Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1701
Kjøpte en del tabs med Subutex, de fleste av dem hadde vært i munnen i bare et par sekunder til han jeg kjøpte av, man kan se merke og alt på pilla, også fikk jeg en pose hvor alt var knust, regner med at det var revna opp.
De er ikke helt freshe som de skulle vært tatt ut rett av brettet, men noen sekunder i munnen hans.

Jeg regner med at de gir like god funk som de skulle vært freshe sant? Setter pris på svar

De blir litt lett til pulver...
Sist endret av Samael99; 11. januar 2022 kl. 17:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuck Mr. Plod!
Å gud nei nei nei, ikke spis tabeller som har vært i en annen manns munn.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Å gud nei nei nei, ikke spis tabeller som har vært i en annen manns munn.
Vis hele sitatet...
Akk d bryr jeg meg ikke om
Jeg bryr meg om å holde meg frisk og å trappe ned en ukes heroin binge...
Anonym bruker
"Øm Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner med at du er hekta på Sub hvis du er desperat nok til å putte noe i deg som har vært i kjeften til det som fort kan være en injiserende rusmisbruker med diverse sykdommer?

Husker jeg kviet meg sånn for å gjøre det der selv om jeg har avhengig at jeg heller kjøpte dop.

Subutex blir lett til pulver uansett så lenge det ikke er de fra Orifarm. Orifarm er steinharde.

De funker fortsatt.
Karen er i LAR, og de ser på at han tar den i munnen så han hadde ikke mye annet valg.....
Anonym bruker
"Øm Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Såklart, men du har et valg.

Betalte du full pris?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Regner med at du er hekta på Sub hvis du er desperat nok til å putte noe i deg som har vært i kjeften til det som fort kan være en injiserende rusmisbruker med diverse sykdommer?

Husker jeg kviet meg sånn for å gjøre det der selv om jeg har avhengig at jeg heller kjøpte dop.

Subutex blir lett til pulver uansett så lenge det ikke er de fra Orifarm. Orifarm er steinharde.

De funker fortsatt.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Bekrefte at de funker fortsatt.

Men ja kviet meg veldig, men alle i området hadde bare munn subb, Hvordan sykdommer risikerer jeg? Fikk heldighvis 1 fresh, men brukte 500 siste penga... så vil nesten ta risken

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Såklart, men du har et valg.

Betalte du full pris?
Vis hele sitatet...
Fikk sånn 10-12 piller for en god pris
Sist endret av Samael99; 11. januar 2022 kl. 18:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Øm Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å starte med den ene freshe pillen du har og så får du la de andre ligge slik at bakteriene forhåpentligvis tørker ut og dør?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med å starte med den ene freshe pillen du har og så får du la de andre ligge slik at bakteriene forhåpentligvis tørker ut og dør?
Vis hele sitatet...

Godt forslag.
Skal ikke ta Sub før imorgen.

Burde jeg ta de ut av posen? Legge de i kjøleskapet?
Noen tips for å drepe bakterier? Er lite hypp på Gonore
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På min tid injiserte vi sub som hadde vært i kjeften på folk Ekkelt å tenke på, men gikk bra da.

Tror serr der går helt fint, du skal vel bare sniffe det? For å si det sånn, den heroinen er mer full av drit en subben du nå har kjøpt deg.

Du kan jo evt skrape av et tynt lag rundt pillen, med et barberblad feks da mister du særdeles lite av selve subben ihvertfall.
Putta en pille under tunga, den smelta veldig fort ift det jeg er vant med, 5min, pleide å ta 15min før med andre, ikke noe uvanlig med det? Dette var en av de åpna ikke den i pakka. Setter pris på svar
Anonym bruker
"Øm Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke uvanlig.

