Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1234
Aldri vært særlig fan av benzo, ikke bare pga avhengighetspotensiale men det gir også en elendig følelse av mental handicap, bruker det svært sjeldent og kun når jeg ønsker å kortslutte kroppen til leggetid og ikke har bedre alternativer på lager. Max 2 ganger i året. På lørdagskvelden inntok jeg 0.5mg etizolam og effekten var som forventet - lights out.

I dag er det mandag og pupillene er fortsatt latterlig knøttsmå, ca 1/4 i størrelse faktisk. Normalt har jeg alltid opplevd null endring i pupiller selv på diverse stimulanter, etizolam med 3 timers halvering burde vel ikke gi denne effekten 34 timer i etterkant? Er det mulig jeg heller har inntatt noe langtidsvirkende? Føler ikke påvirkning ellers. Dette er fra den mest populære karen på darknet.
Opplever at øynene blir veldig blanke og litt utvidelse på pupillene ved inntak av benzo, men har ikke lagt merke til noen små pupiller faktisk.. Høres ut som Opiater kanskje men er umulig å si uten at du faktisk tester deg.
Ingen som får knøttis-pupiller av benzo
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Visst du ikke har mulighet for å teste stoffet, anbefaler jeg deg og kjøpe et urin-prøve som tester for benzo eller opiater.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry altså, men du har nok fått i deg noe langtidsvirkende opioder som feks subutex. Man får ikke knøttsmå pupiller av benzo