Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2677
Online tester for uTest. Er det noen her som har noen som helst erfaring med uTest?

"As an app tester you'll frequently experience new websites and apps, the latest that launch the market. You'll help to make better apps in terms of quality! The best about this: You are testing from home, on your own PC and you don't have to travel anywhere. You're doing everything remotely, via our uTest platform. You are also allowed to have another job as you will be working as a freelancer."
- http://m.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=61539785

Noe som også er verdt og nevne er at dette er en jobb der du blir selvstendig næringsdrivende. Jeg jobber for tiden som selvstendig næringsdrivende, og lurer på om jeg kan bruke dette til fordel og "luke" dette inn i hverandre?

Sitter her og surfer for meg selv da jeg kommer over dette firmaet. Søkt litt rundt om på nettet, funnet både gode og dårlige anbefalinger om dem, da mesteparten av de som testere som er "alene mødre som sitter hjemme og folk fra India som ikke kan en dritt engelsk".


Så her sitter jeg, med en fulltids jobb og en pengehunger som er uten like, he-he. Lurte på om jeg skulle ta sjansen og teste det ut, da det verste som kan skje er at jeg melder meg ut og slutter. Og før jeg i det hele tatt gidder og melde meg inn så lurer jeg på om det er noen her som har erfaringer, kjenner noen som har erfaringer derfra eller om noen vet hvordan slike ting funker.
VP of Misc. Stuff
SDRLx3's Avatar
Kikka litt på den annonsen der selv. Jeg personlig hadde tatt sjansen hadde jeg hatt en tablet, smartphone, smartklokke, smarttv osv.. Men jeg har kun en telefon og en pc av "riktig" type, så jeg føler egentlig bare at jeg ikke besitter riktig utstyr for å søke på stillingen. De som søker må jo minimum ha ALT dette, tenkte JEG når jeg leste den ihvertfall.. Det fikk meg til å ikke søke.
Sitat av 7Wiz Vis innlegg
Kikka litt på den annonsen der selv. Jeg personlig hadde tatt sjansen hadde jeg hatt en tablet, smartphone, smartklokke, smarttv osv.. Men jeg har kun en telefon og en pc av "riktig" type, så jeg føler egentlig bare at jeg ikke besitter riktig utstyr for å søke på stillingen. De som søker må jo minimum ha ALT dette, tenkte JEG når jeg leste den ihvertfall.. Det fikk meg til å ikke søke.
Vis hele sitatet...
Ja, har selv kun pc og mobil og det står jo at man ikke trenger mer enn det? Så du trenger ikke ha alt nei, langt derifra. Har du hørt noe om den eller funnet ut av noe selv bortsett fra annonsen?
VP of Misc. Stuff
SDRLx3's Avatar
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Ja, har selv kun pc og mobil og det står jo at man ikke trenger mer enn det? Så du trenger ikke ha alt nei, langt derifra. Har du hørt noe om den eller funnet ut av noe selv bortsett fra annonsen?
Vis hele sitatet...
Har dessverre ingen andre referansepunkter eller erfaring med dem nei..Men er det slik som du sier at det er hjemmeværende indiske mødre som jobber som det, så er jo konkurransen nesten helt fraværende, hehe

Leste dette;
"You own at least a computer. The more devices you have, the better you will be able to test (Tablets, Smartphones, Smart TV, Smart Watches)"
Sist endret av SDRLx3; 23. juli 2016 kl. 18:30.