Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1260
Er ikke i LAR. Kom ut av avrusning i går var der i 5 dager for heroin bruk noen uker. Avstinensene er ikke helt over, :/ har 1mg sub som jeg fikk med meg hjem.
Skal til legen om noen timer å avlegge urinprøve som jeg gjør ukentlig, noe vits i å spørre om noen Subutex for noen dager til? Eller gata?
Setter pris på svar.

Legger til at han gir meg Sobril imot urinprøver.
Sist endret av Samael99; 24. november 2021 kl. 09:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Er ikke i LAR. Kom ut av avrusning i går var der i 5 dager for heroin bruk noen uker. Avstinensene er ikke helt over, :/ har 1mg sub som jeg fikk med meg hjem.
Skal til legen om noen timer å avlegge urinprøve som jeg gjør ukentlig, noe vits i å spørre om noen Subutex for noen dager til? Eller gata?
Setter pris på svar.

Legger til at han gir meg Sobril imot urinprøver.
Vis hele sitatet...
Har du en veldig ålreit lege, som mener du kvalifiserer for LAR, så kan han skrive ut opiater til deg, men det er veldig kontroversielt
Lurer fordi en kompis av meg fikk Subutex nedtrapping når han slutta med Heroin. Han er ikke i LAR og hadde ikke søkt om det
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er innafor å gi deg en nedtrapping, MEN om legen vil gjøre det er en annen sak. Det kommer helt ann på legen din.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Lurer fordi en kompis av meg fikk Subutex nedtrapping når han slutta med Heroin. Han er ikke i LAR og hadde ikke søkt om det
Vis hele sitatet...
Sverre Eika f.eks var en lege som var veldig for alternativ opiatbehandling, men han mista lisensen til slutt hørte jeg noe rykter om. Så leger kan skrive ut, men dem skal være veldig forsiktige så dem ikke mister lisensen. Derfor leger generelt er veldig restriktive på sånt!
Sitat av syrebiten Vis innlegg
Har du en veldig ålreit lege, som mener du kvalifiserer for LAR, så kan han skrive ut opiater til deg, men det er veldig kontroversielt
Vis hele sitatet...
Han er ålreit i den forstand av at jeg får 25 Sobril 25 mg imot at jeg avlegger rene urinprøver. Hatt noen sprekker som nå. Men ikke sånn at jeg måtte på avrusning. Vi har snakka om LAR før han virka neutral for det. Er betenkt nå, fordi jeg vil helst ikke ty til det illegale selv om det er lettest. Og jeg tenker å søke LAR etterhvert, men trenger Benzoen min og. Vært avhengig av benzo i 6 år så det ekke lett! Hørt at det er vanskelig å få benzo hvis man går i LAR. Hvordan burde jeg spørre han tenker du?
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Han er ålreit i den forstand av at jeg får 25 Sobril 25 mg imot at jeg avlegger rene urinprøver. Hatt noen sprekker som nå. Men ikke sånn at jeg måtte på avrusning. Vi har snakka om LAR før han virka neutral for det. Er betenkt nå, fordi jeg vil helst ikke ty til det illegale selv om det er lettest. Og jeg tenker å søke LAR etterhvert, men trenger Benzoen min og. Vært avhengig av benzo i 6 år så det ekke lett! Hørt at det er vanskelig å få benzo hvis man går i LAR. Hvordan burde jeg spørre han tenker du?
Vis hele sitatet...
Ja faen stemmer det. Benzo er fyfy kombinert med buprenorfin ja.. Skadlig for lever ellerno sånt. Ja da blir det kanskje verre! Da må du ta et valg da, enten benzo eller opiater. Eller handle sub illegalt
Sist endret av syrebiten; 24. november 2021 kl. 09:32.
Sitat av syrebiten Vis innlegg
Ja faen stemmer det. Benzo er fyfy kombinert med buprenorfin ja.. Skadlig for lever ellerno sånt. Ja da blir det kanskje verre! Da må du ta et valg da, enten benzo eller opiater. Eller handle sub illegalt
Vis hele sitatet...
Lar er langtidsmål.
Får ihvertfall Sobril idag.
Men tror du det er vits/greit å spørre om Sub for ca 1-2 dager til? Så er jeg er ferdig avrust. Og hvordan skal jeg spørre
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av syrebiten Vis innlegg
Ja faen stemmer det. Benzo er fyfy kombinert med buprenorfin ja.. Skadlig for lever ellerno sånt. Ja da blir det kanskje verre! Da må du ta et valg da, enten benzo eller opiater. Eller handle sub illegalt
Vis hele sitatet...
Dette stemmer ikke. Benzo er fy fy pga moralistiske holdninger innafor LAR systemet. Benzo er en av de minst skadelige legemidlene som finnes for kroppen, sett bort ifra avhengighet.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Lar er langtidsmål.
Får ihvertfall Sobril idag.
Men tror du det er vits/greit å spørre om Sub for ca 1-2 dager til? Så er jeg er ferdig avrust. Og hvordan skal jeg spørre
Vis hele sitatet...
Skader vel ikke å spørre han? Verste han får gjort er vel å si nei?
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Lar er langtidsmål.
Får ihvertfall Sobril idag.
Men tror du det er vits/greit å spørre om Sub for ca 1-2 dager til? Så er jeg er ferdig avrust. Og hvordan skal jeg spørre
Vis hele sitatet...
Det er helt innafor å spørre, og det høres ut som om du har en OK lege.

Det større spørsmålet er om du faktisk kommer til å klare å hoppe av subutexen selv om du får er par dager ekstra. Og i og med at legen har nevnt LAR for deg så høres det ut som om det kanskje kan være en idé å vurdere det.

Når det gjelde benzo og LAR så finnes det flere som får utskrevet sobril ved siden av LAR medikamenter. Det er genrellt sett ikke anbefalt, men den gode nyheten er at fastlegen din har mye han skulle ha sagt, han kan fortsette å skrive ut sobril til deg selv om du får oppstart i LAR. Drøft det med legen din, si at du selv vurderer LAR men at du er redd for å miste sobrilen din.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er helt innafor å spørre, og det høres ut som om du har en OK lege.

Det større spørsmålet er om du faktisk kommer til å klare å hoppe av subutexen selv om du får er par dager ekstra. Og i og med at legen har nevnt LAR for deg så høres det ut som om det kanskje kan være en idé å vurdere det.

Når det gjelde benzo og LAR så finnes det flere som får utskrevet sobril ved siden av LAR medikamenter. Det er genrellt sett ikke anbefalt, men den gode nyheten er at fastlegen din har mye han skulle ha sagt, han kan fortsette å skrive ut sobril til deg selv om du får oppstart i LAR. Drøft det med legen din, si at du selv vurderer LAR men at du er redd for å miste sobrilen din.
Vis hele sitatet...
Takk

Noen flere tips i slengen før jeg må dra om 1t? Setter stor pris på d :-)
Sist endret av Samael99; 24. november 2021 kl. 10:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppdater oss gjerne