Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 6512
Ikkesånøye
10 0
Har lest sykt mye fram og tilbake på MDMA og er ganske usikker på stoffet. Har lest mye inne her men er fortsatt usikker. Har en venn som gjør det og han snakker så sykt positivt på hele opplevelsen så det frister å prøve med han. Men er det farlig? Hva kan skje i verste fall? Røyker hasj men er det eneste jeg har prøvd å gjør ofte. Har hatt litt dødsangst før derfor jeg er så skeptisk. Haha ikke att jeg tror jeg kommer til å dø men ja. Vil ikke begå noen store tabber og er ikke erfaren på slikt. Så kan noen hjelpe meg litt?
Vil ikke overtale deg til å ta det, da jeg synes du selv skal overbevise deg om at dette dopet er noe du vil prøve. Mine erfrainger fra mdma har stort sett vært veldig gode, får en helt fantastisk følelse i kroppen, og musikk blir helt orgasmisk å høre på. Har vært med folk flere ganger som har hatt en bad tripp på mdma, og det ser ikke veldig behaglig ut.tredje gangen jeg tok mdma, snortet jeg 200mg og endte opp liggende på gulvet å skrike etter 5 min. Varte ikke alt for lenge, og ble ettervært utrolig deilig anbefales å ta noen spliffs utover kvelden Lykke til! kom gjerne med opptateringer hvis du bestemmer deg for å gjøre det
Sist endret av -mdmAzing-; 8. april 2016 kl. 11:48.
Etter min erfaring er MDMA et stoff som "tvinger" deg glad.Det er ikke så rart med tanke på at stoffet utløser mengder med dopamin og serotonin i hjernen din. Personelig har jeg aldri hatt en "bad-tripp" på MDMA og jeg klarer heller ikke se hvordan noen andre kan få det, men det er sikkert mulig. Jeg vil heller beskrive MDMA rusen som noen "tripp" ettersom stoffet ikke krever stort av brukeren. MDMA er ikke farlig, men rc som selgere kutter stoffet sitt med kan være farlig så test varen din med ez test-kit.
Jeg var veldig nervøs første gangen jeg skulle ta molly, men det viste seg å bli en sinnsykt deilig oplevelse, nå skal ikke jeg anbefale deg å ta noe, men ser ikke helt hvordan man kan få en bad opplevelse på molly, vil anbefale deg å ikke røyke mens du turer om du skulle ta det tho, jeg ble iaf helt saus i huet av røyk men er vell opp til hver enkelte
Kan ikke si noe på å ikke røyke mens du turer, for det har jeg faktisk ikke gjort før Hehe. Prøves nå på lørdag, skal tho candyflippe, så kan ikke egentlig si min mening på hvordsn det blir da heller Hehe. For meg har hasjen en effekt som gjør meg enda mer disorientert, stuka og glad, men det er vel subjektivt i guess.

Har aldri hatt en dårlig opplevelse med emma inne i bildet, med unntak av en candyflip som gjorde meg superparaoid og redd, og den gangen jeg lå på gulvet å skrek en stund. Da tok jeg riktignok også veldig mye på en gang, som gjorde at sanseopplevelsene ble veldig intense og derfor gjorde så jeg ikke følte meg på topp. Det gikk jo over og hadde så en flott tur.
Ikkesånøye
Trådstarter
10 0
Takk for all info! Men om jeg får bad tripp, hva burde jeg gjøre? Hvor lenge kan det vare evt? Og hva er sannsynligheten for att jeg får det?
Cannabis + MDMA = Grøtskalle. Sånn at man nesten ikke klarer og si en setning før man glemmer hva man skulle si. For min del så mister MDMA noen av de beste effektene når jeg røyker under turen fordi jeg blir såpass stuka at jeg ikke klarer å holde dype samtaler og sånn lengre (eller samtaler i det hele tatt).

Men vist jeg røyker på nedturen derimot så blir jeg kastet litt tilbake i mdma rusen og blir heller ikke så stuka som jeg ville blidt vist jeg hadde røykt under selve turen, pluss på nedturen så er det jo liksom snart over uansett og folk har som-regel lyst til å chille/legge seg, så da gjør deg ikke noe om man blir litt surette. Det blir også mye lettere og få sove etterpå vist man røyker nedturen. Så anbefaler og la hasjen ligge til det nesten er over.


