Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2131
Har fått lagd noen t-skjorter og gensere, for å lære meg mer om trykking og design generelt.
Det er brukt silketrykk på de, så kvaliteten er svært god, også er det med egen nakkelapp (noe jeg kunne spart meg for, mtp at dette er et prøveprosjekt, men men )
Kom gjerne med tilbakemeldinger, om hva dere liker/ ikke liker, så kan jeg ta det med meg inn i neste del av prosessen

"dudipap" er et prøveprosjekt, men produktene er ekte






The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hadde garantert kjøpt den øverste der eller noen som var lik den, kanskje grå genser med ditt kunstneriske trykk. Men så er jeg blodfan av deg også da. Håper du legger de ut for salg, om de ikke er det allerede!
Fine. Likte godt den grå med han som tisser. Logoen kler uttrykket godt, men kjenner at måten buen som går fra n-en til u-en bøyer seg, blir litt irriterende. Den skjærer så stygt i u-formen, tror jeg ville avsluttet den før, eller tatt opp krummingen fra u-en mer i buen.
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
Dongerino: Takk så mye, min kjære Dongerino. Du kan sjekke ut http://dudipap.com eller sende meg en PM om du vil se nærmer på noen av de

Turelli:Takk for tilbakemeldingen, og ikke minst at du syntes de er fine! Jeg lagde logoen bevisst sånn, men skjønner at det også kan gjøre at det kan være litt irriterende for andre, tok en liten gambling der.
Veldig stilige ja, kunne lett gått med noen av de plaggene
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Veldig stilige ja, kunne lett gått med noen av de plaggene
Vis hele sitatet...
Hyggelig å høre