Det var sikkert Subutex som smelter mye fortere enn Buprenorfin Orifarm.
H?n jeg kjøper av skyller munnen men vann og smører et tynttynt lag med tannkrem og tørker helt opp før han putter den under.. pleierne er jo mere optatt av tlf, så er aldri lenger inne enn 10-15sek i kjeften.. Men de funker som de skal og aldri blitt sjuk selv av det.
Har også gjort det i desperasjon, men det satt langt inne!

Husker også at jeg heldigvis greide å ordne et par uåpnede, så jeg lot de som hadde vært i kjeften ligge flere dager i kjøleskapet i håp om at bakterier og lignende skulle dø

I dag skjemmes jeg over at et stoff hadde så mye makt over meg at jeg krysset slike grenser. Det er jo rimelig lite kult å være så hekta på en substans at du er villig til å kjøpe noen andres (ofte med dårlig hygiene og syke) medisiner som har vært i kontakt med slimhinnene deres og putte dem i egen munn.
Sist endret av krystallkongen; 12. januar 2022 kl. 19:05.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har også gjort det i desperasjon, men det satt langt inne!

Husker også at jeg heldigvis greide å ordne et par uåpnede, så jeg lot de som hadde vært i kjeften ligge flere dager i kjøleskapet i håp om at bakterier og lignende skulle dø

I dag skjemmes jeg over at et stoff hadde så mye makt over meg at jeg krysset slike grenser. Det er jo rimelig lite kult å være så hekta på en substans at du er villig til å kjøpe noen andres (ofte med dårlig hygiene og syke) medisiner som har vært i kontakt med slimhinnene deres og putte dem i egen munn.
Vis hele sitatet...
Ja jeg har lite fri vilje, livet mitt styres ganske godt av drugs, jeg er ganske langt nede i depresjon, og opiater er det eneste som gir meg litt falsk glede og trygghet.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Ja jeg har lite fri vilje, livet mitt styres ganske godt av drugs, jeg er ganske langt nede i depresjon, og opiater er det eneste som gir meg litt falsk glede og trygghet.
Vis hele sitatet...
Jeg føler deg, det er tungt. Spesielt når man i tillegg til depresjon er hekta på Opiater og det er det eneste som gir litt glede/varme og psykisk stabilitet.
Det er jo ikke til å stikke under en stol at Heroin og Subutex gir en god følelse og "hjelper" midlertidig, spesielt om man allerede er langt nede og deppa.

Hvor mye Subutex tar du av gangen?
Skjønte det slik at du bruker det midlertidig for å komme deg av en Heroin-binge med mindre ubehag enn om du kutter tvert.

Har du vurdert å droppe dopet og heller finne en fornuftig dose Subutex (0,5-2mg, muligens opp til 4mg helt i begynnelsen) du kan stabilisere deg på?
Så kan du sakte men sikkert jobbe deg nedover i dose mens du får orden på tingene du føler du ikke har orden på mens du er rimelig stabil på Subutex.

Jeg selvmedisinerte og iblant ruste meg på Subutex, men det var først da jeg skjønte at jeg måtte bli stabil og kom meg ned til først 4mg og så 2mg at tilstanden min ble såpass bra at jeg fikk ordnet litt av hvert.
Etterhvert som jeg fikk orden på fler og fler ting i livet mitt reduserte jeg også den daglige dosen med Subutex (fra 2mg til 1mg, og derfra ned til 0,5mg) helt til jeg omsider kom meg helt av.

I periodene jeg misbrukte Heroin (røyking og sniffing) og den slags Opiater greide jeg ikke å foreta meg noe som helst fornuftig.

Da jeg ble stabil på relativt lave doser Sub derimot ble alt mye, mye, mye lettere og bedre Psyken ble også betraktelig bedre!
Og det er veldig gjennomførbart å trappe ned om man bare bruker litt tid.

------

Vil legge til kjapt at det selvsagt ikke er bra å hekte seg på Subutex om du i utgangspunktet ikke bruker så mye Opiater.

