Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1257
Endelig i gang med nytt etterlengtet prosjekt.
Beste stedet å poste er dette forumet. Får alltid konstruktive tilbakemeldinger.
Innafor eller utafor? Kun loop, (umiksa- umastret) Hele låta kommer når den er ferdig.

https://soundcloud.com/baileybeats-1/angre-pa
Sist endret av BaileyBeats; 11. januar 2018 kl. 22:04.
WOOOW!!! Magisk
Kan ha noe med GHB'n å gjøre, men jeg kom litt i buksa nå.
Meget kult!
Sitat av Stuk3hue Vis innlegg
Kan ha noe med GHB'n å gjøre, men jeg kom litt i buksa nå.
Meget kult!
Vis hele sitatet...
Faen meg det BESTE komplimentet ever received!
Takk
Veldig bra beat, men prøv senke alt litt sånn at lydbølgene ikke blir så høye, blir fort litt for mye av det gode. Likte beaten veldig foresten, ga meg en magisk følelse.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Daweed Vis innlegg
Veldig bra beat, men prøv senke alt litt sånn at lydbølgene ikke blir så høye, blir fort litt for mye av det gode. Likte beaten veldig foresten, ga meg en magisk følelse.
Vis hele sitatet...
Tusen takk mann. Ting blir leveled under miksingsfasen.
Yo! Viste et par av beatsa dine til en bransjefyr. Hva er muligheten for en collab, ev interessert i å bli med på et møte med noen som er virkelig gira som på å få til noe med deg? Send meg PM om så. Altså... Det er jævlig bra det du holder på med. Creds!
Hvis de vokalene er noe du har har samplet selv så må jeg si at jeg er temmelig imponert. Skikkelig god vibe på hele greia. God flyt, gode trommelyder. Kvalitet. Miksingen er ganske off, tho, men det vet du jo.