Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2618
For 5 månder siden tok jeg mdma og hadde masse fæle hallis om insekt og en svær edderkopp, og røyket hasj igår og fikk hallis om edderkoppen og millioner av insekt jeg så og følte spise meg fra innsiden, og den jævlige edderkoppen som jeg har mareritt om. Googla litt å fant ut ingenting, spurte reddit å alle sa jeg var iferd med og få psykose vis jeg ikke kutta ut med å røyke og stoff. Noen som har innspil om hva jeg gjør videre(uten å slutte med rus) hadde det eventuelt vært lurt å kjøpe benzo før jeg fyrer eller tar dop nestegang?
Benzo hjelper neppe mot halliser. Får du halliser på hasj må du kutte ut hasjen men det vil du ikke. Kanskje kjøre på med noe seroquel.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Benzo hjelper neppe mot halliser. Får du halliser på hasj må du kutte ut hasjen men det vil du ikke. Kanskje kjøre på med noe seroquel.
Vis hele sitatet...
Tanken var egentlig at benzo skulle hjelpe meg, sånn at jeg ikke er redd hallisen, men har litte erfering med benzo, så vet ikke.
Sist endret av sunnny01; 15. januar 2022 kl. 01:42.
Hjelper kanskje en liten stund, men blir som å pisse i buksa for å holde varmen.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er sjeldent jeg sier dette men reddit har rett.

Hvis du fortsetter å ruse deg kommer du til å utløse langvarig/varig psykose og schizofreni lidelse. Det er akuratt det mønsteret du beskriver og du skal seriøst ta hjernens rop alvorlig om at den ikke lenger tåler rusmidler.
Det går ikke mer og om du fortsetter å tøye strikken og tro at du skal tåle det så havner du i fella og ødelegger psyken din for resten av livet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det går ikke mer og om du fortsetter å tøye strikken og tro at du skal tåle det så havner du i fella og ødelegger psyken din for resten av livet.
Vis hele sitatet...
Stoppe å ta dop? Vær eneste dag tenker jeg jo bare på at jeg gleder meg til å bli narkis på fulltid. Er det eneste målet mitt i livet, skal jeg legge kariera på hyll? Lettere sagt en gjort
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Stoppe å ta dop? Vær eneste dag tenker jeg jo bare på at jeg gleder meg til å bli narkis på fulltid. Er det eneste målet mitt i livet, skal jeg legge kariera på hyll? Lettere sagt en gjort
Vis hele sitatet...
Du har praktisk talt ikke noe valg. Med mindre du vil bli schizofren permanent og lide enda mer resten av livet og ikke fungere blandt folk i det hele tatt og tortureres av ditt eget hue.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
For 5 månder siden tok jeg mdma og hadde masse fæle hallis om insekt og en svær edderkopp, og røyket hasj igår og fikk hallis om edderkoppen og millioner av insekt jeg så og følte spise meg fra innsiden, og den jævlige edderkoppen som jeg har mareritt om. Googla litt å fant ut ingenting, spurte reddit å alle sa jeg var iferd med og få psykose vis jeg ikke kutta ut med å røyke og stoff. Noen som har innspil om hva jeg gjør videre(uten å slutte med rus) hadde det eventuelt vært lurt å kjøpe benzo før jeg fyrer eller tar dop nestegang?
Vis hele sitatet...
Ifølge MDMA tråden din, i 2021, så skal du være 14-15 år?

Isåfall kan det spille en rolle på det du opplever, hjernen din er ikke utviklet.


