Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1739
Da tenker jeg på de gangene en ikke sover på flere døgn. Har selv ingen erfaring med amf og har heller ikke interesse i å bruke det, er bare nysgjerrig.

Hvordan er doseringene, og hvor mange linjer blir det per døgn? Hvordan er tidsbegrepet og hvordan oppfører hjernen seg etter 1 døgn, 2 døgn, 3 døgn-- ? Er man fortsatt skjerpet etter 24+ timer? Føler man seg trøtt etterhvert, eller kan man justere og holde seg våken helt til kroppen kollapser av seg selv? Hvor lenge sover man når en først gir seg, og hvordan føler man seg når en våkner igjen - føler man et hint av speeden enda, eller bare at en er totalt utkjørt?

Om noen har interessante tråder om nettopp dette så gjerne del dem.
Sist endret av FrigOffRandy; 11. mars 2021 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg kunne bruke speed i 1 uke i strekk eller til jeg var tom noe som var etter ca 1-2 gram. Men da sov jeg og spiste som normalt så merka egentlig ikke noe spess til det å være våken lenge. Har vært det også men det er så jævlig at jeg skjønner virkelig ikke at folk gidder.

Hvor mange linjer per døgn vet jeg ikke, men sikkert 4-5 relativt små doser.
Sist endret av NokErNok; 11. mars 2021 kl. 01:45.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Linjene varierer men kan fort føre til overdose eller psykose. Man er ganske ute etter et døgn våken, speeda og føles skjerpa men forvirra og sliten kognitivt pga søvnmangel. Man sover som regel kortere enn vanlig når man først sovner fordi kroppen fortsatt er speeda og pumper adrenalinen den har trengt for å holde seg oppe i flere døgn og går å hangler i jævlig og deppa form dagene etter.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
gir meg på dag 3, da hode mitt begynne å tulle vertfall.
Etter én psykose grunnet Mdpv (sabla potent shit - sabla psykosefremkallende shit...) så innførte jeg en regel ;

Sov.

Foretrekker å ta liten dose (50mg) på mårran og ikke mer enn det - men når det er lenge siden sist o.l. da kan jeg bikke døgnet. Slik som nå, er på 1+ døgn og har ikke tenkt å innta mer på ei stund nå.

Kjenner jeg er sliiiten, ør i huet, tom i magen, vondt i ledda - og jeg vet det enda er 12+ timer til jeg slokner. Om jeg ikke kutter av med seroquel da - speedfrealens beste venn

....men et evt. inntak av antipsykotika blir å gjøre meg slapp&treg når jeg først våkner - og da er det fort gjort å "bare ta litt" - og det er vel som å kjøre full gass med håndbrekket på.

Jeg kunne tatt en dose nå, og jeg ville følt meg mer oppe og livlug, men jeg vet likevel jeg ser ut som et levende lik alkurat nå - så da sitter jeg heller her med mine fuckups, som jeg fixer med litt mat, vann og tid.

Enkelt sagt ; Det er på dag 3 jeg er nærmest pqykosen hvis det går så lenge våken. Dag 1&2 - litt bakkekontakt. Dag 3 - nah-ah....
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på en bikerfest engang hvor jeg og noen kompiser fikk noe amf/meth og da var vi vel våkne i 2 døgn.
Husker ikke helt mengdene der, husker egentlig veldig lite, men det var nok nærmere 50-60mg per gang.
Mat var umulig å få i seg, så det gikk i øl, øl og mere øl, en konstant karusell frem og tilbake mellom drita og "edru"
Etter søvn så føltes kroppen helt ødelagt, vondt og støl i alt av muskler og ledd.
Vi hadde gått en del km også som sikkert var med på å slite ut alt men den gangen bestemte jeg meg egentlig for å aldri prøve amf igjen.

Noen år senere testet jeg det litt ut på egenhånd etter å ha fått 1-2g som erstatning for noe annet.
Denne var mye renere og uten meth, ble ikke kvitt det så endte opp med å bruke det selv isteden.
Tok rundt 15-25mg per linje og tok de med ett par timers mellomrom.
Prøvde aldri å døgne, men det ble nesten 2 uker i strekk med sånne små linjer hver dag frem til jeg var tom.
Nå er jo ikke det den største dosen akkurat, men var null problemer med søvn eller mat.
Dagen etterpå var også kroppen like fin.

Har ikke prøvd siden, frister ikke litt engang faktisk.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gått våken opp i 12 dager. Men da er hodet så kokt og man er i en annen verden og så sliten at det finnes ikke annet enn veldig slitsomt. Pleide og holde det gående 1 ukes tid men da gikk det fort 25-30gram. Tok det IV og ganske kraftige justeringer.