Om du derimot ofte har uker med Heroinbruk for så å avslutte dem med Subutex og dette repeteres jevnlig vil jeg påstå at det finnes mer bærekraftige måter å holde på

Dette skrev jeg med utgangspunkt i at du har et stort rusproblem ifht. Heroin, som et alternativ til misbruk av dop.
Det er nemlig veldig vanskelig og ikke minst dyrt å holde seg stabil om man bruker Heroin.
Om du har selvinnsikt, disiplin og selvkontroll nok er det mye bedre å bytte til Subutex og ta det derfra. I min mening.
Sist endret av krystallkongen; 12. januar 2022 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg føler deg, det er tungt. Spesielt når man i tillegg til depresjon er hekta på Opiater og det er det eneste som gir litt glede/varme og psykisk stabilitet.
Det er jo ikke til å stikke under en stol at Heroin og Subutex gir en god følelse og "hjelper" midlertidig, spesielt om man allerede er langt nede og deppa.

Hvor mye Subutex tar du av gangen?
Skjønte det slik at du bruker det midlertidig for å komme deg av en Heroin-binge med mindre ubehag enn om du kutter tvert.

Har du vurdert å droppe dopet og heller finne en fornuftig dose Subutex (0,5-2mg, muligens opp til 4mg helt i begynnelsen) du kan stabilisere deg på?
Så kan du sakte men sikkert jobbe deg nedover i dose mens du får orden på tingene du føler du ikke har orden på mens du er rimelig stabil på Subutex.

Jeg selvmedisinerte og iblant ruste meg på Subutex, men det var først da jeg skjønte at jeg måtte bli stabil og kom meg ned til først 4mg og så 2mg at tilstanden min ble såpass bra at jeg fikk ordnet litt av hvert.
Etterhvert som jeg fikk orden på fler og fler ting i livet mitt reduserte jeg også den daglige dosen med Subutex (fra 2mg til 1mg, og derfra ned til 0,5mg) helt til jeg omsider kom meg helt av.

I periodene jeg misbrukte Heroin (røyking og sniffing) og den slags Opiater greide jeg ikke å foreta meg noe som helst fornuftig.

Da jeg ble stabil på relativt lave doser Sub derimot ble alt mye, mye, mye lettere og bedre Psyken ble også betraktelig bedre!
Og det er veldig gjennomførbart å trappe ned om man bare bruker litt tid.

------

Vil legge til kjapt at det selvsagt ikke er bra å hekte seg på Subutex om du i utgangspunktet ikke bruker så mye Opiater.

Om du derimot ofte har uker med Heroinbruk for så å avslutte dem med Subutex og dette repeteres jevnlig vil jeg påstå at det finnes mer bærekraftige måter å holde på

Dette skrev jeg med utgangspunkt i at du har et stort rusproblem ifht. Heroin, som et alternativ til misbruk av dop.
Det er nemlig veldig vanskelig og ikke minst dyrt å holde seg stabil om man bruker Heroin.
Om du har selvinnsikt, disiplin og selvkontroll nok er det mye bedre å bytte til Subutex og ta det derfra. I min mening.
Vis hele sitatet...
Takk for et bra svar og omtanke. Ja nå i det siste har hver F krone gått til Dop. Så kjøpte jeg noe Sub igår, kan holde en liten stund hvis jeg ikke tar for mye. Når alle pengene går til H og toleransen stiger og H'en ikke gir funk lenger og bare for å holde meg frisk så tenker jeg Subutex er mye bedre for å stabilisere meg. Syns selvfølgelig at H rusen er diggere, og noe med rituale av å røyke det eller sniffe det er noe annet, men det tar alle penga mine, og fortia orker jeg ikke å stå gatelangs og pushe. Jeg er også Benzoavhengig, får Sobril av legen imot at jeg avlegger UP ukentlig. Vil ikke søke meg inn i LAR, og kvalifiserer ikke engang, så vil heller medisinere meg med Sub, har sniffa noe idag, og syns effekten er god, men ikke helt det samme som under tunga, på en rar måte. Har du noen tips for dosering? Er det sånn at man når man har nådd en viss døgndose så hjelper det ikke å slenge på 2mg til? Har hatt Sub i urinen uten at legen har sagt noe, eneste han kommenterer er Heroin hvis jeg har tatt det. Men det er gambling. Hvordan dosering tenker du er optimal? Noen råd? Merker også at Sub har en viss bedre antideppresiv effekt en dop, og det er mye billigere.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
har sniffa noe idag, og syns effekten er god, men ikke helt det samme som under tunga, på en rar måte. Har du noen tips for dosering?