Sitat av Xxmoo Vis innlegg
Men er det farlig? Hva kan skje i verste fall? Røyker hasj men er det eneste jeg har prøvd å gjør ofte. Har hatt litt dødsangst før derfor jeg er så skeptisk. Haha ikke att jeg tror jeg kommer til å dø men ja. Vil ikke begå noen store tabber og er ikke erfaren på slikt. Så kan noen hjelpe meg litt?
Vis hele sitatet...
Det jeg vil si er det viktigste når man skal ta MDMA er at man er sikker på at stoffet du tar er MDMA. Så kjøp MDMA krystaller (ikke pulver eller piller) og test det med ett godt test kit.

Det andre er dose, hold deg til 100 - 150mg og redoser maks 1 gang. Jeg ville egentlig ikke gått for mer en 80mg på redosen. Kjøp deg en milligrams vekt på ebay til 100kr eller noe. Og vent noen måner før du eventuelt tester det igjen.

Det er aldri 100% trygt å ruse seg på noe som helt (verken cannabis eller alkohol) men når det er sagt så er MDMA ett ganske trygt rusmiddel vist man bruker det med vett. Vist du bruker MDMA med vett så har du større sjanse for at noe går galt på alkohol vill jeg si. Og når det kommer til dødsangsten din så vill jeg si at det er godt mulig at MDMA faktisk kan hjelpe med dette.



Sitat av -mdmAzing- Vis innlegg
Har vært med folk flere ganger som har hatt en bad tripp på mdma, og det ser ikke veldig behaglig ut.
Vis hele sitatet...
Tok de mye da eller?


Sitat av -mdmAzing- Vis innlegg
tredje gangen jeg tok mdma, snortet jeg 200mg og endte opp liggende på gulvet å skrike etter 5 min. Varte ikke alt for lenge, og ble ettervært utrolig deilig
Vis hele sitatet...
Haha! såpass ja Selv så vill jeg si at 200mg selv i ett dropp er for mye på en gang. De som bad trippa, tok de så mye da? mer?
Litt usikker på mengden de som har badtrippa tok, men hun ene var en spinkel liten jente som tok mdma for første gang, og det var jo vi som lagde droppet til hun og vi tenkte vel ikke veldig mye over at dosen hun fikk var mer enn det vi tok i forhold til vekt og masse... Mener at jeg veide opp 120mg til hun, og hun satt gråtende og var kjemperedd hele kvelden. Selv husker jeg ikke annet enn 3 små Glimt fra denne kvelden, så er egentlig vanskelig for meg å si noe om hvordan hun var annet enn det sndre har fortalt i etterkant.

Husker ikke hvor mye de andre tok når de badtrippet desverre... Men ja var litt i overkant dum når jeg tok den stripen på 200mg Hehe. Dette var etter et julebord med jobben som jeg dro tidlig fra, og hadde en del pils, sprit og noen linjer cola innabors allerede, mulig derfor min rasjonalitet var litt åå vandring Hehe så tips til TS: ikke drikk deg full for så ta (store mengder) mdma
Det er jo ikke nødvendigvis doseavhengig, det er veldig vanlig å bæde, da gjerne på oppturen på MDMA selv på normale doseringer.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er jo ikke nødvendigvis doseavhengig, det er veldig vanlig å bæde, da gjerne på oppturen på MDMA selv på normale doseringer.
Vis hele sitatet...
Ja, noen som syns oppturen kan være litt fucka, men er vel ikke så vanlig å bæde under selve turen på normale doser?
Tror ikke TS skal bekymre seg så mye for å bæder på MDMA engentlig.
Kosedop som gjør deg åndsvak.
Skjønner ennå ikke folk sin fasinasjon for mdma.
Sopp f.eks kan være ti ganger mer intenst og vare gjerne dobbelt så lenge som mdma's usle max tre timer.
Har prøvd å finne "magien" en del av dere preiker om...bullshit.
OPPSKRYTT!
Sist endret av eyecandy654; 8. april 2016 kl. 22:14.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Kosedop som gjør deg åndsvak.
Skjønner ennå ikke folk sin fasinasjon for mdma.
Sopp f.eks kan være ti ganger mer intenst og vare gjerne dobbelt så lenge som mdma's usle max tre timer.
Har prøvd å finne "magien" en del av dere preiker om...bullshit.
OPPSKRYTT!
Vis hele sitatet...
Nå er jo folk forskjellig, at du ikke finner magien er jo ikke stoffets feil, men dine forventinger til opplevelsen. Har hatt magiske stunder på MDMA selv, men selvfølgelig hatt mye mer verdifulle opplevelser på de mer tradisjonelle psykedeliske som psilocybin og LSD.

