Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 651
Er vært tilvent til benzo i flere år nå (3-4 år) og får ikke lenger rus av benzoer som Valium, Sobril, Rivotril og Xanor.

Har nå fått tak i det jeg tror er 2 mg Lorazepam tabletter (tilsvarer 15 mg Valium).
Vil jeg ikke få noen rus av disse heller? Tenker mest på eufori og godt humør.

Når man er tilvent Benzo generelt, vil Lorazepam gi meg noen spesielle effekter som man ikke får av de vanlige benzoene?
Vil jeg oppleve noen forskjell på Valium og Lorazepam? På hvilken måte?

Er spesielt interessert i effekt i form av bedre humør. På Valium, Sobril og spesielt Rivotril så blir jeg så flat i humøret - Nesten smådeppa.
Sist endret av Defending; 5. august 2021 kl. 12:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Syntes sjelden benzo er verdt det som rusmiddel nå man går på det daglig.
Du får ikke like mye effekt som en uten toleranse og du fucker opp den daglige toleransen til det du går på.
Du blir sikkert litt mer fjern og synker inn i det du driver med, men tror ikke det blir noen rus opplevelse. Et par øl gjør nok mer, men oppfordrer ikke.
Sist endret av Bothrops; 5. august 2021 kl. 15:27.