Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1463
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke sanger hører dere på fra feks snoop, travis scott eller lignende artister?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilke sanger hører dere på fra feks snoop, travis scott eller lignende artister?
Vis hele sitatet...
Fuck Travis Scott! Les artikkelen om når flere døde på konserten hans og han ga faen.

Snoop, han respekterer jeg, men aldri vært noe fan av musikken.

-Min personlige mening om dem.

Men her er sanger og artister jeg liker når jeg er stein, Pink Floyd, Rocket man (dem er helst når jeg er HELT ute!) rap = 50 cent, 2 pac, biggie smalls, DMX, osv osv. Mye norsk rap, men da ikke standeren som "beng beng beng" FUCk kamelen, hater så si all norsk rap hos nye artister. (igjen min mening), men action man, shift, osv osv.

Sorry viss dårlig skrevet, er helt ute.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fuck Travis Scott! Les artikkelen om når flere døde på konserten hans og han ga faen.

Snoop, han respekterer jeg, men aldri vært noe fan av musikken.

-Min personlige mening om dem.

Men her er sanger og artister jeg liker når jeg er stein, Pink Floyd, Rocket man (dem er helst når jeg er HELT ute!) rap = 50 cent, 2 pac, biggie smalls, DMX, osv osv. Mye norsk rap, men da ikke standeren som "beng beng beng" FUCk kamelen, hater så si all norsk rap hos nye artister. (igjen min mening), men action man, shift, osv osv.

Sorry viss dårlig skrevet, er helt ute.
Vis hele sitatet...

Jaja, kan forsatt like musikken til travis hahahaha
Kjenner ikke til travis Scott fra annet enn nettaviser, men:

"Stoners anthem "av Snoop er herlig når en vil kule'n litt, eller er er låst til sofaen/gulvet/senga.

Icp er kanskje litt mer nisje, men "homies 2 smoke with" og "if I was a king" er fine.

Die antwoord: strunk, never le nkemise.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sweaters - Ivan B
Hører ikke så ofte på de nå men cypress hill har mye musikk som er godt egna og var blant de første til å løfte frem cannabis i populærkultur på en tid det ikke var så kult
Ludacris - Blueberry Yum Yum

ASAP Rocky - Purple Swag

Bone Thugs N Harmony feat. Notorious B.I.G. - Notorious Thugs

Bone Thugs N Harmony - Budsmokers Only
Doggystyle er vel egentlige det eneste Snoop har produsert som jeg synes fenger.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Terror Reid