Funket "noenlunde" greit etter ett døgn / 24t men i løpet av det andre døgnet begynte skyggemenneskene og vise sin tilstedeværelse og etter ett par døgn til så hørte jeg også folk prate.
Jeg var av typen som aldri klarte og spise, fant aldri noe mat jeg fikk tvingt ned. Drakk også veldig lite vann, så blodet i blodårene var så tjukt etterhvert at kanalen ble tett så fort jeg fikk blodsvar.
Var også av den typen mange ser på som idioter som bare rocka på når det var igang og ga f i søvn men i stede bare justerte på mer og mer. Hadde tilgang til noe av byens beste amfetamin der hvor folk som fikk prøve og smake ble helt ville og ville få tak i samme varer.
Men det hjelper jo ikke når man kjører hode og kropp rett i dass ved og ikke tenke tanken på litt helse engang
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å stuke og være klinisk gal er det kjekke med amf for min del. Det oppnår mannen iløpet av 1døgn-2døgn også blir fantasien bare mer og mer livlig og innblandet i real life.

Pleier å kjøpe 2,3,4g og slutter ikke å dosere før det er tomt.

Kjempekjekt å stuke på pcen for å så løpe til vinduet i det du hører en lyd.

Ja, jeg ruser meg en sjelden gang på amf bare for psykosens skyld.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler meg helt fin, våken og normal. Prøver å få i meg noe mat. Etter dag nummer tre så kan jeg bli litt glemsk og slik, så jeg har pleid å legge meg før dag tre.
Sitat av FrigOffRandy Vis innlegg
Da tenker jeg på de gangene en ikke sover på flere døgn. Har selv ingen erfaring med amf og har heller ikke interesse i å bruke det, er bare nysgjerrig.

Hvordan er doseringene, og hvor mange linjer blir det per døgn? Hvordan er tidsbegrepet og hvordan oppfører hjernen seg etter 1 døgn, 2 døgn, 3 døgn-- ? Er man fortsatt skjerpet etter 24+ timer? Føler man seg trøtt etterhvert, eller kan man justere og holde seg våken helt til kroppen kollapser av seg selv? Hvor lenge sover man når en først gir seg, og hvordan føler man seg når en våkner igjen - føler man et hint av speeden enda, eller bare at en er totalt utkjørt?

Om noen har interessante tråder om nettopp dette så gjerne del dem.
Vis hele sitatet...
Min "rekord" er at jeg har vært våken opp til nesten 3 døgn på amfetamin. Det første døgnet er kjempegøy. Det blir ingen søvn den natten, og allerede på dag 2 føler jeg at jeg er sliten. Når jeg fortsetter å redosere føler jeg at jeg går mer tilbake til en normal tilstand. Derfor var jeg aldri våken mer enn to døgn om gangen. Jeg ble rett og slett for sliten, og det frista ikke å redosere.

Doseringene var normalt 50-100mg per gang, og jeg redoserte hver 2-4 time. I snitt brukte jeg ca 0,5g per døgn. Når jeg først sovnet sov jeg alt mellom 4-8 timer. Jeg var vanligvis helt opplagt etter søvnen da det fortsatt er endel amfetamin i omløp i kroppen.

Jeg var så "smart" og lærte meg de fleste triksene man bør gjøre når man er påvirket av amfetamin, og det tror jeg har tatt hånd om de værste nedturene. Nedturene hos meg var mer fysisk enn psykisk.

Jeg kan legge til at hver gang jeg tok en 2-3 dagers, så var det uten noe særlig toleranse for stoffet.
Sist endret av Superspurv; 11. mars 2021 kl. 10:24.
Den sangen her har vell covra det hele ganske greit.
Onkl P - Noia

Velkommen til noiaklubben, sitter oppe hele natta med et balltre i hånda, sovner ikke før morrastubben
Vis hele sitatet...
Samtlige her inne, og sikker mer enn en gang
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Den sangen her har vell covra det hele ganske greit.
Onkl P - Noia


Samtlige her inne, og sikker mer enn en gang
Vis hele sitatet...
Må jo innrømme at det er nesten ikke morro for 2 døgnet 😂😂
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig begynner jeg å føle meg shit allerede etter å ha vært våken mer enn 24 timer- uansett edru eller på speed. Sånn sett har jeg aldri hatt noe problem med speed bruk da jeg bare ikke orker å være våken såpass lenge