Er det sånn at man når man har nådd en viss døgndose så hjelper det ikke å slenge på 2mg til?

Hvordan dosering tenker du er optimal? Noen råd? Merker også at Sub har en viss bedre antideppresiv effekt en dop, og det er mye billigere.
Vis hele sitatet...
Først og fremst - hvor mye Sub tar du? Sniffer du?
Anbefaler deg å prøve under tungen i 15 minutters tid. Ikke nå, men når du skal ta dosen din i morgen. Skriver mer om sublingualt inntak og dose lenger ned.

Det siste du sier angående antidepressiv effekt er jeg 100% enig i. Det var hovedsaklig det jeg selvmedisinerte med Subutex for. Humøret og motivasjonen ble bedre og jeg fikk tatt tak i ting.

Tar du flere mg ekstra Sub vil du merke det og du vil gjerne bli dårlig. Det er bare på 20mg+ at reseptorene mettes og at du ikke vil få ytterligere effekt.

Jeg er også helt enig i at effekten når man sniffer Sub kontra tar det under tungen (sublingualt/sublivgvalt) er helt annerledes.
Sniffing ga meg en tung rus i et par timer før jeg ble ør/tett i hodet og nedstemt. Tok jeg mer da ble jeg mer ruset, men også veldig kvalm.

Under tungen derimot merker jeg effekten komme sakte, men sikkert over et par timer. Etter to-tre timer er effekten maksimal, humøret er bedre, motivasjonen til stede og jeg har mer energi. Og dette holder seg stabilt til neste dag. (24 timer). Null behov for mer før neste dag.

For eksempel: Om jeg tok 2mg om dagen og var stabil på den dosen fikk jeg de ønskede effektene på humøret, motivasjonen og økt energinivå.
Ingen konkret ruset følelse eller eufori, kun ganske mildt merkbare positive effekter.
Høye doser = tung rus som gjør deg slapp.
Lave doser = økt energinivå og større kapasitet til å få ting gjort.

Tok jeg da (stabil på 2mg) f.eks 1mg fikk jeg samme effektene, bare mindre merkbare. Ingen abstinenser. Dette gjorde det enkelt å hoppe fra 2mg til 1mg. Samme greia etter litt tid på 1mg. Å gå ned til 0,5mg var ganske greit.
Abstinenser om du ikke får tatt noe er ubehagelige, men overlevbare Man fungerer, men merker at noe er litt off. Svetting og litt økt angst.

Når det gjelder doser var jeg ubrukelig på 5-6-8mg og mer. Da ruset jeg meg rett og slett. Ikke bra.
Kom meg ned på 4mg, ting ble bedre. Så ned til 2mg, og der innså jeg at lave doser er bedre enn høye på Sub.
Spør du meg er 0,5-2mg optimal dosering om du ønsker de positive psykiske effektene uten at det går ut over din evne til å håndtere hverdagen (jobb, relasjoner osv osv) eller at andre ser på deg at du er påvirket.
Sexlyst bevares også på de dosene, men ikke over f.eks 4mg/døgn.

Siden effekten av Buprenorfin varer såpass lenge slipper man å holde på som når man driver med Heroin, at formen svinger i løpet av dagen, flere inntak om dagen, våkne opp og ikke være frisk osv.