Det gjør ikke MDMA noe mindre verdt av den grunn, og slike "pissekonkurranser" som du legger opp til nå vil vi ha oss frabedt
Sist endret av Dodecha; 8. april 2016 kl. 22:23.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Sopp f.eks kan være ti ganger mer intenst og vare gjerne dobbelt så lenge som mdma's usle max tre timer.
Har prøvd å finne "magien" en del av dere preiker om...bullshit.
OPPSKRYTT!
Vis hele sitatet...
Sopp og MDMA blir jo 2 helt forskjellige ting og kan ikke sammelignes engentlig. De gangene jeg har rulla har jeg somregel redosa etter 3 timer og har det da gående i 6 - 8 timer tilsammen før jeg har landa
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Kosedop som gjør deg åndsvak.
Skjønner ennå ikke folk sin fasinasjon for mdma.
Sopp f.eks kan være ti ganger mer intenst og vare gjerne dobbelt så lenge som mdma's usle max tre timer.
Har prøvd å finne "magien" en del av dere preiker om...bullshit.
OPPSKRYTT!
Vis hele sitatet...
Enig, redoserer gjerne en gang eller tre og jeg ahr en flott tur som varer lenge. Selvfølgelig er det jo slik at opplevelsene man får er totalt subjektive, og jeg synes det er synd du ikke har opplevd samme følelse og opplevelse som jeg har på mine mdma trips, Dronepungen.

Har du prøvd det ved flere anledninger? Mulig det ikke var mdma du fikk? Eller kanskje forventningene er helt annerledes enn dine faktisk oppnådde hendelser...
Har vel utforsket det meste av knips siden 97 til naa og ingenting har gitt meg den wow-effekten.

Knips skuffer meg, og jeg foeler det hele er mer en trend enn en pissekonkuranse som dodecha llirer av seg.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Har vel utforsket det meste av knips siden 97 til naa og ingenting har gitt meg den wow-effekten.

Knips skuffer meg, og jeg foeler det hele er mer en trend enn en pissekonkuranse som dodecha llirer av seg.
Vis hele sitatet...
Du sier knips, betyr det at du bare har tatt piller a la "ecstasy" eller har du prøvd ren MDMA også? "Prøvd det meste av knips siden 97", betyr det at du har prøvd det meste i Norge eller i verden? Mye piller da. Kanskje du har hatt skikkelig uflaks med kontaktene.

MDMA er og blir fantastisk. Redoser Max 1 gang og la det være med det. Da kan man være så heldig å få afterglow heller enn nedtur. Nedturen kan være tøff, men sjansene for den slags øker med overdrevent inntak og evt alkohol. H2o er must.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Har vel utforsket det meste av knips siden 97 til naa og ingenting har gitt meg den wow-effekten.

