Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1150
Noen som har testet denne parfymen? Hva er deres tanker?
Bruker denne veldig ofte og synes den lukter godt, fått en del gode tilbakemeldinger på den også.
Men det er jo ganske så smak og behag.
Trådstarter
92 3
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Bruker denne veldig ofte og synes den lukter godt, fått en del gode tilbakemeldinger på den også.
Men det er jo ganske så smak og behag.
Vis hele sitatet...
Er stor fan av Abercombie and Fitch Fierce, og har hørt at Legend er 99% lik

Hvor lenge holder parfymen forresten? Snakker vi 4-5 timer enkelt?
Du må nesten bare forsøke, parfyme kan lukte forskjellig på forskjellige folk. Vet ikke hvorfor, men en parfyme du tror du liker kan lukte så vondt som bare det på noen mennesker.
Trådstarter
92 3
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du må nesten bare forsøke, parfyme kan lukte forskjellig på forskjellige folk. Vet ikke hvorfor, men en parfyme du tror du liker kan lukte så vondt som bare det på noen mennesker.
Vis hele sitatet...
Ja, merket det. Vet du hvorfor? Merkelige greier.
Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Er stor fan av Abercombie and Fitch Fierce, og har hørt at Legend er 99% lik

Hvor lenge holder parfymen forresten? Snakker vi 4-5 timer enkelt?
Vis hele sitatet...
Den holder greit, ikke evigvarende men den sitter noen timer.
Kan også anbefale Gucci Guilty og Jimmy Choo.
Trådstarter
92 3
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Den holder greit, ikke evigvarende men den sitter noen timer.
Kan også anbefale Gucci Guilty og Jimmy Choo.
Vis hele sitatet...
Hvilken av de to du nevner der + MontBlanc sin vil du si har gitt deg mest komplimenter?
Det har vært ganske så likt mellom Gucci og Jimmy Choo egentlig, har ikke akkurat tatt tellinga Men om jeg skulle gjetta på det så er det nok Gucci sin.
Liker best lukten av den personlig også.
Den varer rundt 6-8 timer på meg og den passer til det meste.

Mont Blanc bruker jeg egentlig mest om vinteren fordi jeg synes den er litt heavy, men har fått en del komplimenter på den også.
Ville anbefalt å gått innom en parfymebutikk for å lukte på de og teste de ut før du eventuelt kjøper.
Spray litt på armen ett sted feks og lukt hvordan det lukter fra tid til annen igjennom ett par timer.
Trådstarter
92 3
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Det har vært ganske så likt mellom Gucci og Jimmy Choo egentlig, har ikke akkurat tatt tellinga Men om jeg skulle gjetta på det så er det nok Gucci sin.
Liker best lukten av den personlig også.
Den varer rundt 6-8 timer på meg og den passer til det meste.

Mont Blanc bruker jeg egentlig mest om vinteren fordi jeg synes den er litt heavy, men har fått en del komplimenter på den også.
Ville anbefalt å gått innom en parfymebutikk for å lukte på de og teste de ut før du eventuelt kjøper.
Spray litt på armen ett sted feks og lukt hvordan det lukter fra tid til annen igjennom ett par timer.
Vis hele sitatet...
Ser den ja.

Har du prøvd Abercombie and Fitch parfymen? Folk mener den Mont Blanc er 99% lik. Abercombie er først og fremst en parfyme for tenåringene. Men er jo smak og behag.
Kan sterkt anbefale Carolina Herrera Prive hvis du er ute etter en særegen og god lukt. Komplimentene renner inn
Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Ja, merket det. Vet du hvorfor? Merkelige greier.
Vis hele sitatet...
Har ikke peiling på grunnen til at det er slik. Men kjekt om noen her har noen teorier om hvorfor samme parfyme kan dufte helt forskjellig på mennesker. Forskjellen er så stor at på noen lukter det så bra at en blir mo i knea bare av lukten, mens på andre så blir det nesten som en illeluktende stank man ikke holder ut å være i nærheten av. Ja jeg overdriver litt nå for å få frem at det er stor forskjell, men det er jo stor forskjell.
Sist endret av _abc_; 23. juli 2020 kl. 16:09.
Trådstarter
92 3
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Kan sterkt anbefale Carolina Herrera Prive hvis du er ute etter en særegen og god lukt. Komplimentene renner inn
Vis hele sitatet...
Skal ta en titt på den!

Er den en allround? Man kan bruke den på dagen og ute på kvelden?
Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Ser den ja.

Har du prøvd Abercombie and Fitch parfymen? Folk mener den Mont Blanc er 99% lik. Abercombie er først og fremst en parfyme for tenåringene. Men er jo smak og behag.
Vis hele sitatet...
Aldri prøvd den Abercrombie parfymen nei..
Den til Jimmy Choo blir også litt sånn for "ungdommen" føler jeg.
Men uansett, du får ha lykke til med valget så håper jeg du finner ut av det