Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 6269
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La oss si man tar seg noen turer til der dem gamle og der det er åpent rus-marked / russcene.

Også leter på plasser det ville skjedd drop-off, eller der noen ville gjemt noe.


Tror dere at det er en stor sannsynlighet for å finne ting?

Har tidligere funnet greier på bakken, en gang fant jeg dønn seriøst 3.5g heroin, en annen gang fant jeg 1.5 subutex, og en annen gang etter det fant jeg en snusboks med tobakk+grønt.

Spørsmålet er: Tror dere jeg finner noe? Har dere noen gang gjemt noe også ikke funnet det igjen?


Dum tråd, og jeg beklager, bare spørsmål av nysgjerrighet egt, men om sannsynligheten er stor, tar jeg en tur ut å leter.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mulig. Det er også mulig noen ser deg snoke rundt på "plassen deres", raner deg og gir deg grisebank.

Ville heller brukt noen år på å trene opp en narkobikkje, å tatt en tur i skogen.

En kompis som døde for over 10 år siden hadde gravd ned kilovis med diverse. Er fortsatt ute å graver iblant, men er nok håpløst uten hund
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bor like ved Brugata i Oslo ( der det selges og brukes mest drugs i byen) , og må gjennom denne gata hver gang jeg skal på jobb..

Der graves det med skje og lommelykt i de tidlige morgenstunder av håpefulle narkomane.

Vet ikke om det er stuk eller at de har erfart å finne noe der.
Mine beste funn er utenfor festivaler, noen får noia og kaster det de har like før de går inn.
Funnet pose med mange knips og bag med speed utenfor øyafestivalen en gang
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mulig. Det er også mulig noen ser deg snoke rundt på "plassen deres", raner deg og gir deg grisebank.

Ville heller brukt noen år på å trene opp en narkobikkje, å tatt en tur i skogen.

En kompis som døde for over 10 år siden hadde gravd ned kilovis med diverse. Er fortsatt ute å graver iblant, men er nok håpløst uten hund
Vis hele sitatet...
"Plassen deres" er ikke redd for noen 40kg speed narkiser, men dem gir vell faen? Når jeg fant dem 3.5g heroin jeg nevnte var jo rundt 10-20 personer, lå oppi en sånn subutex-pose, som bare lå på bakken.

Men kilovis nevner du? Lol, skal vi lete sammen eller? Dele 50/50?

Så et par artikler på VG osv, folk har jo funnet masse stoff "halvkilo heroin funnet i skogen", "barn fant narkotika i Hagen", "To unger fant pistol i nabolaget". Har sett på blålys også, at politiet får beskjed over ting som blir funnet.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bor like ved Brugata i Oslo ( der det selges og brukes mest drugs i byen) , og må gjennom denne gata hver gang jeg skal på jobb..

Der graves det med skje og lommelykt i de tidlige morgenstunder av håpefulle narkomane.

Vet ikke om det er stuk eller at de har erfart å finne noe der.
Mine beste funn er utenfor festivaler, noen får noia og kaster det de har like før de går inn.
Funnet pose med mange knips og bag med speed utenfor øyafestivalen en gang
Vis hele sitatet...
Det du nevner med folk som leter med skje, så jeg folk drive på med i nygårdsparken i Bergen. (der det var størst åpent-russcene i Europa)


Nå er det jo strax-huset, også korskirken jeg snakker generelt om da, korskirken var der jeg fant heroinen, fant subutexen på en liten røyke-plass oppå Nesstun. Snusboksen med grønt var utenfor en festival.

