Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 9302
Sitat av knert1 Vis innlegg
Han kan slenge drit-påstander, men kan ikke utdype? Er det da noe poeng å dra igang en diskusjon?
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hva som gikk av meg når jeg skrev den kommentaren der. Det var idiotisk sagt av meg, og jeg legger meg helt langflat.
Er forøvrig helt enig i at man trenger ikke å sitte å ete burger framfor trynet på venner som har dårlig råd hver eneste gang man møtes. Som sagt, beklager.
Sist endret av JohnnyNonsens; 16. november 2021 kl. 18:31.
Om du deler med dem når de er fattig, kan du ikke regne med at dem deler med deg når du er fattig? Eller når dem ikke er fattig?

Først og fremst må du vite om de utnytter deg, så ikke gi dem noe en liten periode, og se om dem henger like mye med deg.
Sist endret av BenzoKnekk; 16. november 2021 kl. 18:51.
Hva med å finne på ting som ikke koster penger? Om kompisene dine ikke klarer å spise noen brødskiver før de henger med deg, så får det være deres problem Kan jo alltids og bare spør dem om de blir misunnelig og ønsker at du skal la være.