Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 858
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo sånn man gjør med mye annet, så funker det på weed også?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo sånn man gjør med mye annet, så funker det på weed også?
Vis hele sitatet...
"Mye annet" utløses jo i spyttet.

Det gjør ikke en plante, om det funker minimalt/litt vet jeg ikke. Men tviler sterkt.
Hvis det er laga tinktur ja. Bare bud? Tviler
https://www.thrillist.com/eat/nation...strips-tablets

Har ikke lest, men det er evig mye om sublingual THC på nett.

Jeg tror ikke du kan slenge en klump med bruning under tungen og få effekt.

Prøv med noen hundre mg (0,3-0,4g) og spytt det ut etterpå (så det ikke aktiveres pga oralt inntak) så finner du ut av om det funker eller ikke Taper ikke stort på det heller.

Er interessert i om smør laget med Cannabis kunne fungert på denne måten, men det kan jo uansett bare spises/drikkes så ser liksom ikke hvorfor sublingualt inntak av THC er så attraktivt; MED MINDRE effekten inntreffer mye kjappere på denne måten. I så fall er det utrolig interessant og noe jeg må prøve.
Hadde vært digg å oppleve effekten av å bli fjern på THC under tungen inntreffe meget kjapt. Nesten som et rush. Men det igjen blir kanskje litt som når man røyker. Det er to forskjellige stoffer som dannes når man røyker kontra spiser, så kanskje det er en forskjell.
11-hydroxy-THC. Synes gir den tyngste og heftigste rusen av alle måter å innta THC på!
Så ja, spennende..
Sist endret av krystallkongen; 14. januar 2022 kl. 20:46.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkoholbasert tinktur er som skapt til det formålet.