Knips skuffer meg, og jeg foeler det hele er mer en trend enn en pissekonkuranse som dodecha llirer av seg.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du må forstå at mennesker er forskjellige og har forskjellige opplevelser, reagerer forskjellig på stoffer, og oppfatter verden generelt på en annen måte. Drikker jeg 1 liter sprit og sier at jeg merka ikke noe til kvalme, kan jeg ikke kalle alle andre som sier de spyr av det som løgnhalser.
Ikkesånøye
Trådstarter
10 0
Etter alt dere skriver så får jeg lyst å prøve. Har hatt lyst en stund men er jo fint å høre med "erfarne" så jeg vet hva jeg går ut på. Men forstår jeg må være forsiktig med dosen da. Jeg er jo 173 høy og 75 kg ca.
Sist endret av Xxmoo; 9. april 2016 kl. 02:34.
Sitat av Xxmoo Vis innlegg
Etter alt dere skriver så får jeg lyst å prøve. Har hatt lyst en stund men er jo fint å høre med "erfarne" så jeg vet hva jeg går ut på. Men forstår jeg må være forsiktig med dosen da. Jeg er jo 173 høy og 75 kg ca.
Vis hele sitatet...
1,5-2mg PR kg kroppsvekt er fint. For din del så ville jeg droppet 100-120mg og ventet på noe av det potensielt beste kvelden i ditt liv. MDMA kan gi deg en ny forståelse for ting, anbefaler absolutt å ta det med noen nære venner. Dere vil komme nærmere hverandre enn noensinne. MDMA er ren kjærlighet, og jeg tviler sterkt på at du vil angre. Vær i trygge omgivelser og kjenn på det. Musikk du elsker er must, kanskje du har kjæreste som også kan overtales. Ett ord, magisk. Men vær sikker på hva du kjøper👍
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
1,5-2mg PR kg kroppsvekt er fint. For din del så ville jeg droppet 100-120mg og ventet på noe av det potensielt beste kvelden i ditt liv. MDMA kan gi deg en ny forståelse for ting, anbefaler absolutt å ta det med noen nære venner. Dere vil komme nærmere hverandre enn noensinne. MDMA er ren kjærlighet, og jeg tviler sterkt på at du vil angre. Vær i trygge omgivelser og kjenn på det. Musikk du elsker er must, kanskje du har kjæreste som også kan overtales. Ett ord, magisk. Men vær sikker på hva du kjøper👍
Vis hele sitatet...
Og kjøp et EZ-test kit og husk på tyggis og vann
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Har vel utforsket det meste av knips siden 97 til naa og ingenting har gitt meg den wow-effekten.

Knips skuffer meg, og jeg foeler det hele er mer en trend enn en pissekonkuranse som dodecha llirer av seg.
Vis hele sitatet...

En venn av meg er født med en feil som gjør at han har veldig lite serotonin og dopamin, og har så og si ingen effekt av mdma. (Han/hun bruker ikke ssri eller andre legemidler)

Det kan være her problemet ditt ligger.
Sitat av -mdmAzing- Vis innlegg
Og kjøp et EZ-test kit og husk på tyggis og vann
Vis hele sitatet...
Gode råd, gode råd..

Hadde en tur for litt siden der jeg tok en dose på ca 250mg, hadde eksperimentert med det før så jeg var ikke bekymret. Men det var såpass lenge siden sist at jeg glemte litt av det med 'jaw-clenching' bivirkningene, så jeg hadde ingen tyggis liggende - og følte vel heller ikke behovet sånn sett, tenkte med andre ord svært lite på akkurat dette aspektet ved MDMA effektene! Når turen var over var leppene mine helt vilt hovne (type, trippel botox injeksjon hovne), noe som ikke gikk over før etter 3 døgn.

Noen måneder senere dro jeg igjen på tur, og denne gangen hadde jeg mange pakker tyggis (se som han lærer). Men denne gangen var jeg teit nok til å ikke tenke over akkurat hvor mye jeg tygget, så jeg tygde like greit intensivt i nærmere fem timer. Dagen etter var kjeven noe helt for jævlig.

