Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1100
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Har ruset meg mye i det siste på hasj, benzoer, amf, coke og når jeg skulle sove her om dagen (husker ikke om jeg var edru eller hva jeg var på)
skjedde det noe skikkelig ekkelt.

Altså i mitt hode, gikk jeg rundt i soverommet mørkt, og datt over alt og prøvde alt jeg kunne å stå (evt gå ut av rommet) men nei… husker jeg dro meg mye rundt i madrassen, svimmel som faen , helt ubrukelig, men så noe jeg husker av realitet, klarte jeg å flytte på lillefingeren og jeg tok lillefingern inntil veggen og skjønte at det ikke var ekte. Vanskelig å forklare ass, men det var helt fjernt, men jeg gikk ikke rundt i rommet og snublet, da hadde foreldrene mine på rommet under kommet opp og lurt, og jeg «datt SÅ mange ganger». Har noe lignende skjedd dere? Var det psykose?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men i realiteten tror jeg jeg lå i sengen hele tiden**
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det er ikke i nærheten av psykose. Det du opplevde var tilstanden mellom to søvnstadier, der du havner når du kan lucid dreame.
Litt usikker på om du faktisk dro deg rundt i madrassen eller om du kun klarte å røre på lillefingeren, men hvis det er sistnevnte kan det jo tenkes at det var en søvnparalyse.
Høres mer ut som søvnparalyse enn psykose.

Søvnparalyse er vel ganske vanlig. Med tanke på at du aldri har opplevd dette før og har kjørt det hardt i det siste kan det godt være trigget av stress og dårlig søvnrytme. Jeg ville roet bruken om mulig hvis du er redd for å oppleve dette igjen. Noen blir ganske plaget med dette.
Søvn paralyse er helt forventet å få hos meg etter en bender.

For min del kommer drømmene til live og jeg får ofte "besøk" på rommet mens jeg er midt imellom våken og drømmende tilstand.

Er bare hjernen som er helt gåen. En natts søvn så burde det ikke skje igjen før neste bender.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hey. Har ruset meg mye i det siste på hasj, benzoer, amf, coke og når jeg skulle sove her om dagen (husker ikke om jeg var edru eller hva jeg var på)
skjedde det noe skikkelig ekkelt.

Altså i mitt hode, gikk jeg rundt i soverommet mørkt, og datt over alt og prøvde alt jeg kunne å stå (evt gå ut av rommet) men nei… husker jeg dro meg mye rundt i madrassen, svimmel som faen , helt ubrukelig, men så noe jeg husker av realitet, klarte jeg å flytte på lillefingeren og jeg tok lillefingern inntil veggen og skjønte at det ikke var ekte. Vanskelig å forklare ass, men det var helt fjernt, men jeg gikk ikke rundt i rommet og snublet, da hadde foreldrene mine på rommet under kommet opp og lurt, og jeg «datt SÅ mange ganger». Har noe lignende skjedd dere? Var det psykose?
Vis hele sitatet...
Høres mer ut som drømming enn psykose! I psykose gjør man faktiske ting (ikke bare tenker det)