXM og O-PCE skal visst være flotte greier, spesielt førstnevnte.
Sist endret av Stray Wanderer; 20. januar 2022 kl. 14:35.
Det er veldig begrenset med bruk av annet en ketamin grunnet tilgjengeligheten - selv ketamin er svært lite utbredt i forhold til de 5-10 vanligste stoffene . Hadde det vært mer tilgang så hadde det vært like populært som psykadelika, minst! Kanskje like bak MDMA vil jeg tippe.

Etterspørselen vil tvilsomt øke uten at det blir mer tilgjengelig for folk flest, det har jo blitt en del mer populært i senere år, men det skyldes nok at det har blitt mer tilgjenlig i første omgang, til mer tilgjengelig det blir- til mer etterspørsel vil du se.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det virker som det var en ganske liten brukergruppe. Jeg skjønner heller ikke at MXE aldri tok av på svartemarkedet. Det gikk fra å være vanvittig lett tilgjengelig og lite risikabelt til umulig å få tak i nesten over natta.
Vil fraråde noen å prøve å bestille dette i posten xD
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det virker som det var en ganske liten brukergruppe. Jeg skjønner heller ikke at MXE aldri tok av på svartemarkedet. Det gikk fra å være vanvittig lett tilgjengelig og lite risikabelt til umulig å få tak i nesten over natta.
Vil fraråde noen å prøve å bestille dette i posten xD
Vis hele sitatet...
Det er mine tanker også! Har ikke prøvd MXE, men er svært gira. Det var blant annet et av dine innlegg hvor du skrev at de 2 (?) årene du har eksperimentert med MEX var noen av de beste i ditt liv. Da ble jeg svært gira. Veldig glad i ketamin vettu, MXE virker som ketamin, bar bedre på alle måter. Skulle ønske MXE tok over for MDMA - den er tross alt mindre farlig, kan brukes oftere, mer allsidig. Den "bedrer" hjernen ved moderat bruk i motsetning til MDMA o.l.

Kriminelle bros er nødt til å come through. Her er det en untaped marked.

Sitat av Jeglikerdegikke Vis innlegg
Det er veldig begrenset med bruk av annet en ketamin grunnet tilgjengeligheten - selv ketamin er svært lite utbredt i forhold til de 5-10 vanligste stoffene . Hadde det vært mer tilgang så hadde det vært like populært som psykadelika, minst! Kanskje like bak MDMA vil jeg tippe.

Etterspørselen vil tvilsomt øke uten at det blir mer tilgjengelig for folk flest, det har jo blitt en del mer populært i senere år, men det skyldes nok at det har blitt mer tilgjenlig i første omgang, til mer tilgjengelig det blir- til mer etterspørsel vil du se.
Vis hele sitatet...
Kan tenke meg at populæriteten er lav fordi få mennesker er klar over at noe sånt eksisterer og hvor spenstig det faktisk er. Vi trenger en propaganda campaign 😉
Sist endret av Stray Wanderer; 20. januar 2022 kl. 15:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.