Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4142
Finnes sikkert lignende tråder men finner ikke svar på det jeg lurer på;

Funker det egentlig og bare hive en bit hasj oppi te og røre ut og drikke? Må ikke hasjen løsest opp i fett for at kroppen skal ta det opp? Føler ikke jeg får noe spesiell effekt når jeg gjør det. Hvor mye trengst? Prima hasj.
Fant noe som omhandlet grønning i te om det kan hjelpe https://www.leafly.com/news/lifestyl...is-infused-tea
THC binder seg til fett, så det må du ha. I linken til slappegodt står det spesifisert melk med høyt fettinnhold og *trommevirvler* smør! Du får lage kakao, det er en sikker vinner 0.2 skal vel være ganske passelig for 1 person. Er noen tråder ang. skakkao her , her og her (den store cannabiskokeboken) Lykke til da
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Du er ikke *nødt* til blande hasj sammen med fett for at det skal fungere. Svelger du et halvgram god hasj med et glass vann vil du med stor sannsynlighet bli stein etter hvert.

Hvor mye sterkere virkning man får av å varme opp hasj sammen med smør er jeg usikker på.
Sist endret av bipbapbop; 18. august 2016 kl. 15:42.
Det funket første kvelden jeg gjorde det, men dagene etterpå har det gitt tilnærmet null effekt, noe som er rart når det er zerozero kvalitet..Får teste det med smør og kakao.
Sitat av aricz Vis innlegg
Du er ikke *nødt* til blande hasj sammen med fett for at det skal fungere. Svelger du et halvgram god hasj med et glass vann vil du med stor sannsynlighet bli stein etter hvert.

Hvor mye sterkere virkning man får av å varme opp hasj sammen med smør er jeg usikker på.
Vis hele sitatet...
Ja stemmer, leser meg litt opp på det nå og fettet brukes for å overføre THC fra hasjen og over til noe annet så man kan bruke det til andre ting Hvordan effekten å spise rein hasj er vet jeg ikke, kanskje det er et prosjekt å utføre til kvelden

Edit: En freaktråd hvor de diskuterer å spise ren hasj
Sist endret av seroto9n; 18. august 2016 kl. 15:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser ut som det og hive litt matolje oppi ei skjei og varme den opp for så å hive hasjen oppi den og smelle det opp i en kakao er den letteste fremgangsmåten. Får teste det.
Flere har nevnt det - Du MÅ ikke, men du BØR blande det med fett. Bare en liten teskje med kokosfett eller smør f.eks, funker helt fint. Ikke kok det, bare varm det til 80-90 celsius max, for å være sikker.
Det er ihvertfall ingenting som tilsier at du skal få svakere effekt ved å blande ut med fett (med mindre du koker bort virkestoffet med for høy temp!)
Tja, får jo som sagt ingen effekt når jeg hiver det opp i te'n nå, funka første gangen jeg prøvde det, nada etterpå. Og flere steder står det at det må blandes med fett for og bli tatt opp av kroppen..
Du må ikke blande det med fett for at kroppen skal ta det opp, men det er lettere for magesyren å bryte ned fett enn en hard hasjklump Dette fører til at fordøyelsen går raskere og mer radig, som igjen fører til at du får i deg mer av virkestoffene på kortere tid (Du blir høyere).