Dem som er kjent på strax-huset vet jo hvordan det ser ut oppi buskene også utenfor tunellen, det er hovedsakelig der jeg vil lete, der er det jo vanskelig å bli sett også. Har ofte sett rivotril-glass (tomme forhåpentligvis) ligge å slenge i byen, men aldri giddet å plukke den opp. Har også sett mange tomme brett jeg har plukket opp, men uten flaks.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Plassen deres" er ikke redd for noen 40kg speed narkiser, men dem gir vell faen?
Vis hele sitatet...
Det fyren mente her er at om du kommer over en spot som seriøse dealere bruker som lager (for å ikke ha på seg mer enn brukerdoser mens de selger) så kan du få trøbbel.
Og da snakker vi ikke 40kg speed narkiser, men 100kg afrikansk muskel, gjerne flere av dem.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Det fyren mente her er at om du kommer over en spot som seriøse dealere bruker som lager (for å ikke ha på seg mer enn brukerdoser mens de selger) så kan du få trøbbel.
Og da snakker vi ikke 40kg speed narkiser, men 100kg afrikansk muskel, gjerne flere av dem.
Vis hele sitatet...
Ahhh. Jeg tenker jo spesifikt på plassen til 40kg speed narkiser å lete på da.


Sikkert SVÆRT sjeldent å finne plasser med flere kg gjemt, eller hva sier du?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahhh. Jeg tenker jo spesifikt på plassen til 40kg speed narkiser å lete på da.


Sikkert SVÆRT sjeldent å finne plasser med flere kg gjemt, eller hva sier du?
Vis hele sitatet...
Flere kilo finner du nok ikke, men at du kan komme over en håndfull klipsposer for eksempel er realistisk.
Å gå å lete rundt på bakken og under benker og sånn rundt samlingspunkt for narkomane er ganske så uproblematisk.
Men finner du fram lommelykta og begynner å lyse opp takrenner eller nedløpsrør, under søppeldunker eller bak blomsterbed og sånt så kan det fort bli kjipt, spesielt på kveld eller natt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Plassen deres" er ikke redd for noen 40kg speed narkiser, men dem gir vell faen? Når jeg fant dem 3.5g heroin jeg nevnte var jo rundt 10-20 personer, lå oppi en sånn subutex-pose, som bare lå på bakken.

Men kilovis nevner du? Lol, skal vi lete sammen eller? Dele 50/50?

Så et par artikler på VG osv, folk har jo funnet masse stoff "halvkilo heroin funnet i skogen", "barn fant narkotika i Hagen", "To unger fant pistol i nabolaget". Har sett på blålys også, at politiet får beskjed over ting som blir funnet.
Vis hele sitatet...
Du er nok ikke så tøff med 15-20cm stål mellom ribbeina dine. Da har vekta veldig lite å si. La folka ha varene sine i fred du. Du tar bokstavelig maten ut av kjeften på dem
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Du er nok ikke så tøff med 15-20cm stål mellom ribbeina dine. Da har vekta veldig lite å si. La folka ha varene sine i fred du. Du tar bokstavelig maten ut av kjeften på dem
Vis hele sitatet...
Ahhahahha, jada. Du mener dem er raskere en meg? Når alt kommer til alt, dem veier 40-50kg, heroinen har spist deres muskler, speeden har spist deres fett.

Men 15-20cm lang kjøkkenkniv mot 40cm machete, får se hvem som vinner XD!


Men seriøst, fant 3.5g på korskirken "plassen deres". Ingen sa noe. Tror ikke jeg er redd for noen junkies. Men bole-gubbene kan sikkert være farlig. Men tviler på noen bryr seg.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er når det kommer flere 40kgs etter deg du får problemer. Er litt som Nazi zoombies i Cod
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahhahahha, jada. Du mener dem er raskere en meg? Når alt kommer til alt, dem veier 40-50kg, heroinen har spist deres muskler, speeden har spist deres fett.

Men 15-20cm lang kjøkkenkniv mot 40cm machete, får se hvem som vinner XD!


Men seriøst, fant 3.5g på korskirken "plassen deres". Ingen sa noe. Tror ikke jeg er redd for noen junkies. Men bole-gubbene kan sikkert være farlig. Men tviler på noen bryr seg.
Vis hele sitatet...
Da jeg fløy rundt i byen var det speedfreaks jeg prøvde å ha minst mulig med å gjøre nettopp fordi de er utilregnelige, ofte bevæpnet med alle mulige stikkvåpen osv. Og de er paranoide hvis du treffer på dem på feil tidspunkt.
De er oftere enn andre direkte farlige.

