Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1333
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funnet hos rusavhengig familiemedlem. https://imma.gr/92773x6e958
Det er en klipspose med noe brukaktig pulver i. Vil du vite noe mer så må du komme med flere opplysninger.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vanskelig å beskrive lukt. Lukter ikke spes kjemisk. Lukter gammelt. Oppbevart sammen med masse tobakk og sneiper
Ta ett bedre bilde. Ikke minst. Jeg tenker det kan være brunt sukker, tobbaksrester, mdma, og heroin. Ikke godt å vite.....
Sitat av knert1 Vis innlegg
Ta ett bedre bilde. Ikke minst. Jeg tenker det kan være brunt sukker, tobbaksrester, mdma, og heroin. Ikke godt å vite.....
Vis hele sitatet...
Vanskelig å si, ja. Men har troen på at det kan identifiseres med ganske stor nøyaktighet med bedre bilde.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
(Sannsynligvis) MDMA.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ikke så lett å svare på egentlig, kan være et narkotisk stoff.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns ikke det ser ut som MA..
Anonym bruker
"Tropisk Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her er fire forslag; MDMA, Amfetamin, DMT eller spør han.
Anonym bruker
"Ond Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første jeg tenkte basert på første bildet var amfetamin, mdma eller heroin (merk: jeg har relativt liten førstehåndserfaring med disse selv).

Andre tanken min var at det ligna på en ganske heftig haug med kief. Det vil si cannabis-trikomer. Vet ikke om Trådstarter har peiling på disse tingene, men hvis det er kief fra cannabis, så skal det være ganske små krystaller, mindre enn sukker ihvertfall.
At det lå med sneiper o.l fikk meg over på denne tanken. Men det er ikke ofte man ser noen har samlet en så stor haug med kief uten å røyke den opp, så jeg ble litt usikker.


Hvis du smaker på ett korn og det smaker kjemisk/surt/helt jævlig, så er det nok en av de første
Siden det lå med tobakk kan det være dmt, dmt har en særegen lukt.
Syns det ligner på mdma, det kan lukt en blanding av anis/spesiell lakris og kjemisk.
Kan være skitten amfetamin, det kan lukte kjemisk blomster.
Det kan også være heroin..
Gate-heroin/lysbrun heroin henger ikke sammen i smuler som det der. Mitt beste "gjett" må være noe som er krystallisert som f.eks mdma.
Anonym bruker
"Firkantet Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin lukter som et slags indisk krydder av noe slag, lukter ikke noe kjemisk. Igjen det kan jo Cannabis også gjøre på en annen måte (Kief)
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er hvertfall et rusmiddel så hvilket er kanskje ikke så viktig om poenget er å få vedkommende vekk fra rus?