Jeg er ikke helsepersonell, jeg skriver bare ut i fra mine erfaringer med selvmedisinering med Subutex

I situasjoner hvor alternativene er tung rus, mindre tung rus eller selvmedisinering som legger til rette for at man klarer å ta vare på livet sitt er sistnevnte så klart ønskelig. Jeg skriver dette med det i bakhodet.
Sist endret av krystallkongen; 13. januar 2022 kl. 00:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Først og fremst - hvor mye Sub tar du? Sniffer du?
Anbefaler deg å prøve under tungen i 15 minutters tid. Ikke nå, men når du skal ta dosen din i morgen. Skriver mer om sublingualt inntak og dose lenger ned.

Det siste du sier angående antidepressiv effekt er jeg 100% enig i. Det var hovedsaklig det jeg selvmedisinerte med Subutex for. Humøret og motivasjonen ble bedre og jeg fikk tatt tak i ting.

Tar du flere mg ekstra Sub vil du merke det og du vil gjerne bli dårlig. Det er bare på 20mg+ at reseptorene mettes og at du ikke vil få ytterligere effekt.

Jeg er også helt enig i at effekten når man sniffer Sub kontra tar det under tungen (sublingualt/sublivgvalt) er helt annerledes.
Sniffing ga meg en tung rus i et par timer før jeg ble ør/tett i hodet og nedstemt. Tok jeg mer da ble jeg mer ruset, men også veldig kvalm.

Under tungen derimot merker jeg effekten komme sakte, men sikkert over et par timer. Etter to-tre timer er effekten maksimal, humøret er bedre, motivasjonen til stede og jeg har mer energi. Og dette holder seg stabilt til neste dag. (24 timer). Null behov for mer før neste dag.

For eksempel: Om jeg tok 2mg om dagen og var stabil på den dosen fikk jeg de ønskede effektene på humøret, motivasjonen og økt energinivå.
Ingen konkret ruset følelse eller eufori, kun ganske mildt merkbare positive effekter.
Høye doser = tung rus som gjør deg slapp.
Lave doser = økt energinivå og større kapasitet til å få ting gjort.

Tok jeg da (stabil på 2mg) f.eks 1mg fikk jeg samme effektene, bare mindre merkbare. Ingen abstinenser. Dette gjorde det enkelt å hoppe fra 2mg til 1mg. Samme greia etter litt tid på 1mg. Å gå ned til 0,5mg var ganske greit.
Abstinenser om du ikke får tatt noe er ubehagelige, men overlevbare Man fungerer, men merker at noe er litt off. Svetting og litt økt angst.

Når det gjelder doser var jeg ubrukelig på 5-6-8mg og mer. Da ruset jeg meg rett og slett. Ikke bra.
Kom meg ned på 4mg, ting ble bedre. Så ned til 2mg, og der innså jeg at lave doser er bedre enn høye på Sub.
Spør du meg er 0,5-2mg optimal dosering om du ønsker de positive psykiske effektene uten at det går ut over din evne til å håndtere hverdagen (jobb, relasjoner osv osv) eller at andre ser på deg at du er påvirket.
Sexlyst bevares også på de dosene, men ikke over f.eks 4mg/døgn.

Siden effekten av Buprenorfin varer såpass lenge slipper man å holde på som når man driver med Heroin, at formen svinger i løpet av dagen, flere inntak om dagen, våkne opp og ikke være frisk osv.

Jeg er ikke helsepersonell, jeg skriver bare ut i fra mine erfaringer med selvmedisinering med Subutex

I situasjoner hvor alternativene er tung rus, mindre tung rus eller selvmedisinering som legger til rette for at man klarer å ta vare på livet sitt er sistnevnte så klart ønskelig. Jeg skriver dette med det i bakhodet.
Vis hele sitatet...
Veldig bra beskrivelse og råd! Takk!