Om du tar en moderat dose, så begrenser vel kroppen seg automatisk med hensyn til jaw-clenching og det der.. Men uansett tilfelle, så handler det om å finne den gylne middelvei med hensyn til dette; bruk tyggis, men tygg som folk!
Jeg vil annbefale MDMA ja, det har blitt hypet opp til noe farlig og fått et altfor dårlig rykte på seg. Ja det er ikke bra for deg hvis du gjør det ofte, da kan du få litt rare tanker (depresjon etc)

Men første gangen jeg gjorde det gjorde jeg det med kompiser som hadde gjort det før, og de satt opp alt sammen for meg og gjorde slik at jeg skulle ha en good time og det var det, man blir bare ekstremt glad i alle som er der og man har en overall good time

Andre gang var nå denne uken på The 1975 konserten, for å si det kort; Beste konserten jeg har vært på

Sitat av -mdmAzing- Vis innlegg
anbefales å ta noen spliffs utover kvelden
Vis hele sitatet...
Viktig! den drar deg opp igjen!
Sist endret av mækmill; 10. april 2016 kl. 01:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er sykepleierstudent!
Vil anbefale å google troverdige kilder før du tester noe du ikke kjenner fullt ut! eks. nature.com o.l. er gode steder å starte.
Når det er sagt, mener jeg at man ikke blir avhenging av noen substans med mindre man har predisponerende faktorer tilstede i sitt liv.
dvs. er man deprimert, og bruker et narkotikum som fjerner ditt fokus fra din egen smerte, så kan man fort bli avhengig av dette for å overleve hverdagen.

Med andre ord, sliter du med å leve, ikke bruk dop for å overleve, det hjelper ikke!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av hattfot Vis innlegg
Vil anbefale å google troverdige kilder før du tester noe du ikke kjenner fullt ut! eks. nature.com o.l. er gode steder å starte.
Vis hele sitatet...
Nature.com er jo verdilaus når det kjem til spørsmål om MDMA. Joda, dei har ein god del artikler om det, men brorparten av dei er neppe relevant for rekreasjonell bruk. Du finn ikkje informasjon om rekreasjonell bruk av droger i peer-reviewed litteratur.
Sitat av mækmill Vis innlegg
Jeg vil annbefale MDMA ja, det har blitt hypet opp til noe farlig og fått et altfor dårlig rykte på seg. Ja det er ikke bra for deg hvis du gjør det ofte, da kan du få litt rare tanker (depresjon etc)

Men første gangen jeg gjorde det gjorde jeg det med kompiser som hadde gjort det før, og de satt opp alt sammen for meg og gjorde slik at jeg skulle ha en good time og det var det, man blir bare ekstremt glad i alle som er der og man har en overall good time

Andre gang var nå denne uken på The 1975 konserten, for å si det kort; Beste konserten jeg har vært på



Viktig! den drar deg opp igjen!
Vis hele sitatet...
Var på et emmaparty i går hvor vi var en 12-13 stykker som droppet, jeg og 2 andre candyflippet og det var 2 stykker sin første gang på emma. Vi haadde lagt opp hele kvelden og de storkoste seg, de skjønner virkelig at vi som har tatt det en del ganger vil at andre også skal føle på nærheten og den fantastiske følelsen mdma gir en. Overall ble det forferdelig mye kosing og en generelt supergod stemning med mye visuals og god musikk. Kjeven min er ganske ødelagt i dag tho, men det kommer seg etterhvert
Jeg tok 150 MG med MDMA, har røykt mye weed og hasj før men det var det eneste jeg hadde erfaring med, jeg var utrolig nervøs fordi dette var jo et hardt stoff. Hadde lest mye frem til det tho. Sånn jeg opplevde det var at først fikk jeg veldig mye energi, all hodepine og kvalme forsvant. Jeg fikk en veldig med mennskelig følelse Og hadde lyst til å klemme alle dem jeg var med hele tiden. Jeg ble utrolig pratsom og kunne være åpen om hele livet mitt. Etter en stund fikk jeg taggete syn og øyne kunne ikke fokusere men dette var ikke skummelt etter min erfaring. Jeg så små halliser som outline på forskjelliting ellers ikke noe mer men dette var etter jeg hadde røykt et par j's. Dagen etter var jeg veldig forvirret og tappet for energi jeg ble også litt små deprimert men har man weed funker det bra etter min mening. Dette var min erfaring.

Jeg synes du skal høre på deg selv og se om du er klar for en opplevelse med et litt hardere drug, for meg var det en ganske awesome opplevlse selv jeg var usikker men jeg vil ikke si at dette skjer med alle. Ikke gjør det alene og husk tyggis og vann jeg begynte å skjære mye tenner. Dette går over tho.