Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2591
Hellu, Skal ta lsd i morgen for første gang, og med
Tripsitter.

Hva liker dere å gjøre når dere har tatt syre? Har tenkt å gå tur, høre på musikk og tegne. Men har dere noen tips til noe gøy å se på? Morsomme tanker å tenke på?

Gleder meg veldig og er veldig nysgjerrig på hvordan det kommer til å bli
Musikk er et must under hele turen for meg.
Filmen Fantasia (1940) kan anbefales.
Sitat av happygurl Vis innlegg
Hellu, Skal ta lsd i morgen for første gang, og med
Tripsitter.

Hva liker dere å gjøre når dere har tatt syre? Har tenkt å gå tur, høre på musikk og tegne. Men har dere noen tips til noe gøy å se på? Morsomme tanker å tenke på?

Gleder meg veldig og er veldig nysgjerrig på hvordan det kommer til å bli
Vis hele sitatet...
Hvor mye skal du ta?

Som Soletti sier, musikk er et must.
LSD og musikk er som cannabis og mat (iallefall for meg).

Det er veldig deilig å være ute i naturen, men jeg ville ikke gått ut før etter peaken (2-3t etter drop). Det kan bli noe intenst, og da kan det være greit å være i kjente omgivelser.

Tegne har jeg aldri gjort, men det kan sikkert prøves

Digger å se filmer med mye følelser på nedturen.

Ellers er det bare å flyte med, og gjøre det du føler for å gjøre, så blir det en god trip!
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Hør på musikk du liker, ta med et headset eller lignende hvis dere ikke har et lydsystem. Men det er også en god mulighet for å kunne utforskje musikksjangere du kanskje ikke hører på til vanlig

Det å gå ut kan by på litt av hvert, jeg ville nok ikke tatt turen inn til byen eller lignende. Og som han over nevner er det greit å vente en stund før du evt. beveger deg ut av døren. Ellers er det bare å drifte med, litt uenig med å se film og lignende da det ofte kan ta fokuset vekk fra trippen. Det er mye bedre å fokusere på andre ting rundt seg, observere og utforske.
Sitat av Soletti Vis innlegg
Musikk er et must under hele turen for meg.
Filmen Fantasia (1940) kan anbefales.
Vis hele sitatet...
Hahaha. Hadde jeg sett den under min første tripp hadde jeg nok dævva av skrekk

Musikk er digg. Gjerne musikk med lite sang, gjerne instrumental. Dream Theater f.eks. All musikk går, men for meg er det mye som bare blir litt kjedelig da jeg ofte heller hører på teksten enn å nyte turen.
Kommer helt an på hvor mye du tar. Det kan fort bli veldig intens, å da er det best å sitte rolig med musikk for å prøve å ta innover deg alt som foregår oppi hodet ditt.
Det å sitte å tegne kan være gøy, men fingermaling aahh det er helt fantastisk
Hvor mye har du tenkt å ta?
Gå en tur i skogen eller langs havet, sett deg ned, ta en sigg og bare se på verden. Hør på musikk. Spis noe spenstig mat; druer, kiwi, bamsemums, sukkererter++

Personlig synes jeg dog psykedelika er mye mer givende og ikke minst 10ganger morsommere sammen med kompiser som er i samme båt, blir fort jævlig mange lættis samtaler og situasjoner.
Trådstarter
19 2
Sitat av wolfc Vis innlegg
Hvor mye skal du ta?

Som Soletti sier, musikk er et must.
LSD og musikk er som cannabis og mat (iallefall for meg).

Det er veldig deilig å være ute i naturen, men jeg ville ikke gått ut før etter peaken (2-3t etter drop). Det kan bli noe intenst, og da kan det være greit å være i kjente omgivelser.

Tegne har jeg aldri gjort, men det kan sikkert prøves

Digger å se filmer med mye følelser på nedturen.

Ellers er det bare å flyte med, og gjøre det du føler for å gjøre, så blir det en god trip!
Vis hele sitatet...

Skal ta 220ug
Om det er første gang ville jeg kanskje ha gått for halvparten så du får testet vannet før du hopper uti..
Om du er hjemme hos deg selv; Rydd leiligheten, vask og ha det strøkent. For meg er det alltid en perfekt inngang til en fin tur. Ordne alt det praktiske på forhånd sånn at det ligger lett tilgjengelig. Kjøp masse frukt som du liker (gjerne lag smoothie), ha klar en spilleliste med musikk, finn frem filmer etc. Om du vil gå tur, eller bare se ut av døren. Det finner man ut av. Men det viktige for meg er ihvertfall at plassen jeg starter turen på er komfortabel.
Sist endret av Bruntogblandet; 23. juli 2018 kl. 22:57.
Trådstarter
19 2
Har tenkt å vaske og rydde hele leiligheten i morgen. Har også tenkt å legge en madrass på gulvet i stuen forran TV en med masse puter og tepper. Og ta turen til et koselig vann 5 min fra huset
Sitat av happygurl Vis innlegg
Skal ta 220ug
Vis hele sitatet...
220 er veldig mye for en førstegangstrip.

