Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1629
Hvis jeg klarer å finne gode kontakter som selger det beste av hasj i norge.

Hva kan jeg forvente i styrke da?

Får man hasj i norge med 30%+ thc?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, hasjen i Norge er som regel noe av det beste du kan få tak i verden.
Hasjen i Amsterdam på ulike Coffee shops er standard + i mine øyne.

Da regner jeg ikke dab og konsentrert som hasj
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet har beslaglagt hasj på 23-24% THC innhold og jeg tror du skal lete lenge eller dyrke selv for å finne noe sterkere
https://www.google.com/url?sa=t&sour...F5luhbuRb8GVAT

Ca 29% lå THCen beslaglagt i 2019 på. Å hvis dette er gjennomsnitt.
Sist endret av HanDuVet; 3. oktober 2021 kl. 19:18.
Anonym bruker
"Ergerlig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fra lenken til HanDuVet:
I 2020 varierer styrkegraden i analyserte hasjbeslag fra 1 % til 42 % THC, med et gjennomsnitt på 26 %... I marihuana varierer styrkegraden ... fra 1 % til 29 %, med et gjennomsnitt på 17 %
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Normalt ligger cannabis strains på 17-25% thc, hasj som er mer konsentrert vil derfor ha høyere thc innhold, samtidig som ekstrakter og konsentrater igjen har enda høyere nivåer.

Så det ble delt litt tall her, men uansett er ikke THC alt du bør gå etter ved mindre du ønsker å bli fort innrøyka og/eller waste masse cash/varer.
Hvis det er sterkere rus du er ute etter, så er edibles uslåelig. Det er som natt og dag vs all røyking. Just sayin.

Ja man får sterkere saker. Har du riktige kontakter kan du skaffe noe som heter THC-A Crystalline. Det er rett og slett THC som er ekstrahert og krystallisert, med et THC nivå på 99.99%. Har kun sett én person som har hatt det, det var "selvimportert". Et mer oppnåelig THC nivå er på rundt 50 - 60%, det er sjeldne varer det også men mer mulig og få tak i hvis du kjenner de riktige folkene.
Anonym bruker
"Harm Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg finner 30% thc hasj og har 20g.

Vil jeg da kunne få 300 doser med 20mg edibles?

Virker nesten for godt til å være sant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis jeg finner 30% thc hasj og har 20g.

Vil jeg da kunne få 300 doser med 20mg edibles?

Virker nesten for godt til å være sant.
Vis hele sitatet...
Hvis hver dose er 20 mg blir det 1000 doser på 20 gram, uavhengig av thc-prosenten. Milli betyr tusendel, 1mg er altså en tusendel av et gram.

Men 20 mg er jævlig lite. Det er 50 doser pr gram. Kan ikke skjønne at man skulle kunne få noe særlig rus ut av det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis jeg finner 30% thc hasj og har 20g.

Vil jeg da kunne få 300 doser med 20mg edibles?

Virker nesten for godt til å være sant.
Vis hele sitatet...
Sorry, jeg misforsto. Skjønte ikke at du mente 20 mg thc. Da blir det i ditt eksempel 300 doser ja.
Sist endret av Kikagaku; 4. oktober 2021 kl. 22:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Problemet er at du ikke får målt THC prosent selv