Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3541
Hei. Som tittelen lyder.

Dette var vel i 2016, hvor jeg ikke møtte opp ifb. en knivepisode i Oslo. Kom bare til å tenke på det i dag.

Jeg hørte aldri noe i ettertid, men fikk med meg at fyren ble utvist fra Norge.

Står dette loggført på meg? Kan det f.eks. komme tilbake om jeg skal sikkerhetsklareres? Om jeg skal ha vandelsattest? Eller er det bare borte og glemt?

Noen med lignende erfaringer?
https://www.ung.no/oss/67937

"Du må møte opp selv om du mener at du ikke har opplysninger å gi om saken eller du har vært i politiavhør om saken tidligere. Den som ikke møter opp, kan risikere bot og erstatningsansvar for ekstra omkostninger. Retten kan også be politiet hente inn vitner hvis de ikke møter selv."

Hvis du ikke har hørt noe nå, er du nok good
Trådstarter
Takk skal du ha ��
Det er nok notert og du kan bli konfrontert med det hvis du skulle være vitne i en annen sak. Ditt fravær hadde bare ingen betydning den gangen.
Trådstarter
Det gjelder min troverdighet eller pliktoppfyllelse? Nå har ikke jeg tenkt å bli Nato-klarert, men dette er en sånn fillesak som ev. hadde vært et hinder i en slik klarering?