Nei,nei, hold deg til helvete unna rus. Om du ikke gjør det, nei, da får vi se hvor du er om 10 år.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Nei,nei, hold deg til helvete unna rus. Om du ikke gjør det, nei, da får vi se hvor du er om 10 år.
Vis hele sitatet...
opplevde masse dritt siste året å nå blir jeg aldri normal igjen, har vært uten stimmulanter siden mdma trip, å fortsatt kverker psyken meg, selvom jeg gjør absolutt alt som psykologen sier, som google sier. Eneste grunnen jeg står opp om morningen lengre er for at jeg gleder meg til å bli 18 sånn at folk lar meg vere knarkis ifred. bare håpet om å ruse meg holder meg i livet, så gud forby at jeg går ned denne ruta å blir knarkis om 10 år
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
har vært uten stimmulanter siden mdma trip, å fortsatt kverker psyken meg, selvom jeg gjør absolutt alt som psykologen sier, som google sier.
Vis hele sitatet...
Det tar lenger enn 5 mnd å reparerer hjernen fra mange år med rus' skade.
Hang in there, det blir bedre! Livet ditt har jo ikke engang begynt mtp alderen din!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det tar lenger enn 5 mnd å reparerer hjernen fra mange år med rus' skade.
Hang in there, det blir bedre! Livet ditt har jo ikke engang begynt mtp alderen din!
Vis hele sitatet...
Har ikke misbrukt, er bare et par fåtall ganger jeg har rusa meg, rus er dyrt og ikke alltid lett tilgjengeli. Men siste året så var det akkurat som nå i hodet klikket og psyken gikk til helvette i en dundrende fart, alle mål å ambsjooner forsvant. Nytter ikke hvor hardt jeg prøver, sjansen min på et ordklig liv er long gone desverre
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
. Nytter ikke hvor hardt jeg prøver, sjansen min på et ordklig liv er long gone desverre
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke det. Du er ikke psykisk frisk og dette er noe psyken din forteller deg nå som den er syk. Du har alle gode utsikter for å få det bedre så lenge du holder deg unna rus for alltid og prøver å stable et normalt liv på bena i takt med at du får psykolog behandling og evn medisinsk behandling
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er ikke det. Du er ikke psykisk frisk og dette er noe psyken din forteller deg nå som den er syk. Du har alle gode utsikter for å få det bedre så lenge du holder deg unna rus for alltid og prøver å stable et normalt liv på bena i takt med at du får psykolog behandling og evn medisinsk behandling
Vis hele sitatet...
går til psykolog, trener spiser og sossialiser riktig. Kutta ut dop i lang perioda og samme dritt følelsen inni meg heile tia, du veit ikke hvordan psyken min er, du vet ikke jeg kan bli bedre, jeg vet, du må stoppe å anta at alle kan bli bedre, ikke alle kan bli ok i psyken igjen
Lvl 5 Taskenspiller
Før det er aktuelt med erfaring og kunnskap må du tydeliggjøre situasjonen litt mer.
Hvis jeg forstår det rett så hadde du fæle hallusinasjoner om insekter/edderkopper
for noen måneder siden, mens du var på MDMA. Og nå har du røyket hasj, og får de samme hallusinasjonene.
Og så spør du om din nylige hasj-hallusinasjon er et flashback fra MDMA-rusen?
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
går til psykolog, trener spiser og sossialiser riktig. Kutta ut dop i lang perioda og samme dritt følelsen inni meg heile tia, du veit ikke hvordan psyken min er, du vet ikke jeg kan bli bedre, jeg vet, du må stoppe å anta at alle kan bli bedre, ikke alle kan bli ok i psyken igjen
Vis hele sitatet...
Ikke alle kan bli ok, men de fleste kan bli værre.
Anonym bruker
"Pensjonert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg tok sopp så fikk jeg sorte konturer rundt folk, akkurat som de var en tegneserie.
I noen måneder etterpå så fikk jeg også dette når jeg røyket hasj, det gikk over.

Dette også går nok over, puste med magan og se artig på det.

De som tipper vet aldri at de gjør det, så at du skriver dette viser bare at du er bevist på det, så jeg tipper det går bra kanskje roe litt ned på fyringsen så skal du se det blir bra.
Vil tilføye jeg har hat mareritt om insektene i månder, og den edderkoppen har kommet opp i flere drømmer nå. Og har vært konstant paronoid for insekt og får et svært trykk av frykt bare å tenke på edderkoppen, og freaker helt ut av å se edderkopper på tv/telefon. Når jeg skriver dette tenker jeg mere over at det kan ligge noe alvorlig i det, noe som bekymrer meg siden jeg ikke vil stoppe å ta dop pga alder kan jeg jo aldri fortelle det til noen andre en freak/reddit, så kom gjerne me tips