Og faen så lang tid all stukinga tar...!

Som NodSquad sier. Skulle likt å se han yppe med en narkoman på et gram med god fart nettopp skutt IV våken på tredje døgnet med en lang og jævlig kniv.
Sist endret av krystallkongen; 7. januar 2022 kl. 16:55.
Har funnet ca 160g amf ved en lokal fiskeplass når jeg skulle stoppe å pisse da jeg passerte. Så en brødpose med knute stikke ut under en rot (ekstremt dårlig pakket og gjemt), men kvaliteten var ganske bra og kunne ikke ha ligger der lenge da alt var helt tørt (kun pakket i 1 brødpose)
Dra på røykespots, plukk jointsneiper, kjør det med butan og lag ekstrakter(wax, BHO)
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speedfreaks har som regel veldig løen muskulatur. Våpen kan gjøre dem fallige. Ellers er det lite fart som regel
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vi fant ofte 100 - 150 gram amfetamin rundt blokka og i parken like ved der en kompis / kollega av oss bodde og solgte. Han ville ikke ha varene innendørs så han gjemte det / loka det bort utendørs. Gikk oss stadig vekk på disse posene som lå rundt omkring og tok med opp til han som var overbevist om at noen hadde buffa han og stjelt varene hans osv..

Vet du av noen som dealer som stadig vekk er ganske kokt og stuka så kan jo det være en mulighet om du absolutt skal synke så lavt som og stjele narken til disse "narkisene"

Hadde sett på en som dreiv og leita etter noe mista / gjemt dop i noen busker som større narkis enn en som hadde stått grise påtent å prata med seg selv om jeg hadde gått forbi og sett begge deler
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En ting er faren for å bli banka skikkelig hvis noen ser deg stjele det. Men en annen ting er hva slags konsekvenser det har for den du stjeler varene fra. Kan være noen som har havnet i en svært kjip situasjon og måtte oppbevare eller hjelpe noen selge varer for dem for å betale ned gjeld. Så blir de beskyldt for å ha beholdt det du stjal selv eller får folk etter seg fordi pengene de skulle få for det du stjal skulle betales til folk de skylte penger men nå får de torpedoer etter seg isteden. Kan være store ringvirkninger av å stjele og det er aldri greit å stjele. Du høres veldig ung og dum ut og så ville ikke prøvd noe du anser som lurt om jeg var deg. Det kan gå skikkelig ille.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Artig at jeg kom over denne tråden. Har faktisk en relevant erfaring fra en del år siden, fra da jeg var fersk student i Bergen.

Jeg hadde vært på byen og blitt superfull, og på veien hjem klarte jeg å forville meg over på andre siden av Puddefjordsbroen (noe som slettes ikke var riktig retning hjem). Da jeg innså at jeg var ved undergangen ved strax-huset fant jeg ut at jeg kunne prøve å skaffe noe valium til fyllesyken dagen etter.

Kom i snakk med hyggelig liten gruppe med speedfreaks, og sa at jeg ga en tusenlapp hvis noen kunne ordne et brett på 10 stykk. De gikk rundt å hørte, men dessverre så var det ingen som hadde. Ei dame som var super påtent sier så at hun kan dra på oppdagelsesferd og se om hun finner noe. Jeg syntes det høres fett ut, så jeg ble med. Vi løftet opp flere dreneringsrenner og kumlokk, får så å lyse nedi. Det hadde hun hatt hell med tidligere, men vi fant ikke noe da. Vi leitet så i buskene i halvtime før vi ga opp, så det ble ingen valium på meg. Men husker at hun damen faktisk løp fra busk til busk med lommelykt på mobilen, var virkelig tempo på hun, haha.

Jeg var fortsatt så full at jeg ikke var hjemme før seks om morgenen, og våknet opp neste dag støl i beinene og fyllesjuk. Så skal du bli dritings i ny by, så er det smart å skrive adressen sin ned på mobilen.
Fant to gram hasj på gata i går!
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bare funnet tomme pillebrett og brukte sprøyter i alle mulige steder som loft og kjellere, usj.

