Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1588
Viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden.

Funker phenibut på deg? Og hva kjenner du?

Jeg kjøpte akkurat 100g fra utlandet, ble stoppet i tollen å jeg måtte oppgi hva det var å prisen.
Gjorde det å jeg fikk det i kassa?

Jaggu, trodde phenibut ble stoppa å greier, rimelig fornøyd nå, bortsett fra at det ikke fungerer på meg edru

Tatt noen øllær nå å tja, kanskje, men tok noen striper i tilleg da, å de svei noe så inni helvette.
Klimafiendtlig troll
Hvor mye pleier du å bruke i én vanlig dose?
Ja snorta pheni ja, fungerer mye kjappere, hvorfor er jeg da idiot?
Fått en slags rar form her nå, etter tja 0.3? Men tatt et par skarpe drammer å 4 øl.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Poppyfan Vis innlegg
Ja snorta pheni ja, fungerer mye kjappere, hvorfor er jeg da idiot?
Fått en slags rar form her nå, etter tja 0.3? Men tatt et par skarpe drammer å 4 øl.
Vis hele sitatet...
Ta 2-3 gram oralt og se hva som skjer du. 0,3 er ingenting. Hva er vitsen med å snorte det?? Med doser som phenibut blir brukt i får du tett nese lenge før funk.
Sitat av Poppyfan Vis innlegg
Ja snorta pheni ja, fungerer mye kjappere, hvorfor er jeg da idiot?
Fått en slags rar form her nå, etter tja 0.3? Men tatt et par skarpe drammer å 4 øl.
Vis hele sitatet...
Første og foråpentligvis siste gang jeg hører noen som snorter phenibut

Prøv å ta 1-2g oralt og se hvordan fomen blir da.


Husk at det tar et par timer før du får full effekt.

Ville anbefalt å ikke bruke det mer enn en gang i uken med tanke på avheighet.
Greit å nevne at abstinensene er like jævlig som GHB abstinenser etter et par uker med jevnlig bruk. Men ja, en får ingen merkbar rus effekt av 0.3g, men på 2g derimot så er alt bliss og du løper rundt med ståpikk og et smil om munnen.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Phenibut potensierer alkohol som bare faen visstnokk, sånn 2 0.5 kan føles som 6. Pass litt på��
Phenibut + alkohol kan by på en helt magisk kveld, sålenge de rette dosene inntas. Kan også gå rett til helvette om ikke.
Klimafiendtlig troll
Oktobers beste innlegg. "Joa, snorter phenibut, er det så dumt da?'

Ja, det er kjempe, kjempedumt og virker ikke.
Finnes det ikke flere typer Phenibut ellerno? Som man trenger mindre av og som gir bedre funk nasalt en vanlig P?
Sitat av Taert Vis innlegg
Oktobers beste innlegg. "Joa, snorter phenibut, er det så dumt da?'

Ja, det er kjempe, kjempedumt og virker ikke.
Vis hele sitatet...
Enig hvis det er phenibut HCL. FAA varianten kan snortes...
Sist endret av Inflammasjon; 1. november 2020 kl. 14:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Polkos Vis innlegg
Finnes det ikke flere typer Phenibut ellerno? Som man trenger mindre av og som gir bedre funk nasalt en vanlig P?
Vis hele sitatet...
F-phenibut du tenker på, og nei det skal heller ikke tas nasalt. Bland i vann og svelg ned. Evt kapsler.