Nå vet ikke jeg hvor mye erfaring du har med andre rusmidler etc, men ville anbefalt deg å dele den i to og ta halvparten. 110 er en god startdose.

220 kan fort bli litt mye om du ikke er veldig trygg på din egen psyke under påvirkning av drugs.

For all del, mange takler det helt fint også
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Støtter innspillet til wolfc.

Hvis du har ingen tidligere erfaringer med psychedelics, så burde du absolutt ikke ta 220ug med mindre du kjenner deg selv 100% og har en sterk syke med livet på topp. Når du først har "kastet" deg inn i trippen er det no return, og hvis trippen skulle ta en uheldig vei så kan det bli traumatisk.

Dette er worst case scenarioes da, viktig å være OBS alikavel. Mest sannsynligvis så kommer du til å storkose deg masse. Ta på noe god musikk, tegn, spis frukt, se på tegneserier etc. Rett og slett bare gjør ting som gir deg good vibes.
Trådstarter
19 2
Jeg er 100% klar for å ta det, tenkt på det i mange mnd og lest meg skikkelig opp. Jeg er forberedt på å se dårlige sider av meg selv, men er litt av poenget med trippen. Jeg vil rett og slett bli den beste utgaven av meg selv. Har erfaring fra en del narkotika fra før, og har alltid hatt kontroll over inntak osv. Grunnen til at jeg tar en så heftig dose er rett og slett det jeg ønsker, jeg vil inn i en hard tripp og kjenner meg selv såpass at om noe bad skjer, vet jeg at det er lsd-en og har en kjempe god tripsitter med masse erfaring
Sitat av happygurl Vis innlegg
Jeg er 100% klar for å ta det, tenkt på det i mange mnd og lest meg skikkelig opp. Jeg er forberedt på å se dårlige sider av meg selv, men er litt av poenget med trippen. Jeg vil rett og slett bli den beste utgaven av meg selv. Har erfaring fra en del narkotika fra før, og har alltid hatt kontroll over inntak osv. Grunnen til at jeg tar en så heftig dose er rett og slett det jeg ønsker, jeg vil inn i en hard tripp og kjenner meg selv såpass at om noe bad skjer, vet jeg at det er lsd-en og har en kjempe god tripsitter med masse erfaring
Vis hele sitatet...
Under innflytelse av LSD så kan det være du tenker HELT annerledes når det kommer til akkurat det...
Du kan ikke garantere at du ikke kommer til å få en bad trip, men du kan heller ikke garantere at du kommer til å ende trippen med å være ditt "beste deg" uansett hvor mye du erfaring du har med andre drugs eller hvor mye du har lest deg opp på forhånd.
Sitat av happygurl Vis innlegg
Jeg er 100% klar for å ta det, tenkt på det i mange mnd og lest meg skikkelig opp. Jeg er forberedt på å se dårlige sider av meg selv, men er litt av poenget med trippen. Jeg vil rett og slett bli den beste utgaven av meg selv. Har erfaring fra en del narkotika fra før, og har alltid hatt kontroll over inntak osv. Grunnen til at jeg tar en så heftig dose er rett og slett det jeg ønsker, jeg vil inn i en hard tripp og kjenner meg selv såpass at om noe bad skjer, vet jeg at det er lsd-en og har en kjempe god tripsitter med masse erfaring
Vis hele sitatet...
Da skal iallefall ikke jeg krangle på det. God tur, og husk rapport her
Trådstarter
19 2
Sitat av wolfc Vis innlegg
Da skal iallefall ikke jeg krangle på det. God tur, og husk rapport her
Vis hele sitatet...
Takk for det skal lage en rapport i egen tråd tenkte jeg. Skal gi beskjed når den er ute
Kos deg!
Husker eg hørte L$D av Asap Rocky,knuse ute på lsd..
Er som om han snakker sangen til deg,ubeskrivelig følelse!
Husk å ikke bli for utolmodig med å se ting osv
Trådstarter
19 2
L$D av asap er øverst på listen jeg har lagt! Og takk for alle tips! Gleder meg veldig mye og har kjøpt inn diverse frukt og smoothie

Skal ta om 1 time ca, hvis jeg kommer på det kan jeg ta turen innom å skrive litt her

Stikker innom for å si at dette. Var fantastisk og angrer ikke et sekund
Sist endret av happygurl; 25. juli 2018 kl. 03:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tipper der er flere enn meg som er nysgjerrig på turen din
Er det Ts det stod om på nettavisen.no. ?

Naken mann funnet med bensin stasjon innrømmet bruk av lsd
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Er det Ts det stod om på nettavisen.no. ?

Naken mann funnet med bensin stasjon innrømmet bruk av lsd
Vis hele sitatet...
Hahaha. Da gleder jeg meg til rapporten tviler i og med det står gurl i navnet til TS, men må innrømme at jeg håper litt på det nå.
Sitat av ronniba Vis innlegg
Tipper der er flere enn meg som er nysgjerrig på turen din
Vis hele sitatet...
Ja, vi holder pusten i spenning
Trådstarter
19 2
Setter meg ned for å skrive rapport nå

https://freak.no/forum/showthread.ph...13#post3453113

Her er rapporten
Sist endret av happygurl; 26. juli 2018 kl. 18:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.