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette også går nok over, puste med magan og se artig på det.
kanskje roe litt ned på fyringsen så skal du se det blir bra.
Vis hele sitatet...
Takk as, tenkt på dette i hele dag. Får kryse fingrene det ikke er noe. Men takk igjen for godt tips. Betyr mye for meg
Sist endret av sunnny01; 15. januar 2022 kl. 04:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Pensjonert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv og fang edderkoppen! Eller drep den på et vis forferdelige skapninger er de.
Lvl 5 Taskenspiller
Og nå så jeg den andre tråden du startet, med samme problemstilling.
Hvis du har seriøse planer om å bli en bekymringsfri rusmisbruker når du fyller 18
må jeg dessverre si at du har dårlige odds. Uten å være ekspert på området vil jeg anta
at hjernen din allerede strever med å håndtere den livsstilen du har nå, noe som tyder
på at de plagene du har i dag ikke vil forsvinne når du er voksen og kan ruse deg fritt.
Jeg tror oppriktig at du vil ha det bedre som 20åring hvis du ruser deg mindre det neste året
enn du har gjort i 2021.
Sist endret av Dialogisk; 15. januar 2022 kl. 04:39. Grunn: skriveleif
Anonym bruker
"Pensjonert Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv og søk opp og kikk på bilder av døde edderkopper, gjerne skjært opp å skikkelig døde hehe.
Så skal du se når de kommer igjen så kan du bare børste de av deg for de er allerede døde
Sitat av Dialogisk Vis innlegg
Hvis du har seriøse planer om å bli en bekymringsfri rusmisbruker når du fyller 18
Vis hele sitatet...
Med mindre psyken magisk blir bedre eller jeg finner noe annet som funker så blir nok det realitet desverrw

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøv og fang edderkoppen! Eller drep den på et vis forferdelige skapninger er de.
Vis hele sitatet...
Vis jeg ikke lukker øyne når jeg ser den så drar den inni meg, spiser seg inn, samme med insekte. Eller de gjør det uansett
Sist endret av sunnny01; 15. januar 2022 kl. 04:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg begynte å drikke når jeg gikk ut av barneskolen.

Jeg røyka fast når jeg var 16.

Jeg prøvde å slutte når jeg var 21 etter en langvarig benzobenzder der jeg ødela nesten alt som var kjært for meg.

Du sier at du "Kutta ut dop i lang perioda". Jeg er selv oppvokst på sprit og hva en som måtte flyte ellers.

Jeg har gått måneder uten rusmidler og fortsatt endt opp i samme sporene jeg var i sist. Jeg er ikke på vei å utvikle schizofreni eller andre tungpsykiatriske lidelser engang; men det var vanskelig for meg å redusere rusbruken uansett.

'Eneste grunnen jeg står opp om morningen lengre er for at jeg gleder meg til å bli 18 sånn at folk lar meg vere knarkis ifred." skriver du. -- Sorry to break it to you buddy, men med tankesettet ditt har du fire alternativer:

b) Du slutter å utfordre psyken din til å knekke enda en gang, kutter ut de menneskene du tror er omsorgspersoner men egentlig tjener penger på deg, og lærer deg å leve uten rusmidler, eller...

b) Du blir 18, innser at de pengene du får fra NAV dekker husleia, strøm, telefon, Internett og halvveis det du bruker på mat, energidrikke, snus og papes/sigaretter -- og at du definitivt ikke kommer til å få nødhjelp fra NAV for å kjøpe rusmidler, da det ikke regnes som livsopphold, og at de du kriter av før eller senere kommer til å benytte fysisk vold for å bedrive inn penger om du ikke betaler..

c) Du gjør degselv permanent hjerneskadet, psykisk syk eller dør av kronisk misbruk av legemidler og/eller rusmifler nettopp fordi du kommer til å ignorere 95% av folkene på Freak eller andre plasser på internett nettopp fordi du leter etter den ene personen som sier "Neida, dette er helt normalt, bare å kjøre på kompis!! 1!!1!"

Eller...

d) Dette var ett engangstilfelle og nettopp du! er mirakelet som opplever pre-symptomatisk chizofreni eller en halvpsykotisk tilstand av røykings! Gratulerer, isåfall.

--

Jeg oversimplifiserer av en grunn. Det et utallige utfall her.

Kanskje røyker du to ganger til og blir vettskremt, som en venninne av meg som slutta å røyke etter hun opplevde å våkne av at hele rommet var dekket av blod. Ikke som fra en film, det var helt ekte for henne. Hun er nå ca. halve året på NPS (Narkotikaavhengighet og Psykiatrisk Sykdom, samtidig.)

Kanskje tilbringer du julaften neste år innlagt med psykose kun for å våkne etter de slipper deg ut også havne direkte i psykose igjen helt tilfeldig -- sånn som jeg gjorde for noen år siden.

Kanskje har du andre problemer som du ikke åpner deg til psykologen med fordi du er blitt dratt bort hjemmefra --sånn som jeg gjorde når jeg var 11-15.