Men jeg finner av og til sigaretter og snusbokser i automatene når jeg handler. Var slik jeg fikk tak i min første snusboks, skulle bare kødde når jeg var med et par venner og det var tilfeldigvis en snusboks der.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det du nevner med folk som leter med skje, så jeg folk drive på med i nygårdsparken i Bergen. (der det var størst åpent-russcene i Europa)


Nå er det jo strax-huset, også korskirken jeg snakker generelt om da, korskirken var der jeg fant heroinen, fant subutexen på en liten røyke-plass oppå Nesstun. Snusboksen med grønt var utenfor en festival.

Dem som er kjent på strax-huset vet jo hvordan det ser ut oppi buskene også utenfor tunellen, det er hovedsakelig der jeg vil lete, der er det jo vanskelig å bli sett også. Har ofte sett rivotril-glass (tomme forhåpentligvis) ligge å slenge i byen, men aldri giddet å plukke den opp. Har også sett mange tomme brett jeg har plukket opp, men uten flaks.
Vis hele sitatet...
Hvordan er egentlig undergrunnsmiljøet i Bergen, da tenker jeg på rusmisbrukere, prostituerte osv. Er dette noe som skjer åpenlyst ute i det offentlige rom? og er det fortsatt flere av disse nigerianske og rumenske jentene som tilbyr seg selv midt i sentrum?

Og, er nygårdsparken fortsatt et samlingssted for narkomane?

Jeg spør da jeg flytter ned til bergen i juni pga. studier.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
?

Jeg spør da jeg flytter ned til bergen i juni pga. studier.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner, du er gira på litt nigeriansk bbw fitte

Men til alvor, så virket det ikke like åpent sist jeg var i bergen for 3 år siden.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det du nevner med folk som leter med skje, så jeg folk drive på med i nygårdsparken i Bergen. (der det var størst åpent-russcene i Europa)


Nå er det jo strax-huset, også korskirken jeg snakker generelt om da, korskirken var der jeg fant heroinen, fant subutexen på en liten røyke-plass oppå Nesstun. Snusboksen med grønt var utenfor en festival.

Dem som er kjent på strax-huset vet jo hvordan det ser ut oppi buskene også utenfor tunellen, det er hovedsakelig der jeg vil lete, der er det jo vanskelig å bli sett også. Har ofte sett rivotril-glass (tomme forhåpentligvis) ligge å slenge i byen, men aldri giddet å plukke den opp. Har også sett mange tomme brett jeg har plukket opp, men uten flaks.
Vis hele sitatet...
Nygårdsparken er ikke e Europas største russcene. Er en av nordens største men ikke nærheten av Europas største.
Fant en 0,5 på akerbrygge engang... helt tilfeldig
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvordan er egentlig undergrunnsmiljøet i Bergen, da tenker jeg på rusmisbrukere, prostituerte osv. Er dette noe som skjer åpenlyst ute i det offentlige rom? og er det fortsatt flere av disse nigerianske og rumenske jentene som tilbyr seg selv midt i sentrum?

Og, er nygårdsparken fortsatt et samlingssted for narkomane?

Jeg spør da jeg flytter ned til bergen i juni pga. studier.
Vis hele sitatet...
Nygårdspaken er ikke oppholdssted lengre, nå er det korskirken og strax-huset der sitter brukere å selgere 24/7. Mens om sommeren sitter det kanskje store grupper narkomane og utenlandske selgere i by-parken.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nygårdsparken er ikke e Europas største russcene. Er en av nordens største men ikke nærheten av Europas største.
Vis hele sitatet...
Det var nord-Europas største åpne rus-marked/scene tilbake i 2014.
Halveis off-topic: Etter å ha kjørt rundt i et års tid i ny brukt-bil, så fant jeg en femmer cola godt gjemt under skinna til førersetet. Det er vel nærmere 20 år siden.. fysj- sa jeg da, og så kastet jeg det i toalettet.