Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 10046
Jobber 2-4 rotasjon offshore og ringevikar i dykkerservice i friperioden. Fyrer så og si hver kveld når jeg er på land da alkohol ikke er et alternativ.
Jeg jobber med å bli kvitt en seig depesjon. Ufør Asperger. Jobbet nesten 20 år som ufaglært på byggeplasser og anlegg. Ingen fullført utdanning.
Etterhvert sa hode og kropp stopp. Mistet hus og samboer, og ser barna annenhver helg.

Ble noen runder med dps, og lange sykemeldinger. Lite adekvat hjelp å få der. Aap et år, før jeg fikk asperger diagnosen hos privat psykologspesialist, som gjorde at NAV ville at jeg skulle søke ufør.

Psykologen har forklart meg at grunnen til at alt gikk til helvete for meg, er at jeg har overkompansert for mine utfordringer siden barndommen, slik at jeg ble utbrent. Jeg har også ADD.

Så nå er jobben å få til et liv jeg kan være førnøyd med.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jobber i underholdningsbransjen og er scenetekniker, men permittert nå pga korona. Ellers kunstner med div oppdrag. Bestemmer for det meste min egen arbeidsdag så da går det fint å ta litt speed og alkohol når jeg tar meg fri. Piller som rivotril gjør arbeidsdagen bare lettere hvis jeg har litt nedtur og må på jobb.
Veldig fungerende på jobb selv om jeg tar droger litt for mye.
Renholder, drikker en sekser hver kveld.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Leser stadig vekk om folk her på freak som ruser seg på hardere stoffer enn hasj.
Tenker da på hovedsaklig på ulike typer benzo, speed men også forskjellige typer opiater.

Så lurer egentlig på hva slags jobb dere har som gjør det mulig for dere å ruse dere midt i uka?
Vis hele sitatet...
Jeg ruser meg ikke, men jeg jobber i butikk
Anonym bruker
"Lilla Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Elektriker!
Weed i ukedagene og oxy når det passer seg.
Sitat av ayas8 Vis innlegg
Er det like ille som på exit? Går det mye i kokain og horer?
Vis hele sitatet...
Hehe, det er nok kanskje sånn hos de som ligger noen lønnstrinn over meg.. Men det er ganske utbredt med nesesprit og litt attåt ja men Exit tilstander vil jeg ikke påstå det er akkurat
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er musiker så jeg kan ta så mye dop jeg vil, når jeg vil. Men jeg slutta for 10 år siden fordi det ikke ga inspirasjon til hverken livet eller arbeidet. Nå røyker jeg en joint i ny og ne, eller DMT hvis noen gir det til meg.
Jeg er snart ferdig med fagbrevet mitt i kontor og administrasjon, Jævlig treigt og kjedelig men nesten ferdig så tar bare fagbrevet, kommer nok godt med uansett. Tenker å ta et fagbrev i salg etterpå da det bare vil være 1års læretid. Videre i livet har jeg ingen anelse på hva jeg vil drive med Finner nok utav det