Kanskje legger jeg for stor vekt på mitt eget liv.

Her er noen spørsmål hvertfall, da det er umulig å hjelpe uten å stille spørmål:

1) Hvordan ser hverdagen din ut? Er du på skolen?
Hvor gammel er vennene dine?

2) Har du noen hobbyer?
Hvis ikke, hadde du noen før?

3) Bor du enda hjemme?
Hvis ikke, hvorfor?

4) Er du under eller over 18?

5) Har du til nå hatt noe med Politiet, Barnevernet eller andre instanser å gjøre?

6) Hvilke rusmidler har du brukt?
Hvilke bruker du?

--

Du må gjerne svare på de du ønsker "offentlig" og resten for deg selv.

Majoriteten her inne ønsker kun å hjelpe deg -- men akkurat som psykologen din så er vi alle ubrukelige uten nok informasjon, derav spørsmålene.

Heldigvis er du anonym her, og derfor kan du skrive hva du vil uten frykt for konsekvenser.

--
Sitat av polaroid Vis innlegg

Her er noen spørsmål hvertfall, da det er umulig å hjelpe uten å stille spørmål:

1) Hvordan ser hverdagen din ut? Er du på skolen?
Hvor gammel er vennene dine? Alle er eldre, takler ikke folk på egen aldren. Er på skolen, hvor jeg sitter å ser netflix å samler oppmøte for at bv skal la meg være

2) Har du noen hobbyer?
Hvis ikke, hadde du noen før?gaming, å brukte være en del ute før. Mindre nå pga venner som ikke lengre bruker tar avstand

3) Bor du enda hjemme?
Hvis ikke, hvorfor?
Flyttet hjem fra instu for par månder siden

4) Er du under eller over 18? Under

5) Har du til nå hatt noe med Politiet, Barnevernet eller andre instanser å gjøre? Barnevernet er primære grunnen til at psyken er blitt som den er, mye politi pga svindel, dop, voldt mot snut. Men det er en stundt siden å alt ble henlagt pågrunn av jeg ikke hadde fylt 15

6) Hvilke rusmidler har du brukt?
Heroin, Speed, metaamf, rivotril, ritalin, xanax, hasj, alkohol, ectasy, sopp,
Hvilke bruker du?
Alt jeg får takk i, bortsett fra opoider. Men har vært clean fra alt bortsett fra hasj siden sommer pga manglede midler, scam å tørke
--

Du må gjerne svare på de du ønsker "offentlig" og resten for deg selv.

Majoriteten her inne ønsker kun å hjelpe deg -- men akkurat som psykologen din så er vi alle ubrukelige uten nok informasjon, derav spørsmålene.

Heldigvis er du anonym her, og derfor kan du skrive hva du vil uten frykt for konsekvenser.

--
Vis hele sitatet...
Setterpris på alternativene, og sier meg ikke uenig. Men livet virker så døl men er ikke deprimert, selvom når jeg er glad så har jeg det fælt, eneste gangen jeg har det bra med meg selv et på benzo, og eneste gangen jeg føler meg lykkelig er på speed. Er ikke sånn jeg vil ha det, vær gang jeg ikke bruker så prøver jeg å bedre meg selv, med å spise riktig, sove, sosiallisere, trene, late som jeg har et ordklig mål livet. Og det hjelper jo klart på humøret men den dype sorgen jeg har inni meg, som bare går bort når jeg er rusa
Sist endret av sunnny01; 15. januar 2022 kl. 07:15.
Ait m8. Hvis du tror at livet som rusmisbruker på fulltid er grei nok og bekymringsfri, så tar du feil. Hvordan tenker du å skaffe penger? Vanskelig å finne og beholde en god jobb som du blir fornøyd med uten utdannelse, disiplin og evne til å opprettholde rutiner og fasaden. Dealing er et alternativ, men du må ha kontakter, street-smarts og klare å takle høy stress. Fortjenesten er heller ikke mer enn det du får ved å jobbe på en dagligvarebutikk med mindre du omsetter kiloer alene lol. Fort gjort å bli tatt av politiet, ranet eller lurt.

Det er heller ikke bare å gå til NAV og be dem om penger fordi du ikke takler voksenlivet. Du får sosialhjelp, men må delta på NAV sine aktiviteter og kontinuerlig søke jobb. Blir du tilbudt en jobb, så må du bare ta den, uansett om du liker den eller ikke, eller så avslutter NAV bistand. NAV er ikke noe du har lyst til å forholde deg til. Eneste som kan være litt aktuelt ifb. med NAV er uføretrygd.

Det å bli erklært ufør er vanskelig - prosessen tar lang tid, du må ha en eller annen diagnose og du må ha prøvd alt annet som NAV har å tilby deg. Har du en diagnose som er alvorlig nok til å få uføretrygd? Kanskje du får den straks hvis du fortsetter å tøye striken med rusmidler og ender opp som schizofren. Ironien er at livet sannsynligvis blir et helvete med denne sykdommen, til tross for NAV-penger.

Mitt råd er at du går inn for å gjøre det bra utdanningsmessig og etablerer deg i livet. Du kan gjerne fortsette å ruse deg, bare vær smart rundt det - lær å kjenne dine grenser, les deg opp på rusmidler du tar, bruk så lite som mulig, ruller på rusmidlene hyppig slik at ikke du blir fysisk avhengig av f.eks. benzo (der kommer kunnskap om rusmidler inn - nytter ikke å rullere mellom benzo og alkohol f.eks.), oppretthold fasade - ikke fremstå som en knarker og ikke vær kjent som en knarker. Må du ruse deg så gjør du det, men mer forsiktig enn måten du har gjort det hittil.

Til slutt må jeg påminne deg om at du er enda ganske ung. Utfordringer som per dags dato føles uoverkommelige vil være mindre så etterhvert som du modnes. Ikke kast bort livet ditt og gi opp fordi unge sunnny01 enda ikke er herdet og mangler livserfaring. Finn noen voksne som du kan lene deg på - det er slik de fleste ungdommer klarer seg i de første stadiene av livet.
Sist endret av Stray Wanderer; 15. januar 2022 kl. 08:35.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Vil tilføye jeg har hat mareritt om insektene i månder, og den edderkoppen har kommet opp i flere drømmer nå. Og har vært konstant paronoid for insekt og får et svært trykk av frykt bare å tenke på edderkoppen, og freaker helt ut av å se edderkopper på tv/telefon. Når jeg skriver dette tenker jeg mere over at det kan ligge noe alvorlig i det, noe som bekymrer meg siden jeg ikke vil stoppe å ta dop pga alder kan jeg jo aldri fortelle det til noen andre en freak/reddit, så kom gjerne me tips


Takk as, tenkt på dette i hele dag. Får kryse fingrene det ikke er noe. Men takk igjen for godt tips. Betyr mye for meg
Vis hele sitatet...
Ja slutt å ta dop før du herper psyken din. Vil du slite med det resten av livet??
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
går til psykolog, trener spiser og sossialiser riktig. Kutta ut dop i lang perioda og samme dritt følelsen inni meg heile tia, du veit ikke hvordan psyken min er, du vet ikke jeg kan bli bedre, jeg vet, du må stoppe å anta at alle kan bli bedre, ikke alle kan bli ok i psyken igjen
Vis hele sitatet...
Jeg veit hvordan det er jo og jeg veit at det blir bedre også. Du er ikke engang 18 år, for under 18 år siden var du ikke engang født og for bare noen få år siden ble du stor nok til å ta selvstendige valg. Du har faen meg mer enn 60-70 år igjen av livet så seff blir det bedre!!! Du kaster bort livet om du går rundt med innstillinga at du skal ha det sånn for alltid men som sagt jeg vet åssen det er og at alt føles sort nå men stol på meg når jeg sier at det er ikke sånn for alltid. Mye kan skje på bare et par år og for meg så har jeg et helt annet forhold til livet nå enn hva jeg hadde for ti år sida og har det tusen ganger bedre etter å ha slutta å ruse meg, endra livet mitt, bygd opp stabile relasjoner som hvor rus ikke er det vi har til felles, gått til psykolog to ganger i uka i flere år. Hvordan psykolog du har har også en del og si og hvor klar du er.. Jeg gikk mange år hvor jeg ikke fikk noe ut av det men bestemte meg til slutt at nå skal jeg gjøre en innsats og komme i kontakt med følelsene mine her og da begynte til å løsne

Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Men livet virker så døl men er ikke deprimert, selvom når jeg er glad så har jeg det fælt, eneste gangen jeg har det bra med meg selv et på benzo, og eneste gangen jeg føler meg lykkelig er på speed.
Vis hele sitatet...
Ikke så rart det når du ikke gjør noe ut av livet ditt og tar vare på hjernen din som er der llvskraften og livsgnisten kommer fra. Slutt å rus deg og begynn å opplev andre gode ting livet har å by på! Du har en ung fysisk frisk og sterk kropp og det er ingen grenser for hvordan sport, hobby, backpacking, reiser, turer, sightseeing osv du har mulighet til å oppleve i fremtiden. Jeg har troen på deg og minner deg på den når du ikke har troen på deg selv
Sitat av Fiskesaus Vis innlegg
Ja slutt å ta dop før du herper psyken din. Vil du slite med det resten av livet??
Vis hele sitatet...
Har 2 alternativ ser det ut
Bli gal shizo knarkis, eller leve et jævlig rusfri liv. Begge er døl men rusfri er itilleg kjedlig finner vell ut, tør hvertfall ikke fyre noe mere
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Har 2 alternativ ser det ut
Bli gal shizo knarkis, eller leve et jævlig rusfri liv. Begge er døl men rusfri er itilleg kjedlig finner vell ut, tør hvertfall ikke fyre noe mere
Vis hele sitatet...
Har liksom ingen håp for deg når du skriver såpass komplett idiotiske ting. Hvis du ikke havner på gaten før 20 så er det fordi du har tatt overdose og ikke nådde 20.

Så mange her inne med masse erfaring og som har vært igjennom det samme som deg, og du bare ignorere rådene og kjører på videre i samme spor, i en nedadgående spiral.
Du fikk ikke de svarene du ville ha i forrige tråd så du oppretta en ny en og vipps her er det en som sier "det går nok bra" problem solved!

Jeez. 95% av kommentarene er enstemmig i at du må slutte eller i det minste roe ned rusen men du nekter å høre på dette og tråler etter den ene kommentaren som passer deg.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Har 2 alternativ ser det ut
Bli gal shizo knarkis, eller leve et jævlig rusfri liv. Begge er døl men rusfri er itilleg kjedlig finner vell ut, tør hvertfall ikke fyre noe mere
Vis hele sitatet...
Du er godt på vei til første alternativet. Har sett trådene dine tidligere, og jeg må bare si at du bør stoppe nå mens du har sjansen.

Konsekvensene på sikt er kritiske og du burde ta dette på alvor. En ødelagt psyke som som ikke lar seg reparere er virkelig noe du ikke ønsker å påføre deg selv.
Høres ut som klassisk delirium.

Kan i ytterste konsekvens gjøre deg til drapsmann.

Jeg har selv opplevd delirium utløst av medikamenter utskrevet av psykiater og jeg endte opp med å dra frem kniv. Heldigvis stakk jeg av til stefaren min som bodde i nærheten i stedet for å angripe kameraten min som lå på sofaen og sov.
Anonym bruker
"Irritert Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynne med benzo for å røyke hasj? Høres jo ut som tidenes aller beste ide....
Hold deg unna rus, gi det tid, hør på psykologen din. Så skal du se det blir bedre dette. Du har god tid.
Hei
Du skrev du googlet men fant ingenting. Googlet du spider symbolism/dream symbolism osv...
Du finner noe som resonnerer garantert. Eller?
Begynn å tren, gi faen i rusen. Livet ditt ekke over, det har såvidt begynt
Sitat av Ajajaj Vis innlegg
Begynn å tren, gi faen i rusen. Livet ditt ekke over, det har såvidt begynt
Vis hele sitatet...
Pumpe muskel, ta dop, repeat
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Pumpe muskel, ta dop, repeat
Vis hele sitatet...
Hvorfor spør du om råd når du nekter å høre på noe av det og kjører det løpet du ser ut til å ha bestemt deg for uansett?
Kort svar: Må du gjøre ting værre enn det allerede er?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor spør du om råd når du nekter å høre på noe av det og kjører det løpet du ser ut til å ha bestemt deg for uansett?
Vis hele sitatet...
Er jo ingen fasit, må jo være noe jeg kan gjøre for å ha mindre ods for å bli gal
Uten om å kutte ut me stoff
Anonym bruker
"Lykkelig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dessverre. var en periode jeg bare fikk noia på thc ... måtte stoppe. Nå i dag nyter jeg joints.

Når du plutselig opplever noe på en rus som ikke er vanlig så er det kroppen som sier ifra.

Jeg fikk noia, du ser insekter.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Er jo ingen fasit, må jo være noe jeg kan gjøre for å ha mindre ods for å bli gal
Uten om å kutte ut me stoff
Vis hele sitatet...
Å hvorfor tror du det skal gå an?