Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1747
Noen som vet om Lorazepam, Etizolam, Diclazepam og/eller Clonazolam gir utslag på urinprøver?
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det gjør det.
Det vil slå ut som BZO (benzodiazepiner)
Er det noen benzo eller preparater som ligner benzo (f.eks. Z-hypnotika som Imovane og Apodorm) som ikke gir utslag?
Sitat av Defending Vis innlegg
Er det noen benzo eller preparater som ligner benzo (f.eks. Z-hypnotika som Imovane og Apodorm) som ikke gir utslag?
Vis hele sitatet...
Ta ordet mitt med en klype salt men..

Lyrica. Leverte inn urinprøver i ett år og tok Lyrica hver dag uten utslag. Jeg tok også Imovane relativt ofte som heller aldri slo ut men det tipper jeg har med å gjøre at der så kort halveringstid og at jeg lot det gå 24 timer etter siste Imovane dose før jeg tissa?

Lyrica og Neurontin var hvertfall min go-to; da kunne jeg ta et gram lyrica og neurontin uten å slå ut på noenting samme dagen som jeg måtte levere prøve. Tror også du skal kunne ta Imovane så lenge det ikke er noen timer før du må tisse så klart.

Imovane: Litt risky, men går som regel greit
Lyrica & Neurontin: Fritt fram, kjør på

Igjen, my experience
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Ta ordet mitt med en klype salt men..

Lyrica. Leverte inn urinprøver i ett år og tok Lyrica hver dag uten utslag. Jeg tok også Imovane relativt ofte som heller aldri slo ut men det tipper jeg har med å gjøre at der så kort halveringstid og at jeg lot det gå 24 timer etter siste Imovane dose før jeg tissa?

Lyrica og Neurontin var hvertfall min go-to; da kunne jeg ta et gram lyrica og neurontin uten å slå ut på noenting samme dagen som jeg måtte levere prøve. Tror også du skal kunne ta Imovane så lenge det ikke er noen timer før du må tisse så klart.

Imovane: Litt risky, men går som regel greit
Lyrica & Neurontin: Fritt fram, kjør på

Igjen, my experience
Vis hele sitatet...
Ved bruk av hurtigtester vil dette stemme, imovane og lyrica vil ikke slå ut.

Ved bruk av lab-tester vil de finne alt de ser etter.
På Lar sine utvidede urinprøver som jeg tar ; ingen av de slår ut. Ikke engang som falsk positiv.
De må lete etter det for å finne det, og hva er vitsen med å lete etter noe som knapt er utbredt i Norge ?

Men ; om den aktuelle prøven er en quick-stick-prøve, så er det høøøy sannsynlighet for utslag på benzo uten konkret benzodiazepin.

Derimot, hvis vi snakker blodprøve hos politiet ; daaa finner de det meste, og bare for å ta Up sine spyttprøver som eksempel ; De finner samtlige.

(Om jeg ikke husker feil hadde politi Øst utslag på flubromazolam og Clonazolam så tidlig som i 2017 - men det får mer nysgjerrige folk enn meg dobbeltsjekke ; Kripos sin statistikk ligger tross alt bra åpen =)
Mye som bør taes med en klype salt her.

Apodorm er benzo, ikke Z-hypnotika. Hvis det er kort nok tid siden siste inntak av Z-hyp så vil det slå positivt ut som benzo.

Percosethfather: Jeg tok hurtigtest for 3 dager siden og det ga utslag på pregabalin. Og dine prøver ble til og med labtestet? Er det 15 år siden du gikk på urinprøver eller?

https://www.narkotikatest.no/shop/lyrica-test-243p.html
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Mye som bør taes med en klype salt her.

Apodorm er benzo, ikke Z-hypnotika. Hvis det er kort nok tid siden siste inntak av Z-hyp så vil det slå positivt ut som benzo.

Percosethfather: Jeg tok hurtigtest for 3 dager siden og det ga utslag på pregabalin. Og dine prøver ble til og med labtestet? Er det 15 år siden du gikk på urinprøver eller?

https://www.narkotikatest.no/shop/lyrica-test-243p.html
Vis hele sitatet...
Prøvene jeg tok var aldri lab-testet og ble utført med en generisk hurtig test som politiet bruker. Slo aldri ut på pregabalin selvom